Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

superfries

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:10

Jaaa, na lang wachten lag gisteren mijn nieuwe bitloze hoofdstel in de bus. Ik zou eerst samen met Mariska gaan rijden, maar die belde af. Heb een moment getwijfeld of ik wel alleen voor de eerste keer bitloos durfde, maar heb het toch gedaan.
En het was echt super. Hebben een rondje om de vijver gemaakt en ze reageerde net zoals anders. Ze was heerlijk alert en op stem te rijden. Ik ben om... geen bit meer voor mij (en Wietske)

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:50

spannend , superfries Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:01

lekker marianne Lachen

Gister ook gereden, de rest van de groep ging naar buiten, maar ik en een ander meisje mochten binnen blijven op twee paarden die het buiten niet echt leuk meer vinden. Dus lekker ontspannen gereden Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:20

Fenna, dat was een open dag Ja
superfries, wat gaaaaaf, lijkt me echt een openbaring om te merken dat het zonder bit ook gewoon kan. Doet ze ook een beetje nageven als je dat vraagt? of kan dat (nog) niet? Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:21

Oh, vanmorgen was het weer zover, ik had weer een teek..

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:23

de paarden zijn echt lastig buiten fen? of zijn ze zo vaak mee geweest ? wel lekker even zo met z'n 2 tjes Haha!

hoe is het met de tekenbeet zwartwitje?
ik wist niet dat er verschil was tussen mensen en dierenteek? een teek is toch een teek Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:02

Neh, er zijn een hele hoop verschillende teken Knipoog
Blij dat honden- en kattenteken niet op mij gaan zitten, die zijn namelijk helemaal vies groot!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:53

Ik ben nooit bezig met nageeflijk rijden, dus ik kan niet zeggen dat er verschil in zit. Ze is wel heerlijk ontspannen aan het lopen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 15:55

Lekker dat het zo goed gaat zonder bit superfries! Haha!

Ik heb vandaag een complimenten regen gehad van mijn Frans leraar/coordinator, dat ik het zo goed deed ondanks mijn arm en alles (had een 9.3 voor Frans Go jij! Go jij! ) en dat hij hoopt mij volgend jaar weer in de klas te hebben Haha!
(Hoop hem volgend jaar ook weer als leraar te hebben, aangezien ik het met de rest van de frans sectie niet echt vinden kan Clown )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:12

Een Fransleraar die aardig is Bloos! , jij hebt het ook met hem getroffen denk Knipoog Lekker al die complimentjes.

Bruine, een was net kreupel geweest en Aad wilde dat ie even rustig aan deed en Manda is een appart verhaal. Ze raakt op het moment al gestressed als ze een fietser ziet Nagelbijten / Gniffelen Dus die blijft sowieso lekker binnen.

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 07:40

ik kom me ook maar weer eens melden. Ik zat laatst Animal police op Animal Planet te kijken. Daar was een paard met een teek in z'n oor. Maar die teek had ongeveer 2 à 3 cmdoorsnede. Het zag er echt heel vies uit.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 07:50

het zijn gewoon hele vieze beesten Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:24

Haha, ja dat kan je wel zeggen! In ieder geval ben ik goed voorbereid op teken voor van de zomer op ponykamp Knipoog
Professioneel spinnenvanger en mussenopvanger was ik al, tekenverwijderaar nu ook Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:34

Wow, Tessel. Het in in elkgeval verantword op het gebied van teken om met jou op trektocht te gaan Pling

Oja, mijn nieuwe betoog: Paarden in het verkeer.
Ik mag het samen met iemand houden, dus we moeten het dubbel zo lang en dubbel zo interessant maken. Maar zij vind paarden ook leuk en we komen wel op een goed betoog. We kletsen gewoon een eind weg Schijnheilig

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:09

Jij met je trektochtervaringen kan daar vast wel iets zinnigs over zeggen *LOL*

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:32

paarden en verkeer, kun je een hoop over kwijt Haha!

hebben jullie dit jaar nog eens een leidingweekend zwartwitje?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 15:43

Inderdaad, genoeg over te melden Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:38

nou, dat geeft hoop Lachen

Moet alleen nog even de exacte regeltjes opzoeken, maar dat gaat wel lukken.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 16:51

Officieel horen paarden tussen de auto's op de weg Clown
Laatst was er bij Blik op de weg oid iets over, misschien is dat terug te vinden op internet?

