De regen valt gelukkig mee! Gisteren hadden we ook mazzel. Koud was het wel. Vanmiddag mijn zadel uitproberen. Van Rijs is vorige week langs geweest en heeft het zadel nagekeken. Het is hier en daar opgevult. Gisteren al wel eventjes gereden maar omdat Malvin zijn enting had gekregen niet veel kunnen doen. Het ligt super! Ik ben blij!
nikkielvis
Geplaatst: 16-02-09 12:03
Hallo
Ik heb ook wat grappige foto's van elvis en mij. Toe scheen de zon ! Let op als je die foto's heb gezien wil je weer zomer. Waarschijnlijk wil je dat nu ook hoor. Toen was hij nog niet zo lang zadelmak. Maar o zo braaf al.
Leuke foto's zeg! dat bekkie van m in de galop is erg grappig . Ik krijg ook zin in de zomer zeg van die foto's!!
taverno
Geplaatst: 16-02-09 14:10
Die Elvis,lekker zijn hals er op zetten,geinig hoor!
Kom net van stal,Tence afgespoten en gestapt,het is gewoon warm als je bezig bent,het is 9 graden ineens.
Straks weer terug.
Bij ons zijn er ook aardig wat ziek maar met allemaal rare dingen,enkel verstuikt,schouder uit de kom,rug die vast zit(maar goed ook anders valt je hoofd eraf) dan is het een heel geregel iemand te vinden om te komen werken.
taverno
Geplaatst: 16-02-09 14:11
karleylover schreef:
Goedemorgen, Straks lekker genieten bij Tjelle van mijn laatste vrije dagje, en dan morgen weer stage lopen...
En dan heb je zeker weer vakantie?
Splinter
Geplaatst: 16-02-09 14:54
leuke foto's!! van elvis, kwam gister iemand tegen die elvis kende van het begin dat hij er net stond ( toen stond zij ook op de gm) Toen was hij nogal eeeh hengst
geloof dat hij nogal vervelend in het land was als zij der paard ging pakken
taverno
Geplaatst: 16-02-09 15:17
Elvis? ik vraag me af wie je tegen bent gekomen. Elvis werd alleen wat mansig in het laatste jaar dat hij hengst was maar in het land was hij toch niet vervelend Marlon?
Ik heb een top dag eigenlijk...stiekum toch een compliment gehad va chef! Een van de paarden is weer in de running en dan wel maandag, heb dus nu weer twee koerspaarden. Nou de andere vier nog. Twee kleintjes gaan heel hard opschieten nou en de twee in de lappenmand komen ook wel goed.
Verder weinig nieuws nog...ga zo naar stal, hopen dat alles nog op vier benen staat
nou niet echt 100% verwoord maar het kwam neer op 'de paarden gaan goed' met een ijsbrekende glimlach.
De kiddies stonden nog allemaal op de benen en heb ze ook even op de benen gezet en toch maar de regen in gegaan, ze zijn wel zoet maar niet van suikergoed dus smelten doen ze niet.
karleylover
Geplaatst: 17-02-09 09:15
taverno schreef:
karleylover schreef:
Goedemorgen, Straks lekker genieten bij Tjelle van mijn laatste vrije dagje, en dan morgen weer stage lopen...
En dan heb je zeker weer vakantie?
Helaas niet! Ik loop heel het jaar stage, heb 16 vakantiedagen en that's it, niks schoolvakanties helaaspindakaas
Jammer Lisanne maar vorig jaar was je toch in de schoolvakanties vrij,ligt nu zeker anders?
Redlich
Geplaatst: 17-02-09 09:20
Goedemorgen! Het hier op werk nog steeds erg stil. Ik ben benieuwd hoeveel er vandaag ziek zijn? Naast me zit iemand die er ook niet zo best uit ziet. Klaagt ook over benauwdheid. Als dat maar goed gaat!?
Vreemd dat ze bij jullie nu pas ziek worden want de griepgolf is al op zijn retour.
Redlich
Geplaatst: 17-02-09 09:24
Tja, er waren er vorige week ook een aantal ziek. Zijn na een paar dagen weer gaan werken. Lekker hoor! Hier zitten hoesten en snotteren. Dit is misschien het gevolg?
Redlich
Geplaatst: 17-02-09 09:26
Hey Lisanne! Lekker weer aan het werk? 16 vankantiedagen in een jaar? Je stage loopt vast tot aan je zomervakantie van ongeveer 8 weken?! Of heb ik het mis?