Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb ook de hele nacht aan de paarden moeten denken. Inge vertelde dat er veel pullen dood op het land lagen. Echt zielig, zouden ze verdronken zijn??? 
LIQUITA schreef:Ik was gisteren erg aan het twijfelen, maar ben toch heel blij dat ik Liquita binnen heb gehaald. Waarschijnlijk hebben de veulens (van dit jaar) wel buiten gestaan. Ik heb ook de hele nacht aan de paarden moeten denken. Inge vertelde dat er veel pullen dood op het land lagen. Echt zielig, zouden ze verdronken zijn???

LIQUITA schreef:Ik was gisteren erg aan het twijfelen, maar ben toch heel blij dat ik Liquita binnen heb gehaald. Waarschijnlijk hebben de veulens (van dit jaar) wel buiten gestaan. Ik heb ook de hele nacht aan de paarden moeten denken. Inge vertelde dat er veel pullen dood op het land lagen. Echt zielig, zouden ze verdronken zijn???

_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ik was gisteren erg aan het twijfelen, maar ben toch heel blij dat ik Liquita binnen heb gehaald. Waarschijnlijk hebben de veulens (van dit jaar) wel buiten gestaan. Ik heb ook de hele nacht aan de paarden moeten denken. Inge vertelde dat er veel pullen dood op het land lagen. Echt zielig, zouden ze verdronken zijn???
oh wat erg, was ook echt slecht buiten!!!! ook zielig voor de veulens. hadden ze dat niet kunnen voorzien?????

_sandra schreef:meelen schreef:Hoe gaat het met jou Sandra? Na je val?
viel allemaal wel mee hoor. ben niet hard terecht gekomen. was ook beetje mijn eigen schuld. zat helemaal losjes met lange teugel op mavvie. beetje te ontspannen hahaha. vandaag toevallig wel weer erg last van rug. maar dat heb ik wel vaker!