manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:33

Aah wat een lief ventje! En grote heldere kijkers zeg! We willen hem snel in het echt bewonderen! Nu moet je trouwens je onderschrift nog even veranderen; nog even iemand toevoegen Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:41

Gosh wat een scheetje! Geweldig ventje hoor Nel!
Lekkere bolle toet en gevulde handjes. Die doet het vast goed! Zit Daniël al op zijn geboortegewicht??
Vind het niet erg hoor dat ik geen kaartje heb gehad. En ik kom zeker wel langs!

Vandaag weer een erg drukke dag gehad. Moet alweer de nacht in (de 5e nacht op rij). Zou lekker zijn als ik eens ongestoord kan slapen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 20:46

owja, pssst Kim: Sita in t zeeuwentopic vroeg zich af hoe t met Nous was Knipoog

Phoe je heb t maar druk hè Kim. Ik hoop dat je vannacht weer eens lekkr door mag slapen Ja
*klinkt niet egt als een baan voor mij. Volgens mij zou ik na een paar nachten niet/nauwelijks slapen, overdag een keer tijdens een bevalling in slaap sukkelen Clown Is ookzo wat hè

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 11:08

Wauw, een mooie zoon hebben jullie!! Hij is echt zo schattig Lovers Slaapt hij al op zijn eigen groene kamertje? Ik kom ook zeker snel langs!!

Jaja, Bianz had zowaar een echte Eldo meeting! Ik had geen kind meer aan Bianz Knipoog
Maar zou echt tof zijn als het over een tijdje wat beter met hem gaat en dat Francis de verzorging wil delen (met Bianz uiteraard!)

Lekker kunnen doorslapen vannacht Kim?
En Cis: hier waait t ook redelijk hard hoor, wanneer komt de zomer nou??? Ik had er nog wel mn onderschrift op aangepast Clown Nou, ik ga dr maar weer eens vandoor, doei!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:41

De zomer duurt nog ff hoor thirz Knipoog Tis net lente!
*blegh en dat betekend ook een uurtje minder weekend, dit weekend... Ik mis dat uur nu al! Vork

En t waait hier idd behoorlijk hard! *vanmorgen natuurlijk windje tegen + hagelsteentjes, én net iets te laat van huis weggegaan Schijnheilig Dus ff flink moeten ploeteren om op tijd te komen. Paste gelukkig precies: stapte t perron op en de trein kwam aanrijden!

Vanmiddag in de metro een mams met der kind in de kinderwagen: die moeder was wat kwijt ofzo, dus zoeken onder de stoelen, even de kinderwagen verplaatsen om daar onder nog even te kijken. Komen we ondertussen aan op Centraal, remt de metro: whoepie kind rijdend door de coupe Scheve mond Ze was had de kinderwagen precies recht op het pad gezet en de rem vergeten...
*niet dat t kind t heel erg vond verder, maar t gaat dan tog best snel zo'n wagentje

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:03

hoi hoi,

nou bedankt voor de leuke reacties!
Tja het is nog even wennen, maar we kunnen ons eigenlijk niet meer voorstellen hoe het is zonder hem...
Hij moest de eerste week natuurlijk nog erg wennen aan het dag/nacht ritme, maar dat gaat nu de laatste nachten super!
Hij wordt nu elke nacht alleen nog rond half 4 wakker om te voeden dus dat is wel lekker!
hij zit al goed op gewicht, was de tweede dag veel afgevallen, maar zit nu bijna weer op zn normale gewicht, hij drinkt erg goed!
Cadeautjes, tja we hebben onzettend veel speelgoed al gehad, kleertjes vinden wij onzettend leuk, we hebben ongeveer 7 á 8 pakjes gehad, meer speelgoed dan kleding dus.
Nou ik ga maar weer eens voeden, want hij heeft honger!!!!

Doeiiii

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:43

eejjj bar rij jij die haflingershow met kim schorsy of rijd die niet mee?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:56

hannes schreef:
eejjj bar rij jij die haflingershow met kim schorsy of rijd die niet mee?

Nee Kim rijdt niet meer mee in de carrousel. Kim geeft jullie les he op maandag?
Ik rijd wel altijd met Kim samen wedstrijden want ze rijd ook in het L1 en wij gaan altijd samen met 1 trailer.