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:10

hoihoi allemaal Doei!
Het is maar goed dat jij teken er uit kunt halen Tessel, want ik heb er nog nooit 1 gehad en heb er nog nooit 1 eruit gehaald. Alleen bij onze katten. Die zitten zo erg onderde teken, dat er iedere dag weer een stuk of 3 bij komen Slapen. Ik heb besloten af te studeren als geoefend zwammer Clown. Ik zwam altijd maar een presentatie bij elkaar Bloos. Ik zeg bijna nooit iets zinnigs op een presentaite, het meeste bedenk ik ter pleke. Dromen. Maar tot nu toe werkt het wel. Morgen moet ik weer horseballen. Vorige keer ging het redelijk, we hebben al een partijtje gespeeld. En zaterdag een F proefje rijden.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:52

Hoi djoni! Leuk dat jij dat horseball doet, misschien moet je maar eens foto's op HAW zetten, kunnen we je meteen bewonderen Knipoog
Stomme vraag misschien, maar hoe heet jij eigenlijk? of is Djoni je echte naam? was even aan me voorbij gegaan..

bruine: ja, volgend weekend. Dan kom ik je weer pesten Clown
Moeten 19:00 aanwezig zijn, 20:00 op buitenrit. dat was altijd een dauwrit op zaterdagochtend, maar ik vind het niet erg dat dat geschrapt is Haha!
We gaan dan zaterdagmiddag het thema uitwerken, en we moeten eigenlijk voor die tijd iets erover bedacht hebben, maar ik heb geen inspiratie..

*twijfelt heel hard of ze het thema zal verklappen Haha!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:05

Citaat:
twijfelt heel hard of ze het thema zal verklappen

als je het zachtjes zegt kan het toch geen kwaad Clown

ik denk dat ik je dan misschien zaterdag zie, vrijdag om 19.00u ben ik al weg, zaterdag doen 6 kinderen mee in hellendoorn dus gok rond 17.00u weer terug te zijn op het lamoen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:11

Ah, dan zie ik je zaterdag wel verschijnen, wij zijn er de hele dag en 's avonds hebben we om 18:00 BBQ. Maar als jij in Hellendoorn zit, geeft er dan iemand anders les 's smiddags? Of vallen er lessen uit omdat die kinders in hellendoorn moeten zijn?

*stuurt een fluisterende PM Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 16:14

Wens alle Hellendoorn-gangers succes van mij! Haha! OK dan!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:33

Ik ben vandaag in een complot getrapt. Het complot werd gemaakt en uitgevoerd door een persoon (Miek) en ik trapte er vol in.

Het ging ongeveer zo:
Ze vroeg of ik zin had om mee te gaan fietsen, ik altijd. Dus ze kwam naar mijn huis en we gingen fietsen, zij wist de route. Ik fietste braaf met haar mee en we kletsten over vanalles en nog wat. Toen kwamen we in de buurt van Leiden en ik stelde voor om een ijsje te halen. Miek werd gelijk helemaal enthousiast en besloot terplekke dat we naar een Mac moesten lopen. Toen ik ook nog wist dat de Fruit en Yoghurt in de euroknaller waren wisten we het zeker. Dus we kwamen in Leiden en om een vage rede stelde miek voor om nog even de verre Mac te kiezen. Dus we lopen naar de stad en we komen langs de Clair en ik wordt naar binnnen getrokken. Daar moest ik oorbellen uitzoeken. Dus ik kiezen voor vet hippe teenslippertjes en toen kwamen we naar buiten en toen was het: En nu gaan we gaatjes schieten.
Nouja, stiekem had ik het wel door. (iedereen vind al jaren dat ik ook eens oorbellen moet, maar ik voel me dan zo standaard) Dus toen kwamen we langs de juwelier en binnen drie minuten stond ik weer buiten met gaatjes.
Ik moet nog erg wennen, voel me zo standaard met die dingen in Nagelbijten / Gniffelen

*Tessel, met het hele thema hebben wij als trektochters toch niets te maken, maar ik ben wel beniewd Schijnheilig Bloos