The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:28

ah ziet er leuk uit Thamar :D
Dakar is echt een leukie!

ooh ik heb er zoooo veel zin in *D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:29

Weet iemand een week uit z'n hoofd dat Boris mee ging op JT? O:)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:33

Ehm week twee weet ik, verder geen idee welke weken ie mee liep.
Hoezo? :P

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:34

haha gewoon foto's bekijken en film van de holterweg :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:36

haha oke :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:41

2 maanden en 30 dagen :')
Duurt lang!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:46

Valt toch wel mee Marit :P. Voor je het weet is het voorbij. Vooral nu met de examens etc, xD.
En ik weet nog dat je zei dat het vier maanden was, en dat is ook nog niet zo lang geleden voor mijn gevoel ;).

Heb jij trouwens examen?

Edit: boris liep ook met week 5 mee dacht ik :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:01

Jup
Maar ik ben te lui om nu te leren haha!
Het enigste wat ik met leren is Economie, wiskunde en biologie. Voor de rest heb ik talen.
Ach, het gaat wel goedkomen!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:18

Hihi danku.

Dakar loopt echt al netjes! :)

Boris liep bij mij in de week ook in de andere jt, week 3. :j

Ik ben wel al goed aan het leren geweest voor examens maar hoop dat ik het haal dit jaar :D

Snow_Feather

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:35

Extra zijn is echt heel leuk! De meeste klusjes zijn het schoonmaken en opruimen van dingen! Zoals elke keer het eten, natuurlijk ook helpen met het eten klaar zetten/maken, evt zieke paarden verzorgen, als de JT's op BU of écht weg gaan moet je zorgen dat je alles langs gaat met vliegenspray enzo, wc's schoonmaken, afwisselend helpen met de kok en PK, tassen en eten wegbrengen. Dat soort dingne :) _/-\o_

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:04

Haha zo klinkt het niet echt leuk hoor marijt :P

Maaar.. IK BEN DUS WEER TERUG VAN HET HAFLINGERWEEKEND

En het was GE-WEL-DIG!

Zaterdag gesprongen, had 1 weigering dus geen barrage gedaan maar was erg trots en tevreden! :) want had al verwacht dat ze die niet zou doen, omdat het een fel oranje bord was met een soort schotje waar je over moest ipv een balk. en de 2e keer sprong ze hem wel dus was al goed :)

vandaag 2 dresuur proeven gedaan (163 en 175 punten), waren beide goed gejureerd van die 1e ging echt heel slecht haha :P

Ook nog wezen boscrossen vandaag en dat was echt een hoogtepunt! :) het was super en foto's volgen maar ben nu echt KAPOT :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:11

Claire, wanneer begint het? Succes alvast! En dankjewel haha :o Vind het zelf nog lang niet goed genoeg, maarja moet wel voor mezelf blijven denken van hij is pas 4 en doet het voor zijn leeftijd al super.

Ben uit een ander topic maar weer verdwenen, was van korte duur dat topic.
Blijkbaar typ ik te slechte zinnen, en dat kan niet even normaal gemeld worden maar moet lekker kortaf en afzeikend.. leuk is anders! Ik wilde me al eerder voorstellen in dat topic maar toen al het idee dat ik er niet tussen zou passen.. wat uiteraard dus klopt voor veel mensen daar. Zitten ook erg leuke mensen tussen, daar niet van. Waar ik ook heel gezellig mee heb gehad.
Gister was het ook zo, meisje zegt dat een ander 219 punten rijd in de ringbij eigen instructeur, wordt meisje gelijk helemaal afgezeken met dat ze jaloers zou zijn en blablabla... vind dat niet echt vriendelijk en het kan best wat netter vanaf hun... Ik meld me er nog niet af... maar praat wel niet meer mee, heb niet echt een welkom gevoel daar.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:12

_Caitlinnn schreef:
Haha zo klinkt het niet echt leuk hoor marijt :P

Maaar.. IK BEN DUS WEER TERUG VAN HET HAFLINGERWEEKEND

En het was GE-WEL-DIG!

Zaterdag gesprongen, had 1 weigering dus geen barrage gedaan maar was erg trots en tevreden! :) want had al verwacht dat ze die niet zou doen, omdat het een fel oranje bord was met een soort schotje waar je over moest ipv een balk. en de 2e keer sprong ze hem wel dus was al goed :)

vandaag 2 dresuur proeven gedaan (163 en 175 punten), waren beide goed gejureerd van die 1e ging echt heel slecht haha :P

Ook nog wezen boscrossen vandaag en dat was echt een hoogtepunt! :) het was super en foto's volgen maar ben nu echt KAPOT :P

leuk zeg Cait! En netjes toch die 2e dressuurproef, was eerste keer officieel?
en leuk van dat springen, hoeveel cm heb je gesprongen? Want waren toch verschillende hoogtes?
In het bos ook nog crosshindernissen gedaan :P?

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:13

Leuk Caitlin!
Hoe hoog parcour heb je gesprongen?
Kan je nu weer lekker je bed opzoeken haha!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:17

Ik moet dinsdag beginnen Thamar!
Jeetje haha, die van mij is 19 en loopt niet zo hoor :P
Al loopt Lesley wel steeds fijner had alleen laatst beetje een dipje maar nu gaat het wel wat beter :D

Hmm das wel rot.. ik heb ook in wat andere topics gepraat maar typ hier ook niet zoveel en heb voor drukke topics geen fut om het goed bij te houden :p

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:20

ik lees hier mee en typ soms wat haha! 2 andere topics was ik erg actief in, nu heb ik er dus nog 1 die ook wel aardig druk is. Vind het wel jammer, zaten leuke mensen tussen, maar ook mensen die alles lekker negatief zien. Maarja jammer dan, leukste mensen die ik ook in RL ken, zitten in dat andere topic.