Ahhh Nel, wat heb je een prachtig zoontje zeg! Ik kom hem snel eens bewonderen!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:22

eejjj bar wanneer heb je dan weer een wedstrijd en waar kom ik wel eens x kijken jaa ik ga waarschijnlijk ook op prooyen rijden echt leuke pony's hebbn ze daar

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:47

Ik heb aanstaande zondag wedstrijd op de zwaanhoek, maar dan moet ik echt al asociaal vroeg rijden! Echt om 9 uur s ochtends ofzo Boos!!
Op 7 april (zaterdag) heb ik wedstrijd bij de scheldestad en op 15 april (zondag) weer bij de zwaanhoek!
Heb je Sharon ook al gevonden tussen alle paardjes op groot prooyen?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:49

eh dames wat anne en ik ons even afvroegen, willen wij nog kaartjes reserveren voor de verwarmde tribune voor de hengstenshow?
Ik hoor het wel...voor de koukleumen onder ons is het misschien wel lekker Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 09:01

Ik hoef geen kaartjes te reserveren... maar mn ouders wel! Dat hebben ze nog niet gedaan Boos!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:26

@ Bar: jij bent ook lekker vroeg op!

Thirz schreef:
Lekker kunnen doorslapen vannacht Kim?

Het was akelig stilletjes afgelopen nachten! Behalve afgelopen nacht dan. Ik werd om half 1 opgebeld (na 1 uur slaap) en ben nu net terug! Ik moet nog tot vanmiddag 5 uur en dan keer ik weer heerlijk naar huis --> BED!!!!! Normaal kan ik niet tegen cafeïne (stuiterdestuiter) maar nu vind ik het heerlijk! Mn blikje redbull is leeg hoor! En nu maar hopen dat er vanavond niet weer iemand gaat bevallen na weer maar een uurtje slaap. Dan kun je me wel opvegen hoor!
Ik bedenk me ineens dat ik ook nog naar Nous moet Nagelbijten / Gniffelen Nou, dat wordt weer een half-verwaarloosdagje voor dr Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 16:30

pffft, ja idd behoorlijk: BED!
*1 uurtje slapen en dan meteen weer zo'n lange dag Ach gut phoehee! Suc6 dan met t volhouden tot 5 uur!
(ow trouwens Kim van zaterdag: t was Mirna Knipoog)

Tja, ik weet niet wat de kouwkleumen nodig hebben, maar opsich denk ik dat ik t wel red zonder verwarmde tribune Haha! Maar als er mensen zijn die willen dat we reserveren, sla ik zo'n warm plekje natuurlijk ook weer nie af Knipoog
en t begon om half 8 tog?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:54

Barbie1986 schreef:
Ik heb aanstaande zondag wedstrijd op de zwaanhoek, maar dan moet ik echt al asociaal vroeg rijden! Echt om 9 uur s ochtends ofzo Boos!!
Op 7 april (zaterdag) heb ik wedstrijd bij de scheldestad en op 15 april (zondag) weer bij de zwaanhoek!
Heb je Sharon ook al gevonden tussen alle paardjes op groot prooyen?

ja ik ging ff naar de veulenstal want kim zei dat die er was dus ik liep rechtdoor en daar stond sharon echt een liefje Tong uitsteken en ik dnk dat ik 7 april wel kom kijken want zondag kan ik neit dn ben ik jarig wil je dn nog ff de tijden door geven voor 7 april

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 19:44

Nou, ik vind zo'n verwarmde tribune wel lekker hoor (ja, ben een koukleum 1e klas Clown )
Regelen jullie dat?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:15

Het staat op de site dat je een mailtje moet sturen om die kaarten te reserveren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 19:27

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:46

ik ga morgen eens bellen of ik vrijdag vrij ben! Lijkt me wel leuk Lachen

Ik heb echt geen flauw idee wat ik vanavond moet doen! In de bios draait niks leuks en er komt ook niks op tv! Ik geloof dat er vanavond een concert van Jan Smit en Lange Frans en Baas B. is in Middelburg (wat een combinatie Gestoord ) , alleen kost dit 15 euro! Vind ik toch wel wat te veel. Jullie nog tips?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 22:20

Kim? Schijnheilig wist jij dit al?
Citaat:
Trein ligt er 26 dagen uit
door Ernst Jan Rozendaal

| Onderzoek naar wensen reizigers nodig |
GOES - Treinreizigers krijgen de komende twee jaar in Zeeland veel stremmingen voor de kiezen. In 2007 rijden 26 dagen lang geen treinen op delen van het traject tussen Vlissingen en Roosendaal. Het gaat om twee perioden van negen dagen en vier weekeinden.
Volgend jaar volgt nog een vergelijkbaar aantal dagen. Mogelijk worden die samengepakt in één maand waarop geen treinverkeer mogelijk is op (een gedeelte van) de Zeeuwse spoorlijn.
Het is noodzakelijk grote delen van het spoor te vernieuwen, zegt woordvoerder N. van der Wal van Prorail. Ook worden enkele overwegen vervangen. Ze kon gisteren niet de exacte locaties aangeven.

