Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:49

Ach Soof, je bent niet de enige suikerklont hoor.. Stiekum ben ik er ook een. Ik ben tenslotte ooit eens om 2 uur 's nachts opgestaan om Dikkie Dik naar binnen te halen, omdat ie zo stond te gillen in zijn eentje... Tong uitsteken Hahahahahaha! Maar toch wel lekker als ze buiten staan!

Enne Soof, op je bek gaan is wel beetje blond he... Knipoog

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:55

Haha het was verschrikkelijk. Kon nog net mijn gezicht boven het zand houden! gelukkig heeft niemand me gezien.. Bloos. Hoe was paris?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:51

Nou Bonjour (of is het nou Bonsoir) Tamira (franse slag voor Tamara Knipoog ) oe wat was ik blij dat al je beestjes het overleefd hebben zeg dit weekend, ben je ook inhuurbaar voor mijn katten als ik een weekend weg ben?
Je bent het me schuldig om die ook te laten leven weet je Knipoog

Xeen je moet je wel verdiepen in de silly sex bladen, in die week stage zal je er ook wel mee te maken krijgen Knipoog

Soof Soof Soof toch.....heeft je mamsie je nooit geleerd dat je in een losgooibak beide voeten aan de grond moet houden?
En onze paardjes zijn toch stoere meiden? (bitches zogezegd)
Hadden we vanmiddag nog afgesproken, ze blijven staan tot het bittere einde (ok das misschien ietswat overdreven)

Ben een beetje flauw van de boekhouding maar het ziet er naar uit dat het nu allemaal geregeld is...zucht kreun steun....wie dit ooit eens allemaal verzonnen heeft zou gehangen moeten worden...aan zijn benen dan hoor, hij hoeft ook niet perse dood te gaan (nou ja...niet snel iig Bloos )
Maar ok, ws is de gek die belasting en administratie verzon al lang het hoekje om.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:07

yeah, dat wil ik ook echt zien. Ik ga mijn bril wel even opzetten dan Nerd .

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 06:37

Sily schreef:
Nou Bonjour (of is het nou Bonsoir) Tamira (franse slag voor Tamara Knipoog ) oe wat was ik blij dat al je beestjes het overleefd hebben zeg dit weekend, ben je ook inhuurbaar voor mijn katten als ik een weekend weg ben?
Je bent het me schuldig om die ook te laten leven weet je Knipoog

Xeen je moet je wel verdiepen in de silly sex bladen, in die week stage zal je er ook wel mee te maken krijgen Knipoog

Soof Soof Soof toch.....heeft je mamsie je nooit geleerd dat je in een losgooibak beide voeten aan de grond moet houden?
En onze paardjes zijn toch stoere meiden? (bitches zogezegd)
Hadden we vanmiddag nog afgesproken, ze blijven staan tot het bittere einde (ok das misschien ietswat overdreven)

Ben een beetje flauw van de boekhouding maar het ziet er naar uit dat het nu allemaal geregeld is...zucht kreun steun....wie dit ooit eens allemaal verzonnen heeft zou gehangen moeten worden...aan zijn benen dan hoor, hij hoeft ook niet perse dood te gaan (nou ja...niet snel iig Bloos )
Maar ok, ws is de gek die belasting en administratie verzon al lang het hoekje om.

tuurlijk ben ik 'inhuurbaar' voor weekendje katten passen... Inclusief hond? Hahahahahahaha Haha! Ik hang ze dan wel zo'n grote koebel om, zodat ik weet waar ze gebleven zijn... Hoef ik tenminste niet nog een keer achter een van de katten aan te flyen.... Knipoog

Boekhouden...doe jij dat zelf dan...? Dacht dat je daar je lieve vriendje mee kon plagen, ale? Enne, weet niet of het bonjour of bonsoir is... Ik ken alleen ALLO!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:14

He Tamaar welkom weer in nederland......het is trouwens bonsoir (voor de avond). Ik heb gisteren bij Moon zijn deken afgedaan want die was behoorlijk nat.

Zara ik heb deze week avonddienst. Verder heb ik geen nieuws eigenlijk.