Fijn dat het met Lesley nu beter gaat! En er is natuurlijk een heel verschil met eigen paard en lease paard, en lesley doe je ongeveer een jaar nu denk ik? Dakar heb ik zelf kunnen opleiden ik weet wat er is met hem als het niet gaat, hij weet wat ik bedoel. En moet zeggen, het is geen moeilijk paard om te rijden. Vriendin kon er ook zo op en lekker rijden met hem, wel wat vaker tegen de hand dan bij mij, maar ze zat er voor het eerst op.
leuk aantal berichten heb je Claire :P

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:22

Heb de 60 gesprongen :) maar een enkeling was wel wat hoger en de lijnen van het parcour waren best bizar... maar was dus wel trots :o

Heb met de hindernisbaan (ook een onderdeel) een boomstam moeten doen waar ook nog een haag omheen stond dus dat vond ze wel even spannend maar deed het wel 8-) .. In het bos heb ik vooral veel gestapt en 2x lekker voluit gegaan *D dus niet meer gesprongen daar ..
Ben nu bezig met de foto's.. het was wel écht een heeeeeel leuk weekend, ook vooral onderling enz :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:28

netjes dan hoor Cait! En dat is ook wel leuk zo'n hindernisbaan, ben benieuwd naar de foto's :j

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:29

Ah netjes toch!
Das altijd lastig als je lijnen hebt waarvan je denkt ohja fijn!
En leuk een hindernisbaan :j

7 maanden nu waarvan 6 rijden omdat ze de eerste maand blessure had.
Dat scheelt wel ja, maar is soms wel frustrerend mensen met jonge paarden die echt heel fijn lopen en dan kom ik met Lesley. Lesley is nogal heethoofd kwa rijden haha.
Maar vind d'r echt superleuk dus dat maakt ook niet uit verder <3

Haha duivels getal!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:41

Idd duivels getal :P
wow, dus pas half jaartje. En opzich snap ik dat wel hoor, je wel rondje op hem komen rijden hoor haha! Dakar is de rust zelve met rijden en ik wilde zelf ook wel zo'n paard nu. Heb genoeg gekke paarden gereden, hier weet ik van dat het erin zit om verder mee te komen in dressuur, springen en crossen. En je moet maar zo zien, ik ben verwend rotkind met eigen paarden haha en jij hebt toch al heel veel geluk dat je een paard kan leasen, zijn er ook niet zo heel veel hoor die dat mogen!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:54

Haha klopt, en Lesley is echt een schat van 'n beest.
En toen ik in dat dipje zat met d'r had sprong Iwan eigenlijk super dus dat was wel fijn.
Met Lesley weet ik niet of ik verder kom.. ze gaat wel vooruit met het springen :D

Iwan gaat echt heel fijn nu! Mag met pinksterconcour 1m met hem doen. :j
En die rijd ik eigenlijk nog helemaal niet zo lang.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:57

Wat voor paardje is Iwan? Wel leuk dat je 1m mag doen, is toch al aardige hoogte hoor, helemaal als je dat niet echt gewend bent (vond ik zelf altijd dan :P).
En jij hebt al zoveel mogelijkheden meer die manegeruiters niet hebben, en ik heb ook weleens een dip. Vrijdagavond in de les werd hij ondeugend, en dan kop in de lucht gooien, neus net niet recht omhoog en gewoon zijn eigen gang gaan (niet hard, gewoon zelfde tempo, maar geen stuur er meer op). Dus was een heel wonder dat hij zaterdag zo liep. Vrijdag weer 2 officiele proefjes. Heb er zin in :P

Heb je nogsteeds lessen met Les? Gaat beetje goed?

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:17

Iwan is een kwpner van 22 :P
Met Iwan vind ik het wel meevallen 90cm parcourtjes met Surprise was ander verhaal maar Iwan springt echt fijn, 2de keer dat ik op hem sprong ging ik 1.35 springen haha.
Maar rij hem zeg maar bij samen met een ander meisje en zij gaat 1.10 met hem springen met pinksteren :)
Vorig jaar werd hij in op de 1m klassiek 1ste met iemand die hem nu niet meer springt door een blessure van haar.
Iwan is sowieso een heel fijn paard :D

Haha die dagen zijn er ook natuurlijk! Leuk!

Jaa springles :D is altijd druk op vrijdag met de springles, moet ik eerst Lesley en dan Iwan springen haha :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:25

Fijn joh, en zo'n ouder paardje kan ook zeker voordelen hebben en leer je erg veel van! Ik moet er goed op blijven letten dat ik rustig aan blijf doen. Hij had iets vochtbultje, dus vandaag lekker gespeeld met hem.
Dakar springt ook erg makkelijk van zichzelf, alleen is nog erg slap dus is dat nog wel lastig. Maar ik blijf lekker oefenen en dressuur nog even rijden, gaat nu goed dus wil gewoon lekker daarin doorgaan voorlopig. Springen en cross komt wel, moet die eerst sterker zijn.

Leuk die springlessen achter elkaar dan! En ook wel erg leerzaam en fijn dat je hem erbij kan doen :D'
en jij gaat dus ook gewoon op 1m winnen haha :P
Heb je een foto van Iwan?

Ik blijf trouwens langer jip rijden dan dit jaar. Mijn mamsie gaat op de haflinger rijden, ook onder dameszadel volgend jaar omdat het doorzitten op jip niet lukt. Dus met crossen ga ik L proberen te worden met Jip :D (met winst, zonder winst gaat wel lukken haha)

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:58