Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voor het geval dat 
) Kowloon schreef:O, ja Anous die 1,5 uur naar de snelweg heen en weer, dat is zeker geklokt op de rug van een reuzenschildpad?
Kowloon schreef:Anous, volgens mij was ik binnen een uur weer terug en heb niet eens echt doorgereden....maar het is wel een super pad/route om te trainen.....
denk dat de buien ook niet lang op zich laten wachten
Op het laatste gaatje kon ik denk ik 1 vinger tussen neus en neusriem doen, is dat dan te strak?
) Rechtergalop lukte trouwens helemaal niet
Biz was erg lekker nageeflijk te rijden in stap en draf. Dus hoofdstel met bit in, Aanspringen rechtergalop kostte me nog wel wat moeite maar lukte me uiteindelijk wel
)
...daar zit je dan.
!
. HIj wordt ook met de keer dat we rijden sneller los, gaat ook echt zakken aan de achterkant. Gewoon leuk. Ook hier zal ik binnenkort foto's van laten maken.
. Oottomanproductions geloof ik. Op www.oranjehoeve.nl staat wat informatie (bij dressuurfesstijn) over de tijden, startlijsten etc. Er komt een kleine meeting geloof ik (nu een stuk of 8 mensen) en als jullie het leuk vinden, komen jullie dan ook een kijkje nemen? Kowloon schreef:Denk er wel aan dat je hiermee alleen endurance wedstrijden mag starten, als je uberhaupt al geintresseerd was in wedstrijden....
Je bent er allang klaar voor!! Kowloon schreef:O, ja Anous die 1,5 uur naar de snelweg heen en weer, dat is zeker geklokt op de rug van een reuzenschildpad?
Biz heeft het gewoon koud, zijn haren staan overeind
Maar ja, wat moet, dat moet!!
elady schreef:anouska: Wat heb je gisteren allemaal gekocht tijdens je rondje winkelen?

Marieke_ schreef:Lijkt me leuk om mee te gaan