Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bokken vind ik trouwens niet erg, maar steigeren wel
. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog enzo, maar steigeren voel je aankomen en dan kan je mee gaan met de beweging, maar met bokken ligt dat toch een stuk lastiger naar mijn idee.._Lisanne schreef:Steigeren is minder erg dan bokken vind ik hoor. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog enzo, maar steigeren voel je aankomen en dan kan je mee gaan met de beweging, maar met bokken ligt dat toch een stuk lastiger naar mijn idee..
Tsja, pony gehad die regelmatig de lucht in ging.. Meerdere pony's zelfs, soms zelfs recht overeind.
_BLOEMPOTJE schreef:_Lisanne schreef:Steigeren is minder erg dan bokken vind ik hoor. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog enzo, maar steigeren voel je aankomen en dan kan je mee gaan met de beweging, maar met bokken ligt dat toch een stuk lastiger naar mijn idee..
Tsja, pony gehad die regelmatig de lucht in ging.. Meerdere pony's zelfs, soms zelfs recht overeind.
stijgeren is gevaarlijker. beetje omhoogkomen heb ik ook liever dan bokken, maar stijl omhoog dat je (bijna) achterover kiept is echt gevaarlijk en niet grappig. *spreekt uit ervaring
.
als ik val vind ik het meestal een stomme val
. Dionne moest er ook al om lachen en Sandra ook haha.