Kom straks paardjes buiten zetten (ook al staan die van mij buiten ) Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:40

zo ik ben ook weer terug van weggeweest.Heerlijk een paar dagen met Natas van Amarat en met Joepi naar het Belgische Poppel geweest.Aangezien Amarat niet wil laden heeft ze op de tinker van haar vader gereden.Heel lief paard alleen is die eigenwijze Joepi erg direkteurtje aan het spelen geweest terwijl hij alleen maar op visite was.Haha.Ze stonden gezellie in een uitloop met stal.Als we eten gingen geven moesten we wel bij de tinker blijven anders at Joepi alles op.Uiteindelik hadden we 4 hopen hooi liggen en ja daar waren er dan 3 van voor Joep en 1 voor de tinker.En ik begrijp nog niet waar om die tinker zo'n ontzag had want Joep deed niks die keek alleen maar.We hebben sávonds een klein ritje gemaakt en de volgende 2 dagen 4 uur gereden.Het weer is op 1 spetterbuitje heel goed geweest en de bossen zijn er prachtig.Nog een bbq gehad en s'nachts nog uitgeweest naar de feesttent in Hivarenbeek tussen al die dronken boeren.Nog een half uur om de auto moeten zoeken ,want die konden we niet meer terug vinden hihi.Al met al een zeer geslaagd weekeind geweest

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:49

boee Doei!
ik kom even zeggen dat ik nu naar stallie gaa
en blijven de paarden vannacht buiten of binnen??

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 14:52

schrik Bloos!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:53

De paarden kunnen buiten blijven, John en de mannen hebben toch overal draad langs de sloot aangebracht? Het is nu echt weideseizoen, hoor! Koe

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:54

waar schrik je van NuggT????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 15:09

Jetta schreef:
De paarden kunnen buiten blijven, John en de mannen hebben toch overal draad langs de sloot aangebracht? Het is nu echt weideseizoen, hoor! Koe

hey Jetje kan jij woensdag niet de paarden buitenzetten?Ik kan ook niet en Joepi staat wel buiten maar door omstandigheden moeten er een paar binnenblijven s'nachts.Ik haal er vanavond ook een paar binnen.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 15:13

Jetta schreef:
waar schrik je van NuggT????

Van Tessa. Haha!
Ze zei: Boe
En ik zei: schrik.

Schijnheilig

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 15:26

AnitaJoeri schreef:
Jetta schreef:

hey Jetje kan jij woensdag niet de paarden buitenzetten?Ik kan ook niet en Joepi staat wel buiten maar door omstandigheden moeten er een paar binnenblijven s'nachts.Ik haal er vanavond ook een paar binnen.

Nou, wat dacht je....is het niet eens genoeg zo met dat buiten zetten/binnenhalen van de paarden?
Begint het weideseizoen tegenwoordig in juli? Ze zijn nu wel gewend en er staat mooi draad langs de sloot, dus ze kunnen buiten blijven...een enkel paard misschien niet op doktersadvies o.i.d.....
Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar de lijsten voor buiten/binnen zetten kunnen weer in de kast.
Degenen die een paard hebben met een beperkte weidegang door b.v. ziekte/blessure moeten als ze niet zelf kunnen, vragen wie er even wil helpen.
Ik wil vaak wel helpen, maar niet uit gewoonte.

Morgen ben ik niet in de ochtend op stal. Ik voel me nog steeds vrij ziekjes, geheel niet mijn stijl, maar helaas, ik ga even langs de dok. Longetjes doen bietje rommelig...

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 15:35

Beterschap nog Jet. Lachen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 15:37

jammer Jet,ik geloof dat ze morgen niemand hebben voor de geblesseerde paarden.
Natuurlijk wel beterschap he.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 17:06

AnitaJoeri schreef:
jammer Jet,ik geloof dat ze morgen niemand hebben voor de geblesseerde paarden.
Natuurlijk wel beterschap he.

Ik kom zelf wel vanuit mijn werk wordt rond uur of 19.00.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 17:07

Jaja, maar voor in de ochtend moet je dan nog iemand om buiten te zetten.....misschien moet je even héél lief naar Johnnie kijken....

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:06

Dus hoef me niet meer af te vragen of de knollies buiten mogen blijven? Lekker hoor. Laat ze maar lekker buiten, is heerlijk voor ze en nog eens gezond ook... Oke, behalve die op doktersadvies inderdaad...hahahahaha!

