Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Wat is de link mel? Effe sjekken haha
. Al wat gevonden qua ander werk eigenlijk
?
Sabinee__ schreef:Hmm. Als je verder kijkt op sporthorses naar die afstamming of soortgelijk kom je toch veeeel verschillende prijzen tegen.
En daarnaast, als je op afstamming zoekt heb je ook dergelijk verstand van de prijzen, waardoor ik wel zou willen weten of de verkoper ook een reële prijs vraagt..
Melanie_B schreef:Das aardig van je Noor, maar mochten er mensen geintresseerd zijn dan nemen ze eerst contact op en vervolgens word er over een prijs gepraat. Maargoed, jullie hebben 't recht om het raar te vinden, wij doen
't zo.
Sabinee__ schreef:Melanie_B schreef:Das aardig van je Noor, maar mochten er mensen geintresseerd zijn dan nemen ze eerst contact op en vervolgens word er over een prijs gepraat. Maargoed, jullie hebben 't recht om het raar te vinden, wij doen
't zo.
Reageer je dan ook niet op pb's van mensen die vragen om de vraagprijs?
Persoonlijk zou ik namelijk liever willen weten of het dier in mn budget valt, voordat ik contact op neem en eventueel al langs kom..
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Naja ze geeft aan hogere prijsklasse ,dat begint toch vanaf 6000/7000?
Daar wil ik het wel voor doen
Hogere prijsklasse is nog meer dan dat..
En als ik heel eerlijk ben zou ik dat niet neerleggen voor een paard dat nog maar L startgerechtigd is.
Kirsten_S schreef:Jaa dat is wat ik vaak op bokt zag. Maarja hogere prijsklasse zegt ook niet veel want de ene zegt weer een andere
'vanaf prijs'. Dus sja.
Het klinkt ook wel als een perfect paard eigenlijk, maarja dan doe je hem niet weg natuurlijk. Ik zou hem wel willen hebben.
)