mani is nu in Lienden morgen word hij behandeld en als allen goed gaat mag die zaterdag weer mee terug! ik ging weg ging die helemaal hiniken dat was wel stom maarja vrijdag de uitslag dus ben benieuwd! mag ook niet naar hem toe dus ook erg vreemd
Nou het is best postief! er is uit gekomen dat het gelukkig niet in zijn hals of nek zit! er is wel iets gevonden in zijn elleboog die waarscheinlijk de kreupelheid veroorzaakt maar dat willen ze nog apart scannen maar dat kon vandaag niet en ik wil hem niet daar laten tot dinsdag dus daar maken we gewoon een afspraak voor! ook willen ze gaan kijken of er misschien iets met zijn mond is of kaken omdat die alleen maar het bit vast pakt en absoluut niet naar beneden wil! mani is nartuurlijk altijd al niet zo fijn in de aanleuning geweest maar nu ging het helemaal niet meer! maar het enige wat ik egt het belangrijkste vond is dat die geen pijn heeft en dan blijkt niet zo te zijn dus nu kijken we verder en hij zei wel dat ik er gewoon weer op straks!! dus nog even afwachten en dan is het hoplijk klar
natascha, ze komt binnenkort ook voor chelsea en caruso... we moeten nog een afspraak maken, dus evt kunnen we met zn 3en (ik wil wel graag op een vrijdag, en anders doen we t gewoon apart, ze rekent niets extra's)