Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is ookzo wat hè
Slaapt hij al op zijn eigen groene kamertje? Ik kom ook zeker snel langs!!
Nou, ik ga dr maar weer eens vandoor, doei!!
Tis net lente! 
Dus ff flink moeten ploeteren om op tijd te komen. Paste gelukkig precies: stapte t perron op en de trein kwam aanrijden!
Ze was had de kinderwagen precies recht op het pad gezet en de rem vergeten...hannes schreef:eejjj bar rij jij die haflingershow met kim schorsy of rijd die niet mee?
!
Thirz schreef:Lekker kunnen doorslapen vannacht Kim?
Nou, dat wordt weer een half-verwaarloosdagje voor dr
phoehee! Suc6 dan met t volhouden tot 5 uur!
)
Maar als er mensen zijn die willen dat we reserveren, sla ik zo'n warm plekje natuurlijk ook weer nie af 
Barbie1986 schreef:Ik heb aanstaande zondag wedstrijd op de zwaanhoek, maar dan moet ik echt al asociaal vroeg rijden! Echt om 9 uur s ochtends ofzo!
Op 7 april (zaterdag) heb ik wedstrijd bij de scheldestad en op 15 april (zondag) weer bij de zwaanhoek!
Heb je Sharon ook al gevonden tussen alle paardjes op groot prooyen?
en ik dnk dat ik 7 april wel kom kijken want zondag kan ik neit dn ben ik jarig wil je dn nog ff de tijden door geven voor 7 april
) 

) , alleen kost dit 15 euro! Vind ik toch wel wat te veel. Jullie nog tips?
wist jij dit al?Citaat:Trein ligt er 26 dagen uit
door Ernst Jan Rozendaal
| Onderzoek naar wensen reizigers nodig |
GOES - Treinreizigers krijgen de komende twee jaar in Zeeland veel stremmingen voor de kiezen. In 2007 rijden 26 dagen lang geen treinen op delen van het traject tussen Vlissingen en Roosendaal. Het gaat om twee perioden van negen dagen en vier weekeinden.
Volgend jaar volgt nog een vergelijkbaar aantal dagen. Mogelijk worden die samengepakt in één maand waarop geen treinverkeer mogelijk is op (een gedeelte van) de Zeeuwse spoorlijn.
Het is noodzakelijk grote delen van het spoor te vernieuwen, zegt woordvoerder N. van der Wal van Prorail. Ook worden enkele overwegen vervangen. Ze kon gisteren niet de exacte locaties aangeven.
In februari was het baanvak Bergen op Zoom-Roosendaal al dertien dagen niet begaanbaar voor passagierstreinen. In mei ligt het spoorvak Goes-Kruiningen en mogelijk ook Vlissingen-Goes er negen dagen uit. In oktober is het hele traject Vlissingen-Roosendaal negen dagen gestremd. Gedurende deze perioden is, net als in februari, 's nachts wel een spoor beschikbaar voor goederentreinen. Gedurende de vier weekeinden niet.
De eerste stremming is volgende week zaterdag en zondag tussen Kruiningen-Yerseke en Bergen op Zoom. Op de trajecten waar gewerkt wordt, zet de NS bussen in.
Met 26.000 folders huis-aan-huis, 9000 op de stations en 17.000 brieven aan vaste klanten attendeert de NS het publiek op de stremmingen. Bij de werkzaamheden in februari klonk de klacht, tot in de Tweede Kamer aan toe, dat die niet goed waren aangekondigd. Nu wordt 'grootschalig uitgepakt qua communicatie', aldus woordvoerder S. Hoen van de NS. Hij bevestigt dat het gaat om een operatie die in Nederland zijn weerga niet kent. "Niet alleen gaat het om veel werkzaamheden, in Zeeland hebben we ook maar één spoorlijn. Er is geen omreisalternatief via het spoor." Ook in 2008 moet nog volop aan het Zeeuwse spoor worden gewerkt. NS en Prorail zijn er nog niet uit of de werkzaamheden dan opnieuw versnipperd over het jaar plaatsvinden, of dat gekozen wordt voor één periode van vierenhalve week.

Het pilletje heb ik gewoon op zijn tongetje gelegd en zn mondje dichtgehouden. Hij deed niet moeilijk, heeft ie de kracht niet voor denk ik. Na een minuutje slikte hij het pilletje door. Geen gedoe met oplossen gelukkig. (al was ik al wel om een spuitje gegaan haha). 
Tja.. dat heb je met maar 1 lijn in heel zeeland
)
Altijd fijn te horen!!