Wizzard springt super goed. Vroeger M gesprongen. Maar Joyce Dogger was er dinsdag afgevallen. Hij wordt namelijk beetje heet na de sprong Maar joyce d. springt goed .. en kristy minder
"Lieve mama, nou hebben wij op de manege een vaardigheidsproef die maar 1 keer in het kwartaal is. Nu wil iedereen dat ik ook kom springen, zou ik aub iets eerder weg mogen van het vrienden weekend. Ik mag bij Iris logeren."
hahahaha hoe vind je hem
Roomiey
Geplaatst: 21-06-09 20:58
hhaa, ja maar ik ben er net achter gekomen dat het ergens bij de duitse grens is.. maaaaar; m;n moeder zei vandaag dat het 2juli begint maar dat is op een donderdag, ooh zei ze; dan hopen dat ik het goed heb gereseveerd
JustJoyce
Jeany_Orion schreef:
en dan krijgen we allemaal een tientje van dr
Van wie? van joyce of kristy
edit ik snap hem al whahahhaha van die 700 euro bedoel je
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 21-06-09 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
JustJoyce
Roomiey schreef:
hhaa, ja maar ik ben er net achter gekomen dat het ergens bij de duitse grens is.. maaaaar; m;n moeder zei vandaag dat het 2juli begint maar dat is op een donderdag, ooh zei ze; dan hopen dat ik het goed heb gereseveerd
jaa .. maarja moet het wel optijd weten.. en ik kan niet zomaar vragen, mam wanneer heb je geboekt. klinkt 't net of ik er geen zin in heb.. maar ik stuur morgen wel bgewoon het smsje, zien we wel wie niet waagt wie niet wint