Bedankt voor de felicitaties! Was zo blij door mijn resultaat dat ik vandaag een hyper de pieper dag had.
Afgelopen donderdagavond werd ik gebeld door H. met de vraag of ik zaterdag les kon geven van 14-15 uur in de kleine bak en ja geen probleem, altijd leuk om te doen. Nu ik haar toch aan de lijn had maar gevraagd of er zaterdag om 10 uur nog een plekje vrij was. Ja dat was er wel.
W. was de lijst al aan het maken en H. stelde Versace voor
, ik begon te lachen maar H. zei ach dat kun jij best. Dus ja opgehangen en zo werd het zaterdag.
Vandaag een gezellige busreis heen en op de manege nog even de lijst gecheckt en Versace gaan poetsen. Nou uiteindelijk de les in, was wel weer een vreemd gevoel. Vroeg me het eerste kwartier ook sterk af wat ik nou toch weer gedaan had. Maar op een gegeven moment kon de knop om en kon ik heerlijk rijden.
Het rijden op 2 kanten was ook geen probleem en ze bleef lekker bij mij met de aandacht. Een lekker uurtje, dus weer helemaal opgeladen voor het volgende uur. Was wel moe na het rijden wat denk ik komt door de combinatie van 2 nachten niet slapen en hyper gedrag.
Tijdens het rijden had ik M. al gesignaleerd en natuurlijk loeihard geroepen.
Dus ja na het rijden paard op stal, verzorgd en hup naar M. toe. Dus daar even gekletst en op naar Paris die voor 12 uur op de lijst stond.
Dus hup paard gepoetst en gezadeld. Toen kwam F. ineens aanlopen met de vraag of ik misschien niet toch op NL mee wilde rijden. Heb hiervoor toch maar bedankt omdat Paris al helemaal gezadeld was en omdat je NL dan zo overvalt. Dus hup met Paris naar de bak. Ik ging erop zitten, eerst even aan een lang teugeltje en toen ik hem oppakte snapte hij vrijwel meteen wat de bedoeling was. Dus hup paard lekker aan het sjouwen, ik een big smile en genieten.
Op een gegeven moment wilde ik hem wat meer doorstellen naar rechts maar op het been reageerde hij niet voldoende, dus gaf eerst een tikje waar nog niet veel op kwam en toen nog een tik mee achter de kuit. En daar was die net even nodig en hoppa BOK.
Maar daarna ging het echt lekker en was het gewenste resultaat er. Na het rijden paard overgedragen aan de volgende en snel beetje toonbaar gemaakt en gaan eten en op adem komen. Om kwart voor 2 weer naar beneden om Whitney te zadelen en naar de bak. Had eigenlijk per half uur één kindje, maar heb alleen het eerste half uur les hoeven geven want het andere kindje was ziek. Les geven ging goed en Whitney had er zin in. Daarna Whitney mee afgezadeld en nog wat op stal rondgehangen en het paard gepoetst en toen naar huis. Ben nu echt lekker moe, dus hopelijk vannacht wel goed slapen. 
Moet zeggen dat mijn lichaam flink protesteert na 2 uur paardrijden. Alles deed echt zeur, wordt echt oud.