stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:51

Ja, het is zo verwarrend als iedereen wat anders zegt. Ik zou er zelf tenminste wel helemaal gek van worden! Daarom luister ik wel altijd, maar besluit ik uiteindelijk nog zelf waar ik me prettig bij voel.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:53

groot gelijk soms worden er nuttige dingen gezegt rn die kun je meenemen ij je eigen beslissing

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 19:04

ik volg gewoon me zelf en als ik het zelf niet meer vertrouw dan laat ik de da komen

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:10

Zirano schreef:
Brenda kun je niet beter aan Linda van shirley vragen om het nummer van haar dierenarts.Dat is een homeopaat en tevens een da die aan huis komt laseren als dat nodig is.Nu krijgt Botje weer de volgende troep in zijn lichaampje.Bel hem eens op.
Misschien heeft Annemieke ook wel het nummer voor je.Dat kan toch nooit goed zijn zoveel troep achter elkaar

Dat is toch van der Marel? Die heb ik ook voor mijn vorige paard gehad. Heb ik goede ervaringen mee. Hij kwam erachter dat ze een chronische dikke darm ontsteking had en daarom altijd zo heftig was geweest, voor ze bij ons kwam. Hij heeft haar toen ook gestoomd, zodat haar luchtwegen weer schoon waren. Aardige man. Mocht je zijn nummer willen, kan ik je die evt. ook geven.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:24

danifur schreef:
Ja, het is zo verwarrend als iedereen wat anders zegt. Ik zou er zelf tenminste wel helemaal gek van worden! Daarom luister ik wel altijd, maar besluit ik uiteindelijk nog zelf waar ik me prettig bij voel.

Wijze woorden! Haha!
Met mij gaat het trouwens prima, wat spierpijn maar dat gaat wel over. Met Bella gaat het ook wel, maar die heeft ook spierpijn hoor! Als ik naar haar zij wijs krijg ik al een grauw en snauw van haar.. hahaha, maar vanmiddag toen ik de deken eraf had, en haar ging aaien, strelen over haar lijf, vond ze dat maar wat prettig Haha! Ook over die zere plek. Zachtjes met een zachte borstel geborsteld.. vond ze ook lekker. Komt wel goed met haar ook! Zal nog een paar dagen rustig aan doen, en traumeel smeren, als.. ik het heb.
Had je me daar nog over ge-pm'd, Marjan? Want ik heb geen pm van je ontvangen...

Morgen ben ik in de ochtend op stal, smiddags ga ik met Nadine mee, naar haar Budje Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:41

hoi hoi, ik heb toch besloten Wesco te houden, ik zag het eerst niet zo zitten nog 2 jaar tutten maar ik kan hem toch echt niet wegdoen dus jullie zullen hem ook zien opgroeien want ik zal hem vaak genoeg even meenemen naar Abel op Taams Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:46

sjorsie schreef:
hoi hoi, ik heb toch besloten Wesco te houden, ik zag het eerst niet zo zitten nog 2 jaar tutten maar ik kan hem toch echt niet wegdoen dus jullie zullen hem ook zien opgroeien want ik zal hem vaak genoeg even meenemen naar Abel op Taams Haha!

he wat leuk!! het lijkt mij idd ook heel lastig om zo'n kleine weg te doen! ik ben benieuwd naar ze!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:48

bloempie186 schreef:
sjorsie schreef:

he wat leuk!! het lijkt mij idd ook heel lastig om zo'n kleine weg te doen! ik ben benieuwd naar ze!

na de verhuizing komt er een grote foto-impressie Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 21:01

Goed plan Sjorsie, want je hebt maar 2 foto's in je profiel! Dus.. kom maar op Haha! Haha!
Waar staan ze nu eigenlijk? (of had je dat al verteld..)?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 21:09

Dabo schreef:
Goed plan Sjorsie, want je hebt maar 2 foto's in je profiel! Dus.. kom maar op Haha! Haha!
Waar staan ze nu eigenlijk? (of had je dat al verteld..)?

ze staan nu op pensionstal kickersteyn in de starnmeer, Abel in een uitloopstal met 4 leeftijdgenootjes en Wesco in een grote veulenbox met 4 andere hengstjes, alleen heb ik sindskort geen auto van de zaak meer en moet nu dus met de fiets wat wel een heel eind is vanuit Zaandam

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 21:31

Zo ,nog even en dan staan ze lekker dichtbij.Brenda gelukkig viel het mee met Bo.Het was weer lekker rommelig in de bak.Dravertje dwars lopers ook.Ik heb geen oefeners gezien??waar blijven ze?Mistralstond ook lekker te draaien in zijn stal.
Annemieke ik heb woensdag opgeschreven hoor.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:06

Ohh Sjorsie, dat is inderdaad wel een eind fietsen!!! Waar woon je in Zaandam (adres hoef je niet te geven hoor Knipoog ) misschien kun je wel eens met mij meerijden, als het slecht weer is ofzo haha Tong uitsteken

Dravertje dwars lopers Marjan? aiaiai
Was niet mijn dravertje Tong uitsteken Die LOOPT niet (meer) dwars Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:50

Nee Bella is nu heel goed opgevoed,maar het is dan ook ontzettend moeilijk om voor dravertjes alles om te moeten gooien.Het is makkelijker iets aan te leren dan af te leren.En het is voor dit dravertje wel heel erg moeilijk.Dat ik dwarsliggen zij was ook niet negatief bedoeld maar alleen dravers kunnen zo makkelijk tijdens het draven hun kont schuin (dwars)gooien.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:55