In februari was het baanvak Bergen op Zoom-Roosendaal al dertien dagen niet begaanbaar voor passagierstreinen. In mei ligt het spoorvak Goes-Kruiningen en mogelijk ook Vlissingen-Goes er negen dagen uit. In oktober is het hele traject Vlissingen-Roosendaal negen dagen gestremd. Gedurende deze perioden is, net als in februari, 's nachts wel een spoor beschikbaar voor goederentreinen. Gedurende de vier weekeinden niet.

De eerste stremming is volgende week zaterdag en zondag tussen Kruiningen-Yerseke en Bergen op Zoom. Op de trajecten waar gewerkt wordt, zet de NS bussen in.

Met 26.000 folders huis-aan-huis, 9000 op de stations en 17.000 brieven aan vaste klanten attendeert de NS het publiek op de stremmingen. Bij de werkzaamheden in februari klonk de klacht, tot in de Tweede Kamer aan toe, dat die niet goed waren aangekondigd. Nu wordt 'grootschalig uitgepakt qua communicatie', aldus woordvoerder S. Hoen van de NS. Hij bevestigt dat het gaat om een operatie die in Nederland zijn weerga niet kent. "Niet alleen gaat het om veel werkzaamheden, in Zeeland hebben we ook maar één spoorlijn. Er is geen omreisalternatief via het spoor." Ook in 2008 moet nog volop aan het Zeeuwse spoor worden gewerkt. NS en Prorail zijn er nog niet uit of de werkzaamheden dan opnieuw versnipperd over het jaar plaatsvinden, of dat gekozen wordt voor één periode van vierenhalve week.

Wow!
uhm... leuk dat werk aan t spoor Scheve mond
of dat gekozen wordt voor één periode van vierenhalve week.--> splitsen lijkt me leuker.. kan je in de tussentijd nog even bijkomen van die leuke bussen. Aan de andere kant zit je dan gwoon een aantal keer in de problemen Boos!
Grrrrr...

tja en verder ook geen idee wat je moet doen vanaaf Lachen
*heb je een weekendje vrij, verveel je je Knipoog
Hoe is t met je poezebeest? werkte t met t oplossen van de medicijnen?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:27

dat méén je niet!!! Boos!
Het is al zo'n ontzettend lange reis naar school zonder al die vertragingen. Ik raak het zo onderhand wel eventjes beu hoor! Denk je van die bussen af te zijn, wordt het komend jaar nóg erger! Nee, hier word ik niet vrolijk van...

Met poezebeest gaat het al ietsjes beter. Hij loopt alweer een beetje rond en drinken doet ie ook al Lachen Het pilletje heb ik gewoon op zijn tongetje gelegd en zn mondje dichtgehouden. Hij deed niet moeilijk, heeft ie de kracht niet voor denk ik. Na een minuutje slikte hij het pilletje door. Geen gedoe met oplossen gelukkig. (al was ik al wel om een spuitje gegaan haha).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 22:42

ow mooizo Lachen
gelukkig gaat t al weer wat beter!

en idd, ben t ook egt al zat!
volgend jaar zit ik t eerste half jaar op stage (ergens.. hopenlijk beetje in de buurt)
Maar ik gloof dat t dit jaar al een hoop gedoe gaat worden weer Scheve mond Tja.. dat heb je met maar 1 lijn in heel zeeland
én nu gaan t ook nog eens grote stukken worden die we moeten bussen. Roosendaal Bergen valt mee, maar dit zijn best redelijke stukken!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:58

volgens mij kan je dan nog het beste met de bus naar rotterdam (de dammenroute). Misschien is dat sneller!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 23:12

geen idee eigenlijk
zou kunnen, dat wacht ik dan nog wel even af (even proberen een keer met die bussen en eens kijken hoe lang die rit duurt dan...)
*t snelst is niet naar school gaan Schijnheilig

[edit]
als ik beide adressen in voer (zuiplein Rotterdam) dan doe ik er 2,5 tot 3 uur over enkele reis (dus van hier voor de deur naar Rotterdam, en dan daarna nog naar school Bloos!)
Nee wordt leuk Clown
heb alleen geen idee of de trein dat sneller gaat kunnen met die bussen tussendoor

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:15

OMG, die NS ook altijd! Als ik ook een keer met de trein ga is er ook altijd wat. Gelukkig kan ik mn geld dan terugvragen! Maar heb t met jullie te doen hoor Ach gut

Nou, ik heb Jan Smit live gevolgd gisteravond....
Wilde dus vroeg gaan slapen, want ik was zo moe, maar het geluid was zo hard dat ik het letterlijk kon volgen. En weet je wat onze Jan zei? Dat ie van ons hield Clown Altijd fijn te horen!!

En nu is het zomertijd en het is mooi weer.....helaas moet ik werken vandaag Scheve mond