[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:11

horsii schreef:
Ziet er goed uit.
ik moet even gaan kijken of ik de cap van mn buurvrouw past :P
Want ook die ligt in de kast:Y)

ik ben naar bleskensgraaf geweest
heb ik een hele mooie gekocht voor weinig
alles is daar veel goedkoper scheelde echt veel en ze hebben er van alles

lirote

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:11

alweer een nieuwe voor ikke

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:20

Marjo_Wystan schreef:
Echt heel erg leuk Soph, en ook zomaar, zo plotseling? Apart dat je dat allemaal hebt kunnen vinden in zo'n korte tijd!

kijk! Mijn hondje was een dag model voor een webshop :D
http://www.doggystijl.com/c-456019/xl-tuig/

Afbeelding

Wat een mooie foto!

Het is echt leuk om te zoeken naar Syb der verleden! Ik heb gister vanalles uitgezocht via google maar ik heb nog geen foto's van haar moeder gevonden. Wel gegevens en dergelijken maar ik ben nog laaang niet klaar met zoeken haha.
Haar fokker is ook nog foetsie en haar tweede eigenaar weet ik ook nog niet helemaal maar daar heb ik wel een (ouder?) adres van met telefoonnummer! Dus misschien dat ik vandaag de stoute schoenen aan trek en even kijken wat er gebeurt als ik bel :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:21

Het is zelfs zo erg dat ik er over heb gedroomd hahaha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:28

Afbeelding
Kay en ik hadden gister een heeeerlijk dagje in Wateringen! Hier even een fotoverslagje (van de 187 foto's :+ )
Kay rest staat op mijn hyves! ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nek aan nek!
Afbeelding
En de winnaar!
Afbeelding

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:52

Leuk Soof! donderdag is hier ook kortebaandraverij door het dorp, doet er nog familie van Sieb mee?

Au, ik heb zandgehapt vanochtend, of gras eigenlijk.. tussen het hek van de bak door het weiland in, ik snap nog steeds niet helemaal waarom ze zo schrok, maar ze was al wat hyper en er waren paarden in het land aan het rennen en ik had ineens een knisperende regenjas aan. Moest ook wel een keertje gebeuren, ze is al die tijd al eng braaf geweest ;)
Maar ben wel flink bont en blauw.. dat was lang geleden!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 14:05

Ik zal et even uitzoeken Ireen haha dan laat ik het je weten :) Wel paarden die in hetzelfde jaar geboren zijn aangezien Syb eigenlijk Try Out heet haha (Timothy liep gister mee).

Is vreemd he om er weer vanaf te vallen! Ik vind het nu ook een stuk enger en vreemder dan vroeger :+
Maar als ze nog aan de jonge kant zijn schrikken ze ook veel heftiger (syb schrikt nu alleen maar door heel raar stil te staan haha Volgens mij denkt ze, als ik niet beweeg ziet het me niet :+ )
Ach als het bij een paar blauwe plekken blijft is het nog te doen haha En zal zeker wel vaker gebeuren :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:16

Ireen_ schreef:
Leuk Soof! donderdag is hier ook kortebaandraverij door het dorp, doet er nog familie van Sieb mee?

Au, ik heb zandgehapt vanochtend, of gras eigenlijk.. tussen het hek van de bak door het weiland in, ik snap nog steeds niet helemaal waarom ze zo schrok, maar ze was al wat hyper en er waren paarden in het land aan het rennen en ik had ineens een knisperende regenjas aan. Moest ook wel een keertje gebeuren, ze is al die tijd al eng braaf geweest ;)
Maar ben wel flink bont en blauw.. dat was lang geleden!

haha toch een echte Arabier
Hoop dat je geen ernstige dingen hebt

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:22

Ja ,kijk maar uit voor de haan...super lief....maar kan ook echt aanvallen,meestal bij mannnen,maar als je hem een paar keer alle hoeken van de stal hebt laten zien doet hij het niet meer }:)

Mooie scherpe fotos Soof en wel leuk om je in de afstamming te verdiepen,zo heb ik ook alles over Sugar en Katrichta kunnen vinden ;)

Tijdelijke verzorgster van Mandy op de Zaterdag....tot Jet zelf weer een hobbelpaard heeft....

Ellen en een super brave Mandy <3

Afbeelding

En Mandy met ons stal hondje...praatjes als 10 anderen 8-)

Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:33

Verhuizing van peeps is super goed gegaan ze ws erg heet maar makkelijk bij je te houden.
Ze is naast de fiets gegaan en waren der binnen 10 minuutjes.
Ze was gelijk heel rustig eenmaal in der stalletje en voelt zich prima thuis.
Ze staat tussen spaanse arabieren hengsten ahah.
Foto's zijn aan het uploaden.-

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:57

Afbeelding
Eerst door het koeienland

Afbeelding
Afbeelding
toen naast de fiets

Afbeelding
Afbeelding
En op stal

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:01

fijn dat het goed is gegaan :D, kwam jullie nog tegen.

