Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 19:29

Whahaa jeetje Fall want een verhaal. Haha!
Maar nog wel gefeliciteerd met je examen! Lovers

Dan heb je trouwens geluk gehad dat Vera er was. Knipoog

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 19:32

Heej Jetje, Naast de 10de keer beterschap had ik een vraagje. Sieb heeft een nieuw zadel nodig en we zijn vandaag wezen kijken bij mister ed Go jij! Go jij!
Nu heeft nous een stubben zadel te koop en aangezien jij er wel verstand van hebt kun je misschien even kijken of dat stubben zadel misschien wel goed zit? Ben je toevallig donderdag op stal? Ik hoor het wel.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:05

Falli schreef:
Wat ik vandaag heb mee gemaakt!!

Ik had gisteravond niet geslapen had stresssss voor mij examen Verdrietig Verdrietig .. Vanochtend examen gedaan.. Ging echt super goed geslaag!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Dag kan niet meer stuk zou je bijna denken!! Nou mooi wel.. *LOL* *LOL*

Was effe naar stal geweest.. En daarna moest ik echt mijn varkensstal opruimen want dat was hard nodig.. Stoom uit je oren Stoom uit je oren Maar eerst moest ik effe die vuilniszak van mijn balkon opruimen.. (even voor de duidelijkheid.. Ik heb een portiek woning.. Ik deel de buiten de deur met mijn onder buurman.. En dan heb ik binnen in het portiek mijn eigen voordeur.. ) ik met mijn vuilniszak (die lekte) naar beneden.. Kom ik beneden.. Voel ik een windvlaag.. En op het moment dat ik weer naar boven ren om de deur tegen te houden (je voelt hem al aankomen.. Ik had geen sleutels..) Slaat die deur voor me neus dicht.. Stond ik daar.. Met mijn vieze vuilniszak voor een dichte deur met de hond binnen.. Ik naar de overburen of ik effe mocht bellen.. Mocht wel bellen maar had geen succes.. Frusty Frusty Ik had vera weg zien gaan toen ik van stal thuis kwam.. Dus daar kon ik niet terecht.. Ben ik bij de overburen.. Zegt de overbuurman.. Maar Vera is wel thuis hoor.. want ik zie haar op de bank zitten... (is dat spooky of niet Wow! Nors opkijken ) Ik bij vera aangebeld.. Bij Vera John gebeld voor het nummer van Kim.. Kim gebeld voor het nummer van mijn vriend.. Vriend gebeld.. Die zei dat ik maar effe moest wachtn 2 uur.. Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Anders moest ik maar effe het dorp ingaan... Ik had mijn grijze te grote huis aan huis broek aan een oude trui en boven op.. geen geld geen sleutels helemaal nix.. Kortom ik liep zwaar voor banketstaaf.. Clown Clown dan kan je nog beter 2 verschillende sokken aan hebben.. Ik boos.. Toen hadden Vera en ik bedacht dat je misschien wel met een bankpasje in kon breken.. Helaas geen succes.. Huilen Huilen Toen zijn we via de tuinen over de heggen naar de buren gegaan.. En is vera via een hekje aan het balkon gaan hangen.. heb ik een klein zetje gegeven en heeft zij zich op getrokken.. en kon zo via het balkon mijn varkensstal in.. Goed he.. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Nu gaan Vera en ik een bedrijf erin beginnen..

Vera.. echt super super super bedankt!! Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod

Wat een verhaal, dus Vera wordt in de gaten gehouden door een over buurman, nou Vera, GORDIJNEN DICHT

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:07

NuggT schreef:
Whahaa jeetje Fall want een verhaal. Haha!
Maar nog wel gefeliciteerd met je examen! Lovers

Dan heb je trouwens geluk gehad dat Vera er was. Knipoog

De over buurman houdt het in de gaten wie er wel of niet is

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:16

Na flink overlegd te hebben met ME, MYSELF and I heb ik besloten dat Dikkie Dik gewoon zijn vliegenjas aan mag houden. Ook als die nat is. Als het goed is droogt het ding bijzonder vlot. Hoewel ik er zelf niet zo'n mega fan van ben (nat t-shirt idee) waren de bultjes en opengehaalde plekken nu toch ook niet helemaal wat ik had verwacht. Meneer is aardig tekeer gegaan... Dus deken moet ie maar ophouden... Dank u allen...

