Ja manda is ook niet veel gekozen geloof ik. Maarja, vind het erg jammer dat Marloes weg is, zeg af echt heel leuk les en nouja.. Ik hoop dat ze nog terug komt!
@ Antoinet: Klopt dat er geen foto's meer in staan, geen van allen deden het nog dus had m'n profiel maar even weggehaald..
Wat heb ik het dan toch makkelijk, alhoewel ik eigenlijk ook moet leren voor woensdag, maarja geen zin! Zijn er nog paarden die erg veel gekozen zijn? Ik had het idee dat Nynke dit keer flink aan de bak moest
Nynke is inderdaad ERG veel gekozen, arm peerd.. Maarja het enige wat lastiger bij haar is is de galop (weet niet meer welke kant) en verder is ze maar wat braaf!
ik geloof dat jullie helemaal niet druk met leren zijn dames! foei.
Ik ben vandaag naar de shire hortse show geweest. Viel eigenlijk een beteje tegen omdat er meer stands met kleiding troep en eten waren dan paarden (in mijn ogen) maar ik heb wel een paar leuke plaatjes kunnen schieten, ik ga ze zo uploaden.
Hier zijn de kiekjes dan, uiteraard heb ik er meer maar ik wilde het topic niet gelijk overbeladen . Het zijn allemaal hengsten. De schimmel was trouwens mijn favoriet .
Wat is dat nu voor raar paard.. Owneeee, het is Hopkins die van het zonnetje zit te genieten .
Die schimmel is inderdaad machtig mooi! Maarja, dat zijn eigenlijk alle shires, geweldige dieren! Maarja, jammer is dat altijd dat er zo veel aandacht wordt besteed aan die stomme kraampjes...