Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Heeeeej, San....kon je Bokt nog vinden?
_sandra schreef:Tuurlijk, gaan we doen...als het weer het teolaat, hihi.wij kunnen zaterdag wel gaan rijden hoor liquita!!!?
LIQUITA schreef:Zal ik ff een nieuwe avatar voor je maken, San ?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Tuurlijk, gaan we doen...als het weer het teolaat, hihi.wij kunnen zaterdag wel gaan rijden hoor liquita!!!?
_sandra schreef:Oké....knip ze!!LIQUITA schreef:Zal ik ff een nieuwe avatar voor je maken, San ?
ja, dit kan echt niet meer he, doe maar!!! ga nu ff 2 leuke jongens knippen, en dan kom ik weer ff kijken
LIQUITA schreef:Zou het weer nog gaan opklaren? Wil vanmiddag naar de manege?
_sandra schreef:hoi meiden, ben er ook ff!!! alles oke, wat een takke weer he!!!

LIQUITA schreef:Zou het weer nog gaan opklaren? Wil vanmiddag naar de manege?
ATE schreef:_sandra schreef:hoi meiden, ben er ook ff!!! alles oke, wat een takke weer he!!!
het regent toch geen takke

meelen schreef:Zo, nog een bakkie en een peukie, en dan gaat Tien weer de straat op. Het is bijna droog.
Tot laters.

xan schreef:Heb weer even gelachen, en ben weer bijgepraat.
Gaat lekker zo meiden.
Het weer moet idd verbeteren vanmiddag, dus voor op de manege moet het lukken en tien kan dan haar post nog even doen.![]()
NoNo is gister bij de tandarts geweest (Daan).
En volgens Daan was het hard nodig. NoNo moest nog een extra verdoving omdat het zo lang duurde. Maar toen was Daan dus klaar en de verdoving nog niet uitgewerkt. Toen vond ik hem erg zielig. Ik dacht ff, toen ik met hem liep, "hij valt om" HELP
Maar dat viel natuurlijk weer mee. Dadelijk maar eens kijken of hij zijn hooi kon eten. Dat kon nog wel eens moeilijkheden geven volgens Daan.
LIQUITA schreef:Zal ik ff een nieuwe avatar voor je maken, San ?
xan schreef:Heb weer even gelachen, en ben weer bijgepraat.
Gaat lekker zo meiden.
Het weer moet idd verbeteren vanmiddag, dus voor op de manege moet het lukken en tien kan dan haar post nog even doen.![]()
NoNo is gister bij de tandarts geweest (Daan).
En volgens Daan was het hard nodig. NoNo moest nog een extra verdoving omdat het zo lang duurde. Maar toen was Daan dus klaar en de verdoving nog niet uitgewerkt. Toen vond ik hem erg zielig. Ik dacht ff, toen ik met hem liep, "hij valt om" HELP
Maar dat viel natuurlijk weer mee. Dadelijk maar eens kijken of hij zijn hooi kon eten. Dat kon nog wel eens moeilijkheden geven volgens Daan.
LIQUITA schreef:Ja, ben nog even wat foto's in profiel aan het plaatsen, hihi.
LIQUITA schreef:Heb je ook op de naam MAVANTOS geklikt?
_sandra schreef:Goed heLIQUITA schreef:Heb je ook op de naam MAVANTOS geklikt?
haha, nu kan iedereen zien dat het een ras paard is hihi. geintje!!!!!