Verder heeeeeeerlijk gereden.... Thanx Fallon, voor het bomvrij maken van mijn paard afgelopen zondag. Me heeft genoten vandaag. Zaterdag heb ik tijd om eens met meneer zelf naar buiten te gaan, dus ga eens zien hoe hij dan is... Ben benieuwd. To be continued dus!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:00

Even snel tussendoor (ga zo mijn bedje in, passagier zijn is vermoeiender dan rijden Knipoog )

Afbeelding

Lay is Back Duivel

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:38

Sily schreef:
Even snel tussendoor (ga zo mijn bedje in, passagier zijn is vermoeiender dan rijden Knipoog )

Afbeelding

Lay is Back Duivel

Leuke foto geworden toch?
en ehm sily rijden is ook erg vermoeiend hoooooooooor.
de rest van de foto's plaats je toch ook nog even.

gr shir

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:43

Ik vind deze foto top, erg lief staat ze erop, jammer van mij Duivel
En ik geef toe: ik is vermoeiend Haha!

Shir nog super tanx voor het rijden, ben helemaal blij dat ze weer hier staat en het was echt niet jouw schuld dat de paarden opeens los liepen in het aardappelveld hoor Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:46

Sily schreef:
Ik vind deze foto top, erg lief staat ze erop, jammer van mij Duivel
En ik geef toe: ik is vermoeiend Haha!

Shir nog super tanx voor het rijden, ben helemaal blij dat ze weer hier staat en het was echt niet jouw schuld dat de paarden opeens los liepen in het aardappelveld hoor Knipoog

nee idd niet whaha wat een gedoe zeg
ik zie die paarden nog gaan over het aardappelveld als een idioot galoperen, en die man maar zeggen ja ik wilde het hek cq lint niet te snel dicht doen anders schrikt lay straks, nou niet dus lay bleef suuuuper braaf staan toen die paarden voorbij denderden hihi.

echt een lieverd was het hoor lay en ook zo super snel de trailer in had eigenlijk gedacht daar nog een uur te staan om haar erin te loodsen
maar dat viel weer mee binnen 5 minuten stond ze erin doet ze beter dan banaantje

gr

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:49

Lay was echt superbraaf...die arme man...geloof dat die helemaal overdonderd was door die andere paarden.
En Lay...oe...ze rennen....kruipt nog wat dichter tegen Syl aan...zie je dat....ze zijn echt stout...ze rennen weg Haha!

Volgens mij wet Lay nog niet hoe ze stout moet zijn, maar dat zullen de dames van het bitchengroepje haar wel snel leren.

En Shir er achteraan rennend en krijsend: kom terug kom terug, niet over de aardappelen! Wat meoten we nou morgen eten als de aardappeltjes geplet zijn Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:51

Sily schreef:
Lay was echt superbraaf...die arme man...geloof dat die helemaal overdonderd was door die andere paarden.
En Lay...oe...ze rennen....kruipt nog wat dichter tegen Syl aan...zie je dat....ze zijn echt stout...ze rennen weg Haha!

Volgens mij wet Lay nog niet hoe ze stout moet zijn, maar dat zullen de dames van het bitchengroepje haar wel snel leren.

En Shir er achteraan rennend en krijsend: kom terug kom terug, niet over de aardappelen! Wat meoten we nou morgen eten als de aardappeltjes geplet zijn Haha!

nou idd en jij maar zeggen dat het vermoeiend was ik raazde over de velden vanmiddag, ging zo vreselijk snel dat ik ze bijna inhaalde whahah en die man maar sjokken achter me aan.

mijn stem is ook niet mer wat het was ik schreeuwde het uit

gr

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:56

Ja ik snap ook niet dat die nou niet even mee rende....
Ik ben natuurlijk heel kalm en evenwichtig bij de trailer blijven staan...Lay geaaid...gezegd dat dat gekke gillende mens niet haar nieuwe baasje was en haar getroost met de woorden: er zijn echt nog normale mensen in deze wereld: kijk maar naar mij Haha!

