Aj jammer... Hhmpf heb laatste uur en ben doooood...
irise456
Geplaatst: 26-11-09 14:50
ik had vandaag maar 2 uur les ik dacht om half 9 beginnen maar nee Ik wil dat het droog word dan kan ik nog langs goldie dan ga ik nu maar me kamer schoonmaken en westernhoofdstel invetten
Balen... Ja ik wil ook dat het droog word, heb wel regenbroek bij maar m'n jas is niet waterdicht.
irise456
Geplaatst: 26-11-09 14:55
dat is niet best Vanavond doe ik wel een regen pakje aan als ik naar fitnis moet op me scooter Volgens mij word het om half 3 even droog dus dan kan ik ff langs goldie
Forget it.. het blijft gewoon doorregenen. Komt Edie thuis, hoe laat moet jij beginnen? Dus ik dat ik zo eten ga maken en dan weg ga... wou ze dat ik ff heen en weer reed.. dus niet, je wou perse naar Kerkwerve, daar hoort dit ook bij...oef, ben ik een slechte moeder he...
Jee sta in de file biJ barendrecht. Hopelijk haal ik me aansluiting in oude tonge :s
acacia
Geplaatst: 28-11-09 11:31
wat een sh*tweer zeg !! Ik ben de regen nu wel zat, mn weides staan blank en mn drainage van de bak kan het niet meer aan ... Jasper is vanmiddag sintpaard, maar ze geven allerlei ellende op vanmiddag, zware storm, onweer....
Nu lijkt het even goed te worden.....silte voor de storm....het weer lijkt net mn kinders
irise456
Geplaatst: 28-11-09 16:25
Idd ik word echt niet goed van dit weer Hoop dat maandag droog weer is dan moet ik op davey naar brooshoofd rijden
Pff, half 2.. toen sliep ik al, maar ik ben weer vroeg wakker. Vanmiddag weer naar stal. Gave bar en krukken zeg. Super gedaan Es Nu nog gordijntjes, die sponsor ik wel, ik maak ze wel ook... ff democratisch de kleur uitkiezen en voila, de Beefkeet is klaar. Trouwens, waar zijn de andere Schouwse ruiters gebleven? Marei, Shan, Bokjes, Annemarie.. komen jullie nog terug dames?