Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Jajajaja, de damesclub is buiten gaan stappen.....draf zat er niet in met Kaar, Blandowilde wel.... maar we hadden ook Daan bij ons, zoontje van een collega van Kaar, op Spetter. Hij rijdt heel netjes, maar moet nog ervaring opdoen en buiten goed op zijne poep blijven zitten. Blannie was heel stout, hij had de lente in zijn hoofd, en Kaar moest eraf springen bij een enge ongehoorzame hond. Ze is er wel weer op geklommen en later kwamen er gezellig twee aanspanningen aangalopperen
....Springt Kaar wéér van Blando af, ze is ernaast gaan lopen. Mandy doet het goed, ze is voorwaarts, maar luistert prima, Marion
is erg rustig met haar. Komt helemaal voor elkaar, die twee. Renkie gedroeg zich keurig, bleef braaf stappen, af en toe wat zijgangen, die zitten er dus nog wel op. Hij maakte zich wel erg druk, het schuim stond hem tussen de billen. En ook elders was er schuim.....vraagt Daan aan Kaar: Wat heeft dat paard??? (Ik dacht: Shampoo!
)Maar Kaar zei dat het zweet was....Toen we terug waren moest Renkie in de bak nog even wat energie kwijt...en Blando ook met dappere Kaar op zijne rug....en vele bakkabouters
in de hoek achterin, dus Blan neemt een reuzesprong. Kaar vond de sponsjesbodem lekker zacht!
Weer erop en achter Renkie aan om te leren bakkabouters te trotseren...dat is gelukt.
![]()
Alle paardjes staan nu weer braaf op stal en hebben lekkers en knuffels gekregen, alle dames en de kleine heer zijn tevreden en voldaan thuis, wetende dat de paardjes straks gras krijgen van Johnny en er morgen weer een fijne, nieuwe dag is met nieuwe, spannende avonturen! Eind goed......al goed!
Binar schreef:Anit, had t idd gezien, heb je nog iets op de punt van de pion ivm ligging balk, dat kon ik niet helemaal duidelijk zien op de foto's

jeeej 

en een opblaas 25 hihi 

(je steekt me aan nous
hahaha..
)

jummmmm