Hahahahahaha! Maar toch wel lekker als ze buiten staan!Enne Soof, op je bek gaan is wel beetje blond he...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hahahahahaha! Maar toch wel lekker als ze buiten staan!
. Hoe was paris?
) oe wat was ik blij dat al je beestjes het overleefd hebben zeg dit weekend, ben je ook inhuurbaar voor mijn katten als ik een weekend weg ben?
)
. Sily schreef:Nou Bonjour (of is het nou Bonsoir) Tamira (franse slag voor Tamara) oe wat was ik blij dat al je beestjes het overleefd hebben zeg dit weekend, ben je ook inhuurbaar voor mijn katten als ik een weekend weg ben?
Je bent het me schuldig om die ook te laten leven weet je![]()
Xeen je moet je wel verdiepen in de silly sex bladen, in die week stage zal je er ook wel mee te maken krijgen![]()
Soof Soof Soof toch.....heeft je mamsie je nooit geleerd dat je in een losgooibak beide voeten aan de grond moet houden?
En onze paardjes zijn toch stoere meiden? (bitches zogezegd)
Hadden we vanmiddag nog afgesproken, ze blijven staan tot het bittere einde (ok das misschien ietswat overdreven)
Ben een beetje flauw van de boekhouding maar het ziet er naar uit dat het nu allemaal geregeld is...zucht kreun steun....wie dit ooit eens allemaal verzonnen heeft zou gehangen moeten worden...aan zijn benen dan hoor, hij hoeft ook niet perse dood te gaan (nou ja...niet snel iig)
Maar ok, ws is de gek die belasting en administratie verzon al lang het hoekje om.
Ik hang ze dan wel zo'n grote koebel om, zodat ik weet waar ze gebleven zijn... Hoef ik tenminste niet nog een keer achter een van de katten aan te flyen....
Jetta schreef:De paarden kunnen buiten blijven, John en de mannen hebben toch overal draad langs de sloot aangebracht? Het is nu echt weideseizoen, hoor!
Jetta schreef:waar schrik je van NuggT????

AnitaJoeri schreef:Jetta schreef:De paarden kunnen buiten blijven, John en de mannen hebben toch overal draad langs de sloot aangebracht? Het is nu echt weideseizoen, hoor!
hey Jetje kan jij woensdag niet de paarden buitenzetten?Ik kan ook niet en Joepi staat wel buiten maar door omstandigheden moeten er een paar binnenblijven s'nachts.Ik haal er vanavond ook een paar binnen.
AnitaJoeri schreef:jammer Jet,ik geloof dat ze morgen niemand hebben voor de geblesseerde paarden.
Natuurlijk wel beterschap he.
En ik geloof niet dat ze in de ruinen wei iets hebben aan een wet t-shirt contest!
.. Vanochtend examen gedaan.. Ging echt super goed geslaag!!
Dag kan niet meer stuk zou je bijna denken!! Nou mooi wel..
Maar eerst moest ik effe die vuilniszak van mijn balkon opruimen.. (even voor de duidelijkheid.. Ik heb een portiek woning.. Ik deel de buiten de deur met mijn onder buurman.. En dan heb ik binnen in het portiek mijn eigen voordeur.. ) ik met mijn vuilniszak (die lekte) naar beneden.. Kom ik beneden.. Voel ik een windvlaag.. En op het moment dat ik weer naar boven ren om de deur tegen te houden (je voelt hem al aankomen.. Ik had geen sleutels..) Slaat die deur voor me neus dicht.. Stond ik daar.. Met mijn vieze vuilniszak voor een dichte deur met de hond binnen.. Ik naar de overburen of ik effe mocht bellen.. Mocht wel bellen maar had geen succes..
Ik had vera weg zien gaan toen ik van stal thuis kwam.. Dus daar kon ik niet terecht.. Ben ik bij de overburen.. Zegt de overbuurman.. Maar Vera is wel thuis hoor.. want ik zie haar op de bank zitten... (is dat spooky of niet
) Ik bij vera aangebeld.. Bij Vera John gebeld voor het nummer van Kim.. Kim gebeld voor het nummer van mijn vriend.. Vriend gebeld.. Die zei dat ik maar effe moest wachtn 2 uur..
Anders moest ik maar effe het dorp ingaan... Ik had mijn grijze te grote huis aan huis broek aan een oude trui en boven op.. geen geld geen sleutels helemaal nix.. Kortom ik liep zwaar voor banketstaaf..
dan kan je nog beter 2 verschillende sokken aan hebben.. Ik boos.. Toen hadden Vera en ik bedacht dat je misschien wel met een bankpasje in kon breken.. Helaas geen succes..
Toen zijn we via de tuinen over de heggen naar de buren gegaan.. En is vera via een hekje aan het balkon gaan hangen.. heb ik een klein zetje gegeven en heeft zij zich op getrokken.. en kon zo via het balkon mijn varkensstal in.. Goed he..
Nu gaan Vera en ik een bedrijf erin beginnen..
Gelukkig maar dat Vera je kon helpen...
djinnie schreef:oh Fallon, jij bent echt net zo blond als ik he... of was het nou plond, of blont.... Ik weet het even niet meer...Gelukkig maar dat Vera je kon helpen...
![]()
@Jet: beterschap inderdaad
Zo, ik ga naar stallie...