Hackie schreef:meelen schreef:
Ik zal jou eens laten tolten, met je bijdehande opmerkingen
Sorry, dat was niet zo bedoelt
Ik maakte grapje hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hackie schreef:meelen schreef:
Ik zal jou eens laten tolten, met je bijdehande opmerkingen
Sorry, dat was niet zo bedoelt

winnitou schreef:Van leren is weer niet zoveel gekomen. De eerste bladzijden van het boek kan ik dromen maar de rest kom ik maar niet doorheen. Op het moment dat ik ga leren gebeuren er andere dingen die een hogere prioriteit krijgen (van anderen). Moet me eigenlijk afzonderen. als het nu eerst weer wat droger weer gaat worden dan zit ik lekker op de camping en heb dan de tijd (hoop ik) om wat door te nemen.
benookduiker schreef:winnitou schreef:Van leren is weer niet zoveel gekomen. De eerste bladzijden van het boek kan ik dromen maar de rest kom ik maar niet doorheen. Op het moment dat ik ga leren gebeuren er andere dingen die een hogere prioriteit krijgen (van anderen). Moet me eigenlijk afzonderen. als het nu eerst weer wat droger weer gaat worden dan zit ik lekker op de camping en heb dan de tijd (hoop ik) om wat door te nemen.
Doe net als duikertje ga even een paar dagen alleen weg en ga dan leren
ATE schreef:ik kan me ogen niet open houden heb veel last van de stoffige bak ze doen zeer ik duik dus lekker bed in doei
en dan heb ik je nog even opgehouden op MSN
.
.
!!! 

En zo mooi gebouwd!
meelen schreef:Gisteravond heb ik Boyd bewonderd en gekroeld (hihi) Wat een lieverd zeg, en wat is hij groot. Ik hoop dat ze er heel veel plezier ermee zullen hebben.
@ATE ...... lief van je hoor om dat meisje wat gevallen was op ATE verder te laten rijden. Je bent een kanjer.![]()
Nou, ik ga maar wat h.h. werk doen en dan post lopen.
Tot laters allemaal, tot Bokt
!!!
LIQUITA schreef:Hahaha....helaas zie je het niet goed, maar dit is mijn avatar
LIQUITA schreef:Wanneer wordt het nou eindelijk ZOMER? Ik verlang er echt naar!!!
. En dan verlangt iedereen weer naar regen
. LIQUITA schreef:Ja heeeeeeeeeeeeel erg. Ik heb een poos geleden iemand op de radio horen zeggen dat we een hele hete zomer zouden krijgen. Nou, ik merk er zeer weinig van. Maar goed, wat niet is kan nog komen....zal je zien, hebben we straks weer weken lang 30 graden. En dan verlangt iedereen weer naar regen
.
. LIQUITA schreef:ATE + _Sandra...ik wilde vanmorgen Boyd nog even los zetten in de binnenbak, maar helaas...er wilde iemand rijden. Ik heb wel even lekker met hem geknuffeld![]()
.

LIQUITA schreef:Wanneer wordt het nou eindelijk ZOMER? Ik verlang er echt naar!!!

LIQUITA schreef:Hahaha....helaas zie je het niet goed, maar dit is mijn avatar
Daniellee_ schreef:gelukkig ga ik morgen lekker naar de zon.. want dit weer ben ik helemaal zat haha!! dus vanavond mijn laatste berichtjes.. want morgen ga ik weg voor 2 weken!!
Daniellee_ schreef:gelukkig ga ik morgen lekker naar de zon.. want dit weer ben ik helemaal zat haha!! dus vanavond mijn laatste berichtjes.. want morgen ga ik weg voor 2 weken!!
Shenavallie schreef:Daniellee_ schreef:gelukkig ga ik morgen lekker naar de zon.. want dit weer ben ik helemaal zat haha!! dus vanavond mijn laatste berichtjes.. want morgen ga ik weg voor 2 weken!!
Heerlijk joh! Wij gaan vrijdagavond pakken en zaterdagochtend heeeeel vroeg weg
?