Serada schreef:Hihi dan weet nu iedereen wie er gauw op stal gaat komenWelkom (officieel) op je aanstaande staltopic Scheepie en ik hoop dat je het nog heel gezellig bij ons zult gaan krijgen.
Bedankt!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Serada schreef:Hihi dan weet nu iedereen wie er gauw op stal gaat komenWelkom (officieel) op je aanstaande staltopic Scheepie en ik hoop dat je het nog heel gezellig bij ons zult gaan krijgen.
scheepie schreef:Hier meldt de mystery gast zich, tatataaaaa!!!
Ik ben de nieuwe stalgenoot.
![]()
Ik heb i.d.d. al kennis gemaakt met Serada en Yustin. Kom binnenkort wel een keer langs om te buurten.
Ik neem mee een wit monster genaamd Fairwelldone, maar Fellow voor friends..
Kijk gerust in mijn profiel, dan weet je alvast hoe we er uit zien.
We komen de achterste box van de grote stal.
Doei!!
...
...
...Ach,ik stop maar weer,arme jij
...Begin ik gelijk alweer,hehehehe 
perdiksvesra schreef:scheepie schreef:Hier meldt de mystery gast zich, tatataaaaa!!!
Ik ben de nieuwe stalgenoot.
![]()
Ik heb i.d.d. al kennis gemaakt met Serada en Yustin. Kom binnenkort wel een keer langs om te buurten.
Ik neem mee een wit monster genaamd Fairwelldone, maar Fellow voor friends..
Kijk gerust in mijn profiel, dan weet je alvast hoe we er uit zien.
We komen de achterste box van de grote stal.
Doei!!
hey,gezellig en welkom...
Nou,
Ik ben ik dusse,aangenaam kennis te maken...
mij zie je niet veel,maar als ik er ben,dan zul je me vast wel zien en horen![]()
Oja,verder ben ik goed in mensen kwaad maken,toch Wil![]()
Maar dat komt denk ik dat ik gewoon het denkwerk van een dolfijn heb,dus heel slim...
nouja,euhhmmm...Als je nog een chauffeur zoekt,je weet de voorwaarden...Ach,ik stop maar weer,arme jij
...Begin ik gelijk alweer,hehehehe
...
,heheheh

perdiksvesra schreef:Ja,het dorpsgek van Nootdorp:P...Ik praat in mezelf,hebben ze daar vast wel gemerkt al,heheheh

Reentjuh schreef:Heeey Scheepie!
Wat leuk dat je bij ons op stal komt! En heb je foto's al bekeken hoor, leuk paardje! Is weer een keer wat anders dan een fries of een tinker, hahaha, want die staan er voornamelijk bij ons op stal![]()
Nou van harte welkom en we hopen dat je een leuke tijd tegemoet gaat bij ons op stal! (maar dat zal vast geen probleem worden, hihi)
scheepie schreef:perdiksvesra schreef:Ja,het dorpsgek van Nootdorp:P...Ik praat in mezelf,hebben ze daar vast wel gemerkt al,heheheh
Ik praat ook in mezelf, hihi...
Een lekker begin dus..maarja, eind vd week een leuk feestje hier thuis met de fam, dus het gaat helemaal goedkomen met me 

Anique_Vaandrig schreef:![]()
![]()
behalve bont en blauw word ik nu ook nog rood tonke
en ik doe het graag hoor mensen
Tonke schreef:Ja Lin ze staat nu inderdaad binnen. Ga morgen de kliniek ook maar even om advies vragen wat nu het beste is? Froukje binnenhouden of toch weer op het land. Voor Froukje is het nl wel beter om veel te lopen zodat ze kan wennen aan de ijzers. Als we haar binnen houden en een paar keer per dag met haar gaan wandelen weet ik dan gaat ze alleen maar gek doen onderweg met omdat ze dan weer te veel energie heeft en dat lijkt me nou ook weer niet goed voor haar. Losgoien is ook geen optie. Ik weet het allemaal ook even niet meer. We wachten de adviezen van de kliniek morgen maar even af.
Snackie schreef:Sorry mensen,maar ik moet ff reageren, Ik lees hier nog wel eens mee.
@ scheepie, practig paardje heb je.
Zijn vader, IBN E. is echt een kanjer, ik ken hem in het echt(de bessewacht is nl fam. van mij)
hij is echt super de super de super lief paard,en wat een gangen *kwijl icoon*
Yustin schreef:neeeeeeeeeeeeeeeeeej ikke is er weer