Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xEmy schreef:en op wie heb je dan al die keren gereden madelyn?
amarillo en twister wist ik, maar de rest?
haha ach was pim niet te sterk

xEmy schreef:xSannee schreef:haha ik zou de studie ook niet snel kiezen x]
ik heb dus echt geeen idee wat ik zou moeten kiezen
medicijnen lijkt me leuk, dierengeneeskunde ook, maar dat is zo ontzettend populair en ik kan ook nou niet super goed tegen bloed.
ik vind scheikunde een leuk vak, maar dat zou ik nou niet echt studeren ofzo
ik doe n&g, maar met wisB en natuurkunde, op onze school moet je ook nog wisD voor n&t, maar op andere scholen niet hoorde ik?
dan doe ik dus eigenlijk ook n&t, dus dan kan ik eigenlijk overal terecht, behalve iets met economie misschien![]()
en ja, ik zie het ook wel weer

Cluni schreef:Ja sorry pww he dan gaat alles anders dan gedacht

Cluni schreef:Het liefst een beetje een paard met wat pit niet zo'n standaard manege paard zeg maar.
Maar het moet niet te veel een bokkertje zijn want dat kan ik helaas niet meer te veel hebben met me rug...

]
maar ik deed op me oude welshje, die wilde niet langs de weg lopen dus moest of achter de fiets aan, of achter m'n vriendin haar schimmel welshje aan
vervelende pony ook 
heerlijk onderlangs de dijk (overal gras) lekker laten galopperen, ze moet even goed conditie kweken.
suikermeisje schreef:vanavond even met bonny een rondje gemend, van 12 kmheerlijk onderlangs de dijk (overal gras) lekker laten galopperen, ze moet even goed conditie kweken.
later heb ik ze (jip en bonny) verwend met riet en wilgentakken, vinden ze lekker. alleen bonny niet teveel riet, ze is zo tonnetje rond als het maar zijn kan
dus iemand die heel klein is, en heel dun, heb nog wel een pony staan die wat kilo's kwijt mag

xEmy schreef:suikermeisje schreef:vanavond even met bonny een rondje gemend, van 12 kmheerlijk onderlangs de dijk (overal gras) lekker laten galopperen, ze moet even goed conditie kweken.
later heb ik ze (jip en bonny) verwend met riet en wilgentakken, vinden ze lekker. alleen bonny niet teveel riet, ze is zo tonnetje rond als het maar zijn kan
dus iemand die heel klein is, en heel dun, heb nog wel een pony staan die wat kilo's kwijt mag
haha dolgraag alleen ben ik niet heel klein

xEmy schreef:ja ik heb nu beeldende vorming, frans & natuurkunde gekozen als extra keuzenvakken
wisD wilde ik wel, maar ik wilde dat andere liever
en 8 uur wiskunde per week vond ik toch een beetje veel in de vijfde!
Cluni schreef:Suikermeisje/Thamar welke week ging jij ook al weer?