Even genieten van de zon!

Kirsten, houdt me op de hoogte! --> Sms.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! En ik neee , daar heb ik toch niet veel aan (zou ik wel willen) . Zegt ze: jaa dacch ik gaa toch niet een jong paard huren. Dus ik zei dat je daar toch van kan leren en er band mee kan opbouwen. Nouu daar had ze niet veel op te zeggen dus begon ze maar met het vervoer. Dat ik daar 4 dagen in de week heen wil gaan. Ik zei van jah dat kan met de bus of fiets. Dus zij lachen. Ik kan toch met Melanie gaan, die gaat er genoeg heen. Nou nog wat gepraat. Conclusie, we wachten nog effe af
Kirsten_S schreef:Nou net gesprek gehad met het moederlijk front. Rustig begonnen, eerst wist ze niet wie ik wou huren, dacht ze Roxanne! En ik neee , daar heb ik toch niet veel aan (zou ik wel willen) . Zegt ze: jaa dacch ik gaa toch niet een jong paard huren. Dus ik zei dat je daar toch van kan leren en er band mee kan opbouwen. Nouu daar had ze niet veel op te zeggen dus begon ze maar met het vervoer. Dat ik daar 4 dagen in de week heen wil gaan. Ik zei van jah dat kan met de bus of fiets. Dus zij lachen. Ik kan toch met Melanie gaan, die gaat er genoeg heen. Nou nog wat gepraat. Conclusie, we wachten nog effe af
![]()
Kans zit er wel in denk ik!

, weet je dat ik heeeeel erg ben geschrokken van je berichhie? !!. Lig ik lekker in het zwembad, krijgt Mel een hersenschudding omdat ze van haar paard af kukelt!.
. Ik ben idd érg benieuwd wie vandaag op Victor gaat, idd misscchien Lisette R?, die rijdt altijd wel vrij snel op nieuwe paarden. Vind het alleen niet zo'n slimme zet dat ze Worrie in een stand hebben gezet. Dat arme ding is helemaal gewend om in een box te staan, zelfs toen Carlossie al weg was, en nu staat ze opeens vast in een kleine ruimte!. Ik hoop écht dat ik vandaag wél op Kartouch mag !
. Emmaa_ schreef:Mel!, weet je dat ik heeeeel erg ben geschrokken van je berichhie? !!. Lig ik lekker in het zwembad, krijgt Mel een hersenschudding omdat ze van haar paard af kukelt!.
. Ik ben idd érg benieuwd wie vandaag op Victor gaat, idd misscchien Lisette R?, die rijdt altijd wel vrij snel op nieuwe paarden. Vind het alleen niet zo'n slimme zet dat ze Worrie in een stand hebben gezet. Dat arme ding is helemaal gewend om in een box te staan, zelfs toen Carlossie al weg was, en nu staat ze opeens vast in een kleine ruimte!. Ik hoop écht dat ik vandaag wél op Kartouch mag !
.
Was wel gezellie in Edam, we hebben alleen niet zo heel veel meer gedaan dan aan het strand liggen (een meer) en een beetje op zolder liggen, de enige plek in huis waar het uit te houden was, het was daar écht warm ...

. Denk het niet, maar wie weet
.
. Je herkent er het nieuwe paardje bij Ayla op stal in

*

(of was het nou vrijdag?
) iig, foto's zitten nu in de upload

?

. Ze zijn alleen niet allemaal zo goed gelukt, maar het was ook maar even snel. 
. Die kringetjes om zijn ogen en bij zijn neusje, zoooo schattig