Nou ireen hoop dat het meevalt met de blauwe plekken,

tankie zijn manen lekkr gewassen en toen gelongeerd staat nu weer tevreden op het land.

Nog een uurtje dan is mijn grieks er :D
Echt super, effe via internet bestellen en verder hoef je niks te doen, je weet ook gelijk hoeveel je kwijt bent.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:01

Leuk dat Ellen mandy even mag verzorgen zeg

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:09

amandaaa schreef:

Ja leuk he!

2 weken geleden had ik nog gedacht dat dit niet mogelijk was... -:(- dwars als ze even na de verhuizing is geweest maar ze is zo omgeslagen :D Ze wordt echt rustiger en is blij met alle aandacht die ze weer krijgt!~

Met Tank ook alles goed?
Wellicht komen we elkaar een keer tegen met buitenritten.....als ik weer een zadel heb gevonden dat passend is voor Mandy :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:13

Ja inderdaad, staan in hetzelfde gebied, misschien kan ik nog een x met tank langkomen voor een ritje met jou en kaar :D, tank is ook helemaal gewent hij vondt de eerste week alles op het erf eng maar is nu weer helemaal normaal staan nu met het droge koudere weer meer als 20 paarden in de kudde, hij heeft elke x weer een nieuwe vriend als ik kom.

Is toch effe wennen voor die paarden en zeker omdat ze ook al een tijd weinig aandacht hadden gehad, fijn dat Mandy nu weer wat rustiger is geworden.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:23

Ja zag je inderdaad nog amanda:P

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:09

Fijn dat het goed is gegaan met Peeps. Ja, Mandy is erg lief en rustig nu, echt al wat gewend en ook haar plekje in de kudde is weer...."rustig aan, ik sta in mijn eigen hoekje!"

Lekker dat alle paarden wennen aan hun nieuwe plekjes en dat de baasjes weer flink op dreef zijn met alles wat met paarden te maken heeft. Zo hoort het toch!
Ik begeleid E. nu ze Mandy mag behobbelen enzo op zaterdag. Heerlijk om met paard en mens bezig te zijn.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:11

Fijn dat het is goed gegaan met Peeps.

Zo ben jij ook nog een beetje bezig met paarden Jet, bewondering voor je zoals je vanmorgen op stal rondliep :j

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:31

Wat fijn dat de dames het zo goed doen! Hier doet mijn dame het ook voorbeeldig :) Der streken zijn der een beetje uit, ik denk doordat ze helemaal haar plek heeft gevonden in de kudde :j

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:32

Hee Aniet! Ken jij ene Hans J.O. Walstra? haha dat is de 2e eigenaar van Syb maar volgens mij istie naar Duitsland verhuist want ik krijg allemaal duitse berichten.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:58

Hoi,

ja wat leuk zeg dat ellen nu jouw paard kan verzorgen en wat een braverd is het toch en op de foto te zien vind ellen het ook leuk.
En hoe gaat het met jouw jet, ik vind het knap van je hoor zo snel weer aan de slag met de paardjes

doppie45 schreef:
amandaaa schreef:

Ja leuk he!

2 weken geleden had ik nog gedacht dat dit niet mogelijk was... -:(- dwars als ze even na de verhuizing is geweest maar ze is zo omgeslagen :D Ze wordt echt rustiger en is blij met alle aandacht die ze weer krijgt!~

Met Tank ook alles goed?
Wellicht komen we elkaar een keer tegen met buitenritten.....als ik weer een zadel heb gevonden dat passend is voor Mandy :D

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:05

Hihi,

het is nog zomer en goed weer om te barbequeen }>

DeadxStar schreef:
Hahah toen vond ik die haan nog leuk ja.
Nu sta ik gewoon bij de zadelkasten, komt ie op me af gerend en valt me aan _O-

Is echt niet leuk :')

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:14

Nou de griek was heerlijk zit nu nog bomvol, heb nog een beetje salade voor morgen als lunch, ar gaat naar varend corso en ik ga huiswerk maken :D,

Net de hele kelderbox weer eens helemaal heringericht, nu nog de rest is alles weer lekkr schoongemaakt en opgeruimd

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:53

Wij gaan morgen ook naar varend corso in schipluiden, ben heel benieuwd als het goed is wordt het mooi weer kunnen we gelijk een terrasje pakken 8-)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:58

Ik ga wel BBQ daarna dus hoop dat het goed weer is, vindt varend corso altijd heel leuk maarja huiswerk gaat even voor. Arjan zijn vader vaart ook mee