Ik spreek jullie wel weer

Fijne avond nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nataschaa schreef:Astor word nog een geliefd met springen als ie zo door gaatStrax wil nog meer iedereen er op !
Hahaha, terwijl eerst niemand wou.. Omdat ie nog wel eens weigeerde.. En nu heeft ie gwn twee keer achter elkaar gewonnen !!

Kirsten_S schreef:Toen we net thuis waren was er op het nieuws over het tegengaan van baarmoederhalskanker d.m.v van injectie en uitstrijkjes enzo elke 5 jaar.
Zegt me moeder leuk dat ze vroeger al twee keer baarmoederhalskanker heeft gehad
Elja schreef:Nataschaa schreef:Astor word nog een geliefd met springen als ie zo door gaatStrax wil nog meer iedereen er op !
Hahaha, terwijl eerst niemand wou.. Omdat ie nog wel eens weigeerde.. En nu heeft ie gwn twee keer achter elkaar gewonnen !!
Nou als je zag hoe kim met hem sprong
dude dat was niet leuk om te zien
maar ze doet ook niets met het commentaar van frans he
dat vind ik echt dom maarja
astor was lekker aan het protesteren en toen zei frans tegen dennis "dit doet hij altijd als zij erop zit"
pff
zet haar dan op een ander paard sorry hoor
Kirsten_S schreef:Toen we net thuis waren was er op het nieuws over het tegengaan van baarmoederhalskanker d.m.v van injectie en uitstrijkjes enzo elke 5 jaar.
Zegt me moeder leuk dat ze vroeger al twee keer baarmoederhalskanker heeft gehad
Kirsten_S schreef:Michelle rijd hoger dat me zusje hea?
En bedoel je Wendy Kop ? Het spijt me, maar zij kan echt wel beter rijden dan Michelle. En daarbij heeft ze veel op Onyx gereden, of nog steeds.. En ik vind dat je hun wel kan vergelijken..
En over me zusje. Tjah, ze heeft het tot nu toe gwn met hem gehaald.. En als jij het nou leuk vind ? Ze rijdt graag op Twingo, ze rijdt er eigenlijk bijna wekelijks op, en dan moet ze nu omdat ze wedstrijd heeft op een ander ? Denk het niet..Me kleine zusje houdt wel van een uitdaging.
maar michelle heeft wel iets meer ervaring met moeilijker paarden, zo heeft ze ook akkoord gereden met wedstrijden.
[/quote]Citaat:Hij heeft wel een punt.. Toch ? Want bij de andere ging het wel goed. Eerste en tweede met kerst springen..
!
Toen ging die heeel goed !! Nataschaa schreef:Kirsten_S schreef:Toen we net thuis waren was er op het nieuws over het tegengaan van baarmoederhalskanker d.m.v van injectie en uitstrijkjes enzo elke 5 jaar.
Whooo, dan ben je ook blij als je dat te horen krijgt !!
Is je pa nu besneden ?
Kirsten_D schreef:jaa die wendy jamaar michelle heeft wel iets meer ervaring met moeilijker paarden, zo heeft ze ook akkoord gereden met wedstrijden.
Maar nu mag je zusje nog thiedeman gebruiken en straks niet meer en dan wordt die veel drukker. Maar als zij het leuk vind, moet ze het gewoon doen. Is wel leuk op hem
Nataschaa schreef:Kirsten_D schreef:jaa die wendy jamaar michelle heeft wel iets meer ervaring met moeilijker paarden, zo heeft ze ook akkoord gereden met wedstrijden.
Maar nu mag je zusje nog thiedeman gebruiken en straks niet meer en dan wordt die veel drukker. Maar als zij het leuk vind, moet ze het gewoon doen. Is wel leuk op hem
En dat was een succes met michelle elke keer.. Niet echt.
Je zusje rijdt er beter op dan michelle als ik eerlijk mag zijn. Veel eerlijker tegenover twingo, lekker de gang laten gaan zou ik zeggen!
Kirsten_S schreef:Nataschaa schreef:
Whooo, dan ben je ook blij als je dat te horen krijgt !!
Is je pa nu besneden ?
Moet dat dan ? Maar hij is gecastreerd
[/quote]Kirsten_S schreef:Nataschaa schreef:
En dat was een succes met michelle elke keer.. Niet echt.
Je zusje rijdt er beter op dan michelle als ik eerlijk mag zijn. Veel eerlijker tegenover twingo, lekker de gang laten gaan zou ik zeggen!
Het gaat niet perfect bij haar nee! Ik snap niet waarom ze geen ander paard neemt nu ze zo hoog zit, maar als ze er plezier in heeft, tjah..

Dus waarom niet..