Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xEsther schreef:Ohja .. Elja, ik had van Renee jouw verhaal gehoord over dat jij tijdens de spooktocht Linda op dr hoofd had geslagenwhahah!

) en dat je toen schrok van Linda en haar vol tegen dr hoofd had gemept
en dat je daarna excuses moest aanbieden aan Linda tegenover de hele kamp na t eten
. (dat je de zinnen van Jasmijn (? of was t nou iemand anders) moest nazeggen)
!

) en toen mepte k met die stok en Lizzy en ik renden kei hard weg 

.

fryskhynders schreef:haha welke linda was dat??
is dat allroundster linda?(schipper)
of een andere?
Linda Schipper de allrounder 
Limo_Goldy schreef:Wajo
Hoe kom je toch aan die wijsheid Elja

Vanny_ schreef:Het was zó leuk...
oja dit was gewoon té erg dat het leuk was (HE MANON ?)
Ik zat bij Maayke in de corveegroep en we gingen poepscheppen. Jasmijn & haar groepje toen ook. Kwamen ze op het idee: 'Je krijgt een ijsje als je met je handen een drol vast pakt.'
Nou sommigen deden dat dus... en zo ging het steeds verder (werd ook gefilmd enzo. Maayke heeft ook een mestkever staan koppen).
Dus vandaag hadden we voor het laatst corvee poepscheppen. De groep van Jasmijn + Maayke. We deden welke groep z'n kruiwagen het eerst vol is krijgt, krijgt een ijsje. Iedereen moest met z'n handen poep rapen. Oooh echt je kon iedereen opvegen van het lachen.
Ons groepje was weer slim natuurlijk want wij hadden plastic zakjes meegenomen voor de mensen die de natte drollen gingen pakken. Want niemand heeft gezegd dat je geen zakjes mocht gebruiken. Ik mocht met de kruiwagen lopen dus geen gore handen.
wat een humor ik wil oooooook
hahaah ik lig hier echt helemaal dubbel man
Vanny_ schreef:Het was zó leuk...
oja dit was gewoon té erg dat het leuk was (HE MANON ?)
Ik zat bij Maayke in de corveegroep en we gingen poepscheppen. Jasmijn & haar groepje toen ook. Kwamen ze op het idee: 'Je krijgt een ijsje als je met je handen een drol vast pakt.'
Nou sommigen deden dat dus... en zo ging het steeds verder (werd ook gefilmd enzo. Maayke heeft ook een mestkever staan koppen).
Dus vandaag hadden we voor het laatst corvee poepscheppen. De groep van Jasmijn + Maayke. We deden welke groep z'n kruiwagen het eerst vol is krijgt, krijgt een ijsje. Iedereen moest met z'n handen poep rapen. Oooh echt je kon iedereen opvegen van het lachen.
Ons groepje was weer slim natuurlijk want wij hadden plastic zakjes meegenomen voor de mensen die de natte drollen gingen pakken. Want niemand heeft gezegd dat je geen zakjes mocht gebruiken. Ik mocht met de kruiwagen lopen dus geen gore handen.
wat een humor ik wil oooooook
hahaah ik lig hier echt helemaal dubbel man