Lekker stil hier alweer

Was vandaag weer leuk met sammy en melle eruit halen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

grootste lol daar ben nog nat ga me nu pas omkleden(ben net thuis
) ik heb vandaag om Melle gezeten
. Hoe ging het?
maar ze is wel lief
Ja gaan we vaker doen sam haha
Ik had gelijk een modderbad goed voor me gezicht
eindelijk is het gelukt
Even stiekem meegeholpen maar dit topic werd zo saai
Joyja schreef:Ik had noah een paar weekjes niet gezien maar hij is echt super aan het veranderen qua groei, heb weer foto's gemaakt van mn knapperd zie mn onderschrift!!
leuk hoor!
bij haar is gedag zeggen altijd hinneken, oortjes naar voren, aan komen lopen,draven, of keihard naar je toe rennen
Joyja schreef:Ben ook iedere keer weer helemaal verliefd op hem hij pakt je in en doet je helemaal smelten, ik was even niet geweest en normaal gesproken als ik halverwege de wei ben en hij ziet me komt die naar me toe maar als ik een tijdje niet geweest ben dan blijft die eten en dan strak die oortjes naar voren erop en dan zo'n koppie kom me maar halen hoor jij bent heel lang niet meer geweest en als je dr dan bijna bent komt die wel naar me toe!
Angg schreef:Joyja schreef:Ben ook iedere keer weer helemaal verliefd op hem hij pakt je in en doet je helemaal smelten, ik was even niet geweest en normaal gesproken als ik halverwege de wei ben en hij ziet me komt die naar me toe maar als ik een tijdje niet geweest ben dan blijft die eten en dan strak die oortjes naar voren erop en dan zo'n koppie kom me maar halen hoor jij bent heel lang niet meer geweest en als je dr dan bijna bent komt die wel naar me toe!
Te begrijpen.. Het is niet eens mn paard en ik word helemaal verliefd
mauss schreef:he zie ik nou dat het gelukt is om 25 berichten te plaatsen?
gezellig jou hier ook te zien mariella
Ik ben zooo lief..,. Ik word zeiknat geregend omdat ik zo lief ben met sammy mee te gaan
Doen we nog een keer maar dan ga jij mij helpen sammy
En ik had het echt koud... Maarja is goed voor je huid zo een modderbad.. Zeggen ze hea