Ik snap niet dat mensen Wuppen stelen.. Is dat trouwens ergens bevestigd? Ik heb het niet op het nieuws gezien o.i.d. (of heb ik het gewoon gemist)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lavandula schreef:Ik was vanmiddag ook nog op Spaarnwoude.. Ik weet het niet zeker maar volgens mij Kwam Nandoman terug van een buitenritje vanmiddag maar ik keek in een flits moest druk foto's maken

Schimmelig schreef:Daar heb je natuurlijk niks van gezegd?
Ik snap niet dat mensen Wuppen stelen.. Is dat trouwens ergens bevestigd? Ik heb het niet op het nieuws gezien o.i.d. (of heb ik het gewoon gemist)
(en dan bedoel ik dus Sharon de Wolf, die Jade rijdt en een kindje heeft) 

Myrtje_ schreef:Heb me gister rot gelachen om Ronaldo, gaat ie lopen janken omdat ie niet verder kon spelen
Pluut, zal het nu ff voro je vragen wanneer ze er is. momentje
*Edit: Pluut, ze is er nu blijkbaar alleen op feestdagen, gelegenheden en af en toe op de donderdag.. Dacht toch echt dat ze er vaker was..

zat net ontspannen op de bank na eindelijk een leuke voetballer te kijken grr
Myrtje_ schreef:Weet iemand hoe je vanaf Museumplien naar Hippodam moet fietsen..
Van die routebeschrijving op internet word ik ook niet veel wijzer..

Het werd op het laatst echt komisch. Scheids was echt helemaal de controle kwijt... 

Ik zag haar zusje bij die wedstrijd wel met een kind en het leek er wel op dat het kind bij Sharon "hoorde". Toen zei ze ook nog dat ze een half jaar niet gereden had, dus toen dacht ik wel dat het van haar zou zijn. Maar ipv dat te vragen en haar te feliciteren wist ik niet zo goed hoe ik het moest vragen dus heb ik er helemaal niets over gezegd
Nandoman schreef:Heb je mij gezien op mijn nieuwe paard? Ik zat zeker met één hand aan het stuur, lekker onderuit gezakt, haha! Waar stond jij? Ik heb natuurlijk niet opgelet, interesseer me ook niet voor wedstrijdjes (sorry!).
Volgende keer moet je even in beeld springen!

En ik ben natuurlijk weer veelste laat begonnen, ik moet het donderdag weer inleveren...