Tja, ze zeggen dat luchtzuigen met stalmanagment te maken heeft en dat het niet overdraagbaar is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Morgen maar even overleggen met Roelof.....
Tja, ze zeggen dat luchtzuigen met stalmanagment te maken heeft en dat het niet overdraagbaar is
Sharon_Jims schreef:Mo je kan ze er zeker wel vanaf helpen hoor! 24/7 in het land zonder hekjes of paaltjes en een flinke groep leeftijdsgenoten.
Inderdaad wat Flurk zegt heel veel uitdaging nodig...
Sharon_Jims schreef:Als een paard luchtzuigt doet hij dat om zich fijn te voelen... Een dwangneurose dus, vergelijkbaar met weven...
Als je een paard dat luchtzuigt opsluit in een hokje en er alleen om te rijden uithaald zal hij het blijven doen. Zet je een paard dat luchtzuigt de hele dag buiten met soortgenoten en veel ruwvoer en 's nachts op stal met veel ruwvoer zal hij er minder behoefte aan hebben.
Maar het blijft lastig...
Zippo_M schreef:Flurk schreef:
Nee ik les zelf staat ook op de kalender
Ik heb menles om 20:00 uur
owja de kalender, daar had ik natuurlijk op kunnen kijken.
Sorry helemaal vergeten dat dat ook mogelijk is![]()
Maar toch bedankt
Sharon_Jims schreef:Maar toch Flurk zou ik het wel een uitdaging vinden om m ervan af te krijgen.... Maar eerlijk is eerlijk dat zou je bij Jan niet lukken!
x_Mliss schreef:Hoi hoi alles goed hier?
Ik heb de verboon hyves maar weer eens gepimpt laatste tijd niet zo veel tijd gehad.
Dus als er nog suggesties zijn?
Btw leuke foto's van mooni Sharon!
Alleen hoe werkt dat stemmen zag mooni ze naam niet in de begin post staan?
Of kijk ik er overheen dacht anders stem ik wel eventjes.
Klein spierbonkie.
Lees nog wel mee maar heb eigenlijk wijnig tevertelle zo zonder paard.