Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
. Als je me op kan halen van het station? Reken dan alleen reiskosten. (zeven euro ongeveer).
. Ik galoppeerde aan (dat gaat altijd al zo explosief), sprong ze aan in contragalop, dikke bok erachteraan, plakken aan het hek, en ik maar denken "DENK OM MIJN LAAAAARZEN"
(mijn vader is steeds weg de laatste tijd) Sunrise_ schreef:Dyanne met dr Canon <3
Ja ik heb fijn gereden! In het begin is ze megafit, echt niet normaal. Ik viel er trouwens bijna af. Ik galoppeerde aan (dat gaat altijd al zo explosief), sprong ze aan in contragalop, dikke bok erachteraan, plakken aan het hek, en ik maar denken "DENK OM MIJN LAAAAARZEN"
. Ik rijd eigenlijk altijd met 'jouw' zadel, dus het is altijd een beetje passen en meten wanneer ik kan rijden
.
Het is hier op het moment wel zadel crississsss
. Sunrise_ schreef:Nouja ik ben er dus niet zeker van of die wel goed ligt, omdat ik toen ze die bult had, voornamelijk met dat zadel reed (hoewel ze toen ook dat oude bruine zadel heeft gehad), ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze van Tiny's KN zadel die bult heeft gehad. Maar het is meer het idee dat ik niet prettig vind, het is immers wel Tiny's zadel waar ze zuinig op is zeg maar, ik zou het zelf ook geen prettig idee vinden als het mijn zadel was denk ik...