Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eknein schreef:Maandag, ik rijd samen met een paar mensen mee op pony's.
one word - anouk
Corine en leandra( volgens mij heet ze zo) waren er ook. Corine was heel lief voor me, Dankje meiss.
eknein schreef:Ik durf niet zo goed langs te gaan, ik zit echt zo van laat harry en elisabeth nou maar genoeg tijd geven om afscheid te nemen.

eknein schreef:Ik durf niet zo goed langs te gaan, ik zit echt zo van laat harry en elisabeth nou maar genoeg tijd geven om afscheid te nemen.
MarvinSgatJ schreef:Ik weet niet of ik mee loop in de optocht. Ik wil wel. Hoop dat het mag van me ouders! Ik was vanaaf bij Maren thuis. Ze lag er heel mooi bij! Onze mooi Maren met haar mooie rode haren! Moest wel heel erg huilen.Corine en leandra( volgens mij heet ze zo) waren er ook. Corine was heel lief voor me, Dankje meiss.
![]()
![]()
Veel sterkte.
Geeft niet hoor
Ik vind het zelf heel fijn als mensen dat tegen me zeggen.eknein schreef:Ik durf niet zo goed langs te gaan, ik zit echt zo van laat harry en elisabeth nou maar genoeg tijd geven om afscheid te nemen.
Harry en Elisabeth waren juist blij dat er mensen waren
Dat zeiden ze tegen ons
dus je kan gerust langs gaan
Cootjuh schreef:MarvinSgatJ schreef:Ik weet niet of ik mee loop in de optocht. Ik wil wel. Hoop dat het mag van me ouders! Ik was vanaaf bij Maren thuis. Ze lag er heel mooi bij! Onze mooi Maren met haar mooie rode haren! Moest wel heel erg huilen.Corine en leandra( volgens mij heet ze zo) waren er ook. Corine was heel lief voor me, Dankje meiss.
![]()
![]()
Veel sterkte.
Dat was GeanneGeeft niet hoor
![]()
Graag gedaanIk vind het zelf heel fijn als mensen dat tegen me zeggen.
Ik heb net een stuk tekst op papier gezet.
Over Maren. Ik zou het graag willen vertellen bij de kerkdienst.
Maar ik vraag me af of dat wel oké is...
Ondanks dat Harry zei, dat iedereen die het graag wou, wat over Maren mocht zeggen.
Marlou en ik wouden ook wat met de kerkdienst opdragen. Meryl_S schreef:Vanochtend hebben Elise en ik een kaarsje gebrand en wat in het schrift geschreven.
De sfeer was heel anders op de manege, logisch.
het is mooi dat er maandag een tocht is,
weet iemand nog wat over het feit dat Maren nog afscheid van dr paardje gaat nemen?
liefs
Cootjuh schreef:Ik heb met Elizabeth en Harry gebeld. Ze vinden het fijn dat ik wat over Maren ga zeggen op de Kerkdienst. Ik vind het wel heel eng..
Cootjuh schreef:Ik heb met Elizabeth en Harry gebeld. Ze vinden het fijn dat ik wat over Maren ga zeggen op de Kerkdienst. Ik vind het wel heel eng..