Ik was vandaag naar een symposium oven hoofd-hals tumoren. Erg leuk maar wel een lange dag luisteren naar praatjes.... Daarna nog even gezellig wezen eten met 3 collega's en nog wat gedronken dus en nu net thuis uit Utrecht. Morgen maar lekker uitslapen!!
Veer zou echt wel fijn zijn als er niet meer geloot hoeft te worden.
_Fieke
Geplaatst: 30-01-10 07:06
Lekker Snies!
Marij jij ligt nog lekker te slapen nu, ik wil ook uitslapen Ik ga je vanavond mocht het voor mij doorgaan wel inzetten denk ik
Al zie ik het somber in, het heeft aardig gesneeuwt en het gaat vandaag vanuit het westen sneeuwen
En ik had gelezen dat de kans op buien vanmiddag afneemt en de zon gaat schijnen, en het vannacht weer gaat sneeuwen.
kohtje
Geplaatst: 30-01-10 10:39
Nou persoonlijk zou ik nu de weg niet op gaan met een trailer Het zal vanavond weer gaan sneeuwen en je moet nog terug over die rot dijk.
_Rijkie_
Geplaatst: 30-01-10 10:39
Basic_ schreef:
Nee stuk of 7 geloof k Marijk, natuurlijk ook Fiek en Linda en Rosalie. Maar 1 van buitenaf komt al sowieso En verder heb je er nog 10 ofzo van stal
Ohja
Ik baaaal als een stekker, net Steffi afgebeld, keek er zo naar uit
_Rijkie_
Geplaatst: 30-01-10 10:40
kohtje schreef:
Nou persoonlijk zou ik nu de weg niet op gaan met een trailer Het zal vanavond weer gaan sneeuwen en je moet nog terug over die rot dijk.
Ik ook no way
kohtje
Geplaatst: 30-01-10 10:41
Weeronline: Gladheid door sneeuw
za 08:35
Gladheid door sneeuwval
Vannacht is er een actief neerslaggebied over Nederland getrokken. De neerslag viel als sneeuw en dit levert op de weg veel problemen op.
Gedurende de ochtend heeft vooral het westen van het land nog met sneeuwbuien te maken, in het oosten van het land is het zo goed als droog. In de middag wordt het overal droger en breekt de zon door.
Het is nog niet gedaan........
Vanavond krijgen we weer met actieve sneeuwbuien te maken. In de kustregio is er kans op onweer. Kortom: voor donker thuis.
Ik ook niet, maar dat moeten ze zelf weten. + dat het niet echt vriest en de zon schijnt, dus ik zou het nog even afwachten, er zijn nog geen afmeldingen.
sniesie
Geplaatst: 30-01-10 11:26
He verdorie Rijk... heb je meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Ik ben het zoooooooo spuugzat dat witte weer
Ach gossie... arme Ap... hij had giga spierpijn vanmorgen Hij begon zo beroerd dat ik dacht dat ie kreupel was maar gelukkig was Jo er en die zei dat hij over de benen goed liep dus toen wist ik al dat het spierpijn was. Even rustig doorgereden en ff later liep hij weer als een zonnetje!