stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:23

AnneOmie schreef:
Nou kijk maar uit Ellen want gisteren brak er oorlog uit om het stappen aan de hand in de bak *LOL*

Dat dravertje was idd echt erg Mar Bloos! Over ongeleide projectielen gesproken Nagelbijten / Gniffelen

Nou idd het was echt heel aggressief zoals we de bak uit werden gezet..... Terwijl we er met een reden lopen! Ik merk nu het koud en nat is dat Ilion gewoon last heeft van zijn rug en/of benen. En een paard met HKO moet op zachte bodem lopen en dat is dus in de bak en niet buiten. Dat ander meisje liep ook binnen omdat haar paard niet goed loopt. Tja dat het druk was kwam nu echt niet door die gene die hun paard aan de hand stapte, het was gewoon een mega chaos. Ik snap dat dat lastig rijden is maar om dan zo maar anderen de bak uit te sturen..... heel onaardig! En t werkte ook niet dus.
Persoonlijk vind ik dat je als t regent ook niet de wandelaars er uit stuurt... beetje verdraagzaamheid zeg.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:37

goedemorgen!

Heb zo´nm buikpijn niet normaal! Misschien kwam het wel door tarzan he annemiek hahahahhaha! Goh wij hebben echt gelachen gister in de kantine echt geweldig! En het ging eigenlijk echt nergens over!

Wat een snertweer idd! Mar fijn dat Zirano weer terug komt zeg! Lekker aan huis hoef je niet meer heen en weer te rijden!

Natas bedankt voor het purmerenders topic ga zo even lezen en wat plaatsen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:42

Het ging idd helemaal nergens over maar daar kun je ook de grootste lol om hebben om niets *LOL* Als Alex erbij zit heb je eigenlijk altijd wel lol Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:43

jaa alex hahaha die was lekker op¨dreef idd stuur ff die ene link je weet wel wat ik bedoel toch?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:43

Ik kan vanavond toch niet meespringen want Van der Marel komt donderdag langs om Omar's been te laseren! Ik wil eerst tot donderdag wachten wat hij van zijn been zegt voor ik weer ga springen. Vind het wel erg spannend hoor. Dat laseren schijnt geen pijn te doen zei hij want ze vallen er zelfs van in slaap Haha! Was een erg aardige vent trouwens. Hij doet eigenlijk een beetje hetzelfde als mijn eigen veearts dus voor mij en Omar erg handig Tong uitsteken Ben helemaal happy en nu hopen dat hij wat kan doen aan Omar's been.

Mar jij bent erbij donderdag he Haha! Ik wist dat je het interessant zou vinden!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:44

jaa van de marel is volgens mij wel een goeie hoor! Volgens mij had hij bij Vanity van kleine shirley ook die laser behandeling gedaan! En Vanity was hartstikke braaf! Ze voelen er idd niks van

Zirano

Was Alex dan Tarzan??of bedoel je kunstmatige Tarzan(ondeugend)

Bingelding

hahaha jaa mar we hadden het over hmm tarzan zeg maar met batterij Bloos

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:49

Dus ondeugend,tenmin ste een die zijn mond houd(alhoewel zijn tong??).Dat dravertje is echt wel leuk alleen hij moet nog zoveel leren.Je moet hem echt beschouwen als een jonkie die opnieuwe ingereden moet worden.heel veel geduld en rust erin proberen te krijgen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:50

Ik wens jullie een prettige dag ik ga ZIRANO OPHALEN YEEEEEEEH.tot later

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:59

Zirano schreef:

mooi zo, veel succes Haha! !!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:00

eindelijk mar Haha! Succes Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:44

Zirano schreef:

Succes en tot straks! Ben je vanavond op stal?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:02

Hoe laat komt vd Marel donderdag bij Omar? Lijkt me idd erg intressant. Ben benieuwd of Omar ook gaat slapen....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:27

hohoi!
kan ik al via [***] naar stal? of kan ik via poelenburgh? (zit momenteel in zaandam namelijk)

zirano: veel succes!!!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:34

ShirleyA schreef:
Hoe laat komt vd Marel donderdag bij Omar? Lijkt me idd erg intressant. Ben benieuwd of Omar ook gaat slapen....

Sorry maar Omar heeft absoluut rust nodig als hij behandeld wordt, daarom heb ik er ook bewust gaan tijd bij gezet Knipoog Marjan staat erbij om mij geestelijk te ondersteunen en omdat zij vanuit haar vak ook interesse heeft in dit soort behandelmethodes Haha! Ik wil niet iedereen om mijn box hebben als hij behandeld wordt want dat is voor Omar (en mij) te druk!

Hij zei tegen mij dat de meeste paarden ervan in slaap vallen Verward Kan me er niets bij voorstellen Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:48

naadje24 schreef:
hohoi!
kan ik al via purmerend naar stal? of kan ik via poelenburgh? (zit momenteel in zaandam namelijk)

zirano: veel succes!!!!

Vanmorgen om 10.00 uur stond het vanaf kant Zaandam vast met werkverkeer hoorde ik van mijn zadelmaakster. Vanaf Purmerend kon ik er gewoon door.

@ Annemieke: Van der Marel heeft mijn vorige paard ook heel goed geholpen en ook onze hond. Het is echt een heel rustige man (soort geitewollensokkenfiguur, hij had volgens mij toen ook echt sandalen met geitewollensokken erin...) Haha! en heel rustig en geduldig met paarden. Waarschijnlijk krijg je ook allerlei druppels voor hem, om de gifstoffen eruit te halen.