Ik kom vanavond lekker even rijden (heb gehoord van Fal dat Dikkie Dik erg stout is geweest, dus ga maar eens strenk zijn!). Oh ja Nous, ik kan weer een keer in de twee weken lessen als je een keer plekkie hebt!

Morgen ben ik er 's avonds en dan doe ik weer lekker het landje schoonmaken... Clown

Dus voor wie vanaaf op stal is, tot vanaaf!

@Karin: ontzettend bedankt voor het afdoen van dekentje. Liever bultjes nu dan longpestje... Knipoog En ik geloof niet dat ze in de ruinen wei iets hebben aan een wet t-shirt contest! Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:11

Wat ik vandaag heb mee gemaakt!!

Ik had gisteravond niet geslapen had stresssss voor mij examen Verdrietig Verdrietig .. Vanochtend examen gedaan.. Ging echt super goed geslaag!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Dag kan niet meer stuk zou je bijna denken!! Nou mooi wel.. *LOL* *LOL*

Was effe naar stal geweest.. En daarna moest ik echt mijn varkensstal opruimen want dat was hard nodig.. Stoom uit je oren Stoom uit je oren Maar eerst moest ik effe die vuilniszak van mijn balkon opruimen.. (even voor de duidelijkheid.. Ik heb een portiek woning.. Ik deel de buiten de deur met mijn onder buurman.. En dan heb ik binnen in het portiek mijn eigen voordeur.. ) ik met mijn vuilniszak (die lekte) naar beneden.. Kom ik beneden.. Voel ik een windvlaag.. En op het moment dat ik weer naar boven ren om de deur tegen te houden (je voelt hem al aankomen.. Ik had geen sleutels..) Slaat die deur voor me neus dicht.. Stond ik daar.. Met mijn vieze vuilniszak voor een dichte deur met de hond binnen.. Ik naar de overburen of ik effe mocht bellen.. Mocht wel bellen maar had geen succes.. Frusty Frusty Ik had vera weg zien gaan toen ik van stal thuis kwam.. Dus daar kon ik niet terecht.. Ben ik bij de overburen.. Zegt de overbuurman.. Maar Vera is wel thuis hoor.. want ik zie haar op de bank zitten... (is dat spooky of niet Wow! Nors opkijken ) Ik bij vera aangebeld.. Bij Vera John gebeld voor het nummer van Kim.. Kim gebeld voor het nummer van mijn vriend.. Vriend gebeld.. Die zei dat ik maar effe moest wachtn 2 uur.. Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Anders moest ik maar effe het dorp ingaan... Ik had mijn grijze te grote huis aan huis broek aan een oude trui en boven op.. geen geld geen sleutels helemaal nix.. Kortom ik liep zwaar voor banketstaaf.. Clown Clown dan kan je nog beter 2 verschillende sokken aan hebben.. Ik boos.. Toen hadden Vera en ik bedacht dat je misschien wel met een bankpasje in kon breken.. Helaas geen succes.. Huilen Huilen Toen zijn we via de tuinen over de heggen naar de buren gegaan.. En is vera via een hekje aan het balkon gaan hangen.. heb ik een klein zetje gegeven en heeft zij zich op getrokken.. en kon zo via het balkon mijn varkensstal in.. Goed he.. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Nu gaan Vera en ik een bedrijf erin beginnen..

Vera.. echt super super super bedankt!! Afgod Afgod Afgod Afgod Afgod

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:12

Beterschap Jetteketet Lovers

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:13

wat een verhaal Fall Tong uitsteken

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:22

Oww jahh Jet beterschap!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:30

oh Fallon, jij bent echt net zo blond als ik he... of was het nou plond, of blont.... Ik weet het even niet meer... Clown Gelukkig maar dat Vera je kon helpen... Haha!

@Jet: beterschap inderdaad

Zo, ik ga naar stallie...

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:47

djinnie schreef:
oh Fallon, jij bent echt net zo blond als ik he... of was het nou plond, of blont.... Ik weet het even niet meer... Clown Gelukkig maar dat Vera je kon helpen... Haha!

@Jet: beterschap inderdaad

Zo, ik ga naar stallie...

Jah.. ik ben echt blond.. Als mensen mijn merk van me haar verf willen weten kan je mij pb-en.. Haha!