En dan naar me bedje toe.

Weltrusten iedereen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

doppie45 schreef:Nou Jonn je had gelijk hoor,betrouwbare mensen laten ze gewoon toe in de huiskamer....ha ha
Dat wil ik ook wel
AnitaJoeri schreef:zit je iets anders dan wicky te drinken Nous haha 2x hetzelfde.
Ik zit nu aan de Coolbest Mangodream
jarno schreef:doppie45 schreef:Jeetje kom ik gewoon ff buurten hier met giga aantal berichtjes............
Voor de meesten die mij nog niet kennen,ik ben Marion en ik ben in het bezit van de mooiste Tinker van stal.........ja ja
haaaaaaaaaaaaaai en ehm vernania ook hoor
doppie45 schreef:IK mis alleen maar wat vlekjes bij haar.
Oh ja de vlecht is eruit, tis toch geen mietje
doppie45 schreef:Duurt ffies,maar het fotoootje staat er.
AnitaJoeri schreef:hihi komt ze nog maar uurtje eerder is goed om al die broodjes te verbranden en wat zit je in godsnaam te drinken
te vinden in het koelvak
doppie45 schreef:
. Eindelijk mag je dan in ons toppic en eindelijk kan je je er tegenaan bemoeien
. Hahahahaha. Mooie Tinker heb je trouwens. Heb je die allang ?
. Mijn arme Blando op zijn knietjes..hij kan nog steeds niet van zich afbijten.....de sukkel......afijn moet hij het maar leren. Gelukkig heeft ie ook nog een ander vriendje en dat is Caramba maar ja die durft ook niet tegen diddle op
. Het is toch wat!!!!!!!
normaal als ik ga stapen wil hij dribbelen maar nu gen hij echt goed stappen. Ik was danook flink boos geworden toen hij stout deed dus waarschijnlijk had hij zo'n idee van woeps foutje
morgen strandrit
heb er heel veel zin in
tot straks op stal
ik neem gewoon een zweepje mee