Ga dadelijk nog lekker op stap dus ben natuurlijk weer laat )of vroeg) thuis vannacht Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga dadelijk nog lekker op stap dus ben natuurlijk weer laat )of vroeg) thuis vannacht
Ook netjes aanspringen in galop en in dezelfde galop blijven was geen probleem. Had tijdens het rijden echt het gevoel alsof alles aan mij bewoog en had dus ook het idee alsof het een zak aardappelen op een paard was
, maar niks was minder waar. Kreeg zelfs complimenten voor mijn nette rechte rug en stille handhouding....ik zou van schrik bijna van het paard afvallen want netjes zitten overkomt mij niet vaak.
)
maar ze was ook erg stijf. Heb er in het verleden wel leukere dingen uit kunnen rijden maar ja het kan niet elke dag feest zijn
.
.
en heb deze week ook al 'vrij' gehad, nouja toch op de manege gewerkt (maandag dinsdag woensdag) bij P en E en GJ..Vandaag Efteling gelukkig mooi weer jammer genoeg geen leuke jongens tegen gekomen 
. Als je zo een uur in de bus zit, is het niveau drastisch gedaald als je op de manege aankomt maar is de sfeer helemaal top natuurlijk.
. Die ben ik tot 3 keer toe om dr hals gevlogen
...vond het nogal erg leuk om die weer te zien want die mis ik wel heel erg
.
maar zag van te voren S. al in de kantine zitten. Dus stiekem hoopte ik er al een beetje op, en ja hoor die gaf ons les. Helemaal blij want die kan mij erg goed begeleiden met NN en ook deze week want het ging echt 100 keer beter dan vorige week. Geen getrap meer, 1 keer een chaggo paard maar toen eens flink geschreeuwd dat ie nog maar eens goed moest nadenken en hij besloot zijn benen toch maar aan de grond te houden
. Na 30 minuten ging ie echt lekker aan het lopen, af en toe nog wel eens een storing omdat je toch om mensen heen moet rijden of soms even in moet houden om botsingen te voorkomen en dat vind meneer niet leuk en gaat dan gepikeerd met zijn hoofd schudden. Maar verder deed hij het super. Ik ben in ieder geval met een grote glimlach van een bezweet en tevreden paard geklauterd.
W. was de lijst al aan het maken en H. stelde Versace voor
, ik begon te lachen maar H. zei ach dat kun jij best. Dus ja opgehangen en zo werd het zaterdag.
Het rijden op 2 kanten was ook geen probleem en ze bleef lekker bij mij met de aandacht. Een lekker uurtje, dus weer helemaal opgeladen voor het volgende uur. Was wel moe na het rijden wat denk ik komt door de combinatie van 2 nachten niet slapen en hyper gedrag.
Dus ja na het rijden paard op stal, verzorgd en hup naar M. toe. Dus daar even gekletst en op naar Paris die voor 12 uur op de lijst stond.
Op een gegeven moment wilde ik hem wat meer doorstellen naar rechts maar op het been reageerde hij niet voldoende, dus gaf eerst een tikje waar nog niet veel op kwam en toen nog een tik mee achter de kuit. En daar was die net even nodig en hoppa BOK.
Maar daarna ging het echt lekker en was het gewenste resultaat er. Na het rijden paard overgedragen aan de volgende en snel beetje toonbaar gemaakt en gaan eten en op adem komen. Om kwart voor 2 weer naar beneden om Whitney te zadelen en naar de bak. Had eigenlijk per half uur één kindje, maar heb alleen het eerste half uur les hoeven geven want het andere kindje was ziek. Les geven ging goed en Whitney had er zin in. Daarna Whitney mee afgezadeld en nog wat op stal rondgehangen en het paard gepoetst en toen naar huis. Ben nu echt lekker moe, dus hopelijk vannacht wel goed slapen.