Uiteindelijk ben ik in de auto gaan zitten, Lay netjes uitgeladen eerst en aan de bumper vastgezet hoor, die zat er niet in, en met een noodgang door de aardappelplantjes heen de paardjes richting eigen wei terug gejaagd....hierbij ook ngo Shir geraakt, maar ze tikt nog steeds dus echt hard was het niet hoor Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 23:59

Sily schreef:
Ja ik snap ook niet dat die nou niet even mee rende....
Ik ben natuurlijk heel kalm en evenwichtig bij de trailer blijven staan...Lay geaaid...gezegd dat dat gekke gillende mens niet haar nieuwe baasje was en haar getroost met de woorden: er zijn echt nog normale mensen in deze wereld: kijk maar naar mij Haha!

Uiteindelijk ben ik in de auto gaan zitten, Lay netjes uitgeladen eerst en aan de bumper vastgezet hoor, die zat er niet in, en met een noodgang door de aardappelplantjes heen de paardjes richting eigen wei terug gejaagd....hierbij ook ngo Shir geraakt, maar ze tikt nog steeds dus echt hard was het niet hoor Haha!

whahah nou pff en die vrouw dan die langs de kant stond te kijken die wilde bijna het parnasia bellen ze moet gedacht hebben dat ik uitgebroken was.
helemaal verwilderde gillende en rennende vrouw over de aardappelvelden whaha.
moet er heeel raar uitgezien hebben.
was allang blij dat ik je fototoestel bij me had anders had je ze vast op bokt gezet

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:00

Ik zet nooit foto's van doorgedraaide, gillende en rennende vrouwen in een aardappel veldje op Bokt Haha!
Krijg ik straks nog een ban joh Tong uitsteken

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:03

Sily schreef:
Ik zet nooit foto's van doorgedraaide, gillende en rennende vrouwen in een aardappel veldje op Bokt Haha!
Krijg ik straks nog een ban joh Tong uitsteken

oooooooooooooooowh gelukkig maar.
maar hij deed het nog wel he je toestel.
ik rende zo hard dat ik als een sneeuwbal rolde over de velden heb een party blauwe plekken eraan overgehouden.

2 passen rennen en hup daar viel ik weer leek net een dronken aarbei.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:05

Dronken aardbeiden en geplette aardappeltjes, de mensen mogen wel blij zijn met jou zeg, topkok dat je der bent Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:06

Sily schreef:
Dronken aardbeiden en geplette aardappeltjes, de mensen mogen wel blij zijn met jou zeg, topkok dat je der bent Haha!

nou idd
en mijn broek zat onder de aardappel kluiten pff mijn haren rasta rostelli

hihi

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:08

Sily schreef:

Afbeelding

Lay is Back Duivel

die foto ook je ziet eruit of je een spook ziet, en ja ja ik was die dag een spook ik weet het.

gr

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:19

Ja jij zag er ook zo eng uit..zelfs met de camera voor je snufferd schrok ik me rot joh Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:05

Sily schreef:
Ja jij zag er ook zo eng uit..zelfs met de camera voor je snufferd schrok ik me rot joh Haha!

nou zeg zo kan hij wel weer hihi

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:20

Goedmorgen Haha!

ieuww enge buren hebben wij heh blehhhh Bloos
haha heb wel gelachen hoor wat een toestand Clown

ik heb wat spierpijn in mn arm hmmmm zou dat door de acrobatiek komen Clown Knipoog

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:54

vera23 schreef:
Goedmorgen Haha!

ieuww enge buren hebben wij heh blehhhh Bloos
haha heb wel gelachen hoor wat een toestand Clown

ik heb wat spierpijn in mn arm hmmmm zou dat door de acrobatiek komen Clown Knipoog

Haha jahh ik denk het wel hoor.. Ik heb me vriend nog effe flink de waarheid verteld hoor.. Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:56

haha ja dat geloof ik haha staan zn spullen al buiten Clown

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 11:24

vera23 schreef:
haha ja dat geloof ik haha staan zn spullen al buiten Clown

Ja bijna.. haha

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 11:28

als je ze naar buiten gooit vergeet je sleutel dan niet of blijf wel in de deuropening staan Knipoog

die collin heb zo gelachen gister om die over buren....