@ Shirley: Hoe laat was je dan aan het stappen in de bak? Ik heb met Giel rustig in de bak aan de hand kunnen stappen gisteravond. Samen met Bright en Bonita. Maar ik heb wel opgelet hoeveel mensen er in de bak aan het rijden waren. Toen het er 6 werden ben ik eruit gegaan. Dat zijn nu eenmaal de regels. Het is heel vervelend rijden als er zoveel paarden aan de hand in de bak stappen en bovendien ook gevaarlijk. Je bent aan de hand toch minder wendbaar. Snap ook dat je met dit slechte weer af en toe met je rug tegen de muur staat als een paard niet gereden mag worden. Laat op de avond is het vaak rustig in de bak en dan rijden er ook minder mensen. Dan is het neem ik aan geen probleem om te stappen. Knipoog

@ Marjan: Succes met Zirano!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:50

Over welk dravertje hebben jullie het eigenlijk? Weet alleen Bella, maar die is toch goed opgevoed? Alleen laatste keer niet in het Twiske... Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:52

Was ook niet v plan er met mijn lip op te gaan staan hoor.... Ben gewoon benieuwd hoe Omar zich gedraagd en wat ze gaan doen. Maar ik zou er ook niet iedereen bij willen hebben. Voor Omar ook veel te onrustig idd
Hoewel... we kunnen ook met een heel stel afspreken en dan gaan picknicken...... hihi.
Hoop dat t m helpt! En ben zoals altijd nieuwsgierig, maar dat weet je toch al v me???!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:55

Hij kwam ook erg aardig over Esther! Hij zei mij al dat ik waarschijnlijk ook homeopatische druppels zou krijgen naast de lasertherapie. Ik heb hem een beetje de achtergrond verteld van Omar. Van der Marel doet een beetje dezelfde dingen als mijn eigen arts alleen doet die niet aan lasertherapie. Ben erg benieuwd en hoop echt dat het gaat lukken die bult weg te krijgen! Duimen julllie voor me Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:57

Hahaha maakt niets uit hoor want ik ben ook nieuwschierig Haha! Ik weet alleen dat het voor Omar en mij gewoon op onze zenuwen werkt als er te veel mensen om ons heen staan, wat dat betreft lijken we erg op elkaar Haha! Ik wil dat de behandeling in alle rust plaats kan vinden zonder te veel ruis om ons heen Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:57

Gieltje2002 schreef:
@ Shirley: Hoe laat was je dan aan het stappen in de bak? Ik heb met Giel rustig in de bak aan de hand kunnen stappen gisteravond. Samen met Bright en Bonita. Maar ik heb wel opgelet hoeveel mensen er in de bak aan het rijden waren. Toen het er 6 werden ben ik eruit gegaan. Dat zijn nu eenmaal de regels. Het is heel vervelend rijden als er zoveel paarden aan de hand in de bak stappen en bovendien ook gevaarlijk. Je bent aan de hand toch minder wendbaar. Snap ook dat je met dit slechte weer af en toe met je rug tegen de muur staat als een paard niet gereden mag worden. Laat op de avond is het vaak rustig in de bak en dan rijden er ook minder mensen. Dan is het neem ik aan geen probleem om te stappen. Knipoog

Was rond 7 uur half 8 dat ik in de bak was. Maar de regel is ook dat als je om medische reden op zachte bodem moet je wel in de binnenbak mag..... en n medische kneus is mijn Ilion wel. Bonita bv moet juist weer op t harde stappen, maar Ilion niet en zolang hij top gaat stap ik ook liever buiten, voor mij ook rustiger. Maar ik merk echt dat hij last heeft v t weer in zijn gewrichten...
Vroeg me vd week wel af hoe t zit als je bv als 1ste in de bak bent aan t stappen en er komer 6 ruiters.... moet je dan ook weg?
En kan je t idd maken om iemand in de gietende regen of bij -10 de bak uit te sturen? Ik vind v niet.
Helaas is laat op de avond voor mij geen optie ivm Thimo.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:03

AnneOmie schreef:
Hahaha maakt niets uit hoor want ik ben ook nieuwschierig Haha! Ik weet alleen dat het voor Omar en mij gewoon op onze zenuwen werkt als er te veel mensen om ons heen staan, wat dat betreft lijken we erg op elkaar Haha! Ik wil dat de behandeling in alle rust plaats kan vinden zonder te veel ruis om ons heen Knipoog

Hihi ja jullie passen (ondanks wat sommige mensen beweren: weten zij veel!) wel bij elkaar hahah.
Ik ruis gewoon op een verre achtergrond. Want ik wil wel weten hoe t gaat hihi.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:08

Zou die vd Marel niet iets voor arme Missie zijn? Wil je t m vragen Annemieke (als je t door de zenuwen niet vergeet)? Ik wil zo graag dat ie nooit meer bevangen raakt! Wil m eigenlijk nog heeeel veel jaar bij ons houden.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:10

Gieltje2002 schreef:
Over welk dravertje hebben jullie het eigenlijk? Weet alleen Bella, maar die is toch goed opgevoed? Alleen laatste keer niet in het Twiske... Knipoog

Er is een nieuwe, die staat in de binnenstal. Ook een Franse! (Geen familie van Bella, alhoewel hij net zo'n lief snoetje heeft) vind ik Knipoog Deze heeft wel op de baan gelopen, dus zal wat meer moeite hebben om zich aan te passen aan de dressuur denk ik.

Succes donderdag Annemiek!

En Esther, bedankt nog voor die deken van Raisa Haha! thnx!

Via Purmerend kun je er gewoon door, NO problemo! (ik ben ook maar zo-om naar huis gegaan)