ze had gewoon haar handen op haar benen liggen en gaf heel veel mee..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IsabelvS schreef:dat tommy niet automatisch aan de teugel loopt.. ik bedoel je moet wel enige druk geven!!!!!
want ik reed gewoon met een los teugeltje en hij liep rond.
!!
mvs schreef:Is ook logisch hooreven n vraagje, jij rijd toch ook bitloos met hetzelfde hoofdstel als Esther van Carmina, ik ga altijd met haar naar t bos en wil bitloos ook wel met mijn vzpaard gaan proberen kan ze lekker gras eten onderweg, en ook omdat ze bij het dressuur rijden altijd erg tegen het bit komt. Maar nu is het best wel een druktemaker buiten en wil ze het liefst erg vaak erg hard
ik vind het alleen maar leuk hoor, geen probleem alleen is ze dan bitloos nog te houden? omdat ik ze met bit ook al erg sterk is.. en wel systeem raad jij me aan? voor zowel buitenrijden als dressuurmatig
) dus mag ze volgens mij van har ook wel uitproberen.. maar er zijn zoveel soorten en nergens staat echt duidelijk wat nou prcies waarvoor werkt, en hier op bokt zegt de ene touwhalster de ander hackemore.. nogal een groot verschil
maar jij raad me dus ook gewoon aan f uit proberen
maar echt poedersuiker want het is zoooo veel werk...
britt ben je boos ofzo??? Britt_Sisi schreef:watjijwil
Britt_Sisi schreef:IsabelvS schreef:dat tommy niet automatisch aan de teugel loopt.. ik bedoel je moet wel enige druk geven!!!!!
nou niet zo bijdehandwant ik reed gewoon met een los teugeltje en hij liep rond.
dat is een teken dat die ontspannen was. dus bij jou misschien niet?
:D>. 

!!