Hihi natuurlijk stond Missie te draaien, die mag even niets.... Karin, een vriendin v Nancy die ook op Impuls rijdt is zo lief geweest om hooi te halen voor Misje (echt heel byzonder want ik ken haar niet eens, maar Nacy maakte zich zorgen om Mis en toen is zij dus op pad gegaan.) Dat kan ik even kwijt in de hooischuur en nu maar hopen dat iedereen er van af blijft want Missje kan helaas echt niet meer tegen te rijk hooi, hoe mooi droog t ook is, voor mijn kneusje is t al te rijk. Daarmee heeft ie wel duidelijk gemaakt de rest v zijn leven oud hooi te moeten eten. Daar baal ik wel van; nog kariger. Hij moet nu echt sober voer en dat kan nooit echt lekker zijn voor m.
Nu moet ik op zoek naar een permanente oplossing, het liefst houd ik Missie hier op stal, maar dan moet ik wel n oplossing vinden voor dit probleem. Ik wil nl v niemand afhankelijk zijn.

Gelukkig was Misje wel vrolijk en ik denk dat we er ook nu weer vroeg bij waren, gelukkig zag Rachel t vanmorgen.

Sjorsie, ik zou ook nooit een paardje weg kunnen doen. Dus ik snap jouw keus heel goed!

Marjan; heeeeeeel veel plezier met t ophalen v Zirano. Ik hoop dat ie braaf is in de trailer. Maar wat zal je blij zijn als ie weer thuis is!

Bren; super dat t rotstraal is! Dat is geen ramp en hoef je je geen zorgen over te maken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:02

Rotstraal? heb ik wat gemist..? Wie heeft er rotstraal? Bo???

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 23:45

knibbe was voor harm er teminste voor goodwill en toen heb ik gevraagt of hij ook even naar bo kon kijken en dat heb hij gedaan. en het blijkt gewoon rotstraal tezijn. niet prettig gelukkig maar.
door de val die hij vrijdag maakte is er een scheurtje in zijn straaltje gekomen en dat is gaan rotte zeg maar en dat doet pijn als hij er mee draaft dus dan wordt het nu elke dag 14 dagen lang met ctc spreay spuiten Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 05:59

Gelukkig maar he Brenda,geen andere peestoestanden tenminste.Nu maar even niks meer het is nu ECHT genoeg geweest.Zeg Brenda het is al bijna WOESDAG he??
Strakjes zal ik Zirano even die grote penen voor zijn snoet houden en danmoet hij er maar gewoon in.DUIMDUIMDUIM.
Het weer voor vandaag mensen.
Ik ben momenteel tot op mijn onderbroek nat geregend,dus het is nat weer.Wind is matig dus voelt het niet zo koud aan.
De temperatuur zou vandaag rond de 10-15 graden worden en dat is best zacht voor de tijd van het jaar.Momenteel hoor je de kikkers nog die allang in winterslaap hadden moeten zijn.Ook zie je nog behoorlijk wat vlinders wat ook voor de tijd van het jaar appart is.
Mensen werk met plezier.tot later

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 08:29

Dabo schreef:
Ohh Sjorsie, dat is inderdaad wel een eind fietsen!!! Waar woon je in Zaandam (adres hoef je niet te geven hoor Knipoog ) misschien kun je wel eens met mij meerijden, als het slecht weer is ofzo haha Tong uitsteken

Nou dat zou heel fijn zijn Cool ik woon in t kalf

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 08:37

@ Zirano: Jezus wat ben jij vroeg op zeg, om die tijd lig ik nog in coma Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:32

Ja je vroege vogels en late vogels ik ben van half 4 to 11 uur 'savonds.Maar daar wen je aan hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:33

Succes vandaag Mar en hoop dat Zirano straks weer veilig thuis staat!

Shir loopt Mis dan toch echt niet goed Verward Je dacht toch dat het kwam omdat zijn deken helemaal niet goed zat (singels) en hij daardoor niet goed kon lopen Verward

Ik zie je morgen Mar, heb nu op mijn schouder met die spray gesprayd, je weet wel die uit Spanje. Dat hielp wel even en het is nu iets minder want het deed echt veel pijn gisteravond Scheve mond

Fijn dat Bo niet kreupel is Bren en succes woensdag!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:56

Mogguh mensen! Hier is het momenteel echt pleurisweer!! Verdrietig Echt heel slecht.. Ik ga over half uurtje naar stal. Maar in de binnenbak wandelen.. Als Jolanda het mag, mag ik het ook Knipoog hihi

@Sjorsie: 't Kalf? Daar kom ik niet eens in de buurt... Ik woon in het centrum Haha!

@Marjan: Jullie zullen nu wel vertrokken zijn al denk ik, maar ook ik DUIMDUIMDUIM nog steeds hoor! Vanmiddag staat Zirano weer lekker in zijn eigen stalletje Haha!

Ja Bren, nog 1 nachtje slapen, en dan een lange dag werken! Go for it! Haha! (duimduimduim!!)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:57

Oh ja ik heb idd het telefoonnummer van Van der Marel Haha! Ik wil hem bellen om te kijken of hij de bindweefselbult op Omar's been kan laseren.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:59

Nou kijk maar uit Ellen want gisteren brak er oorlog uit om het stappen aan de hand in de bak *LOL*

Dat dravertje was idd echt erg Mar Bloos! Over ongeleide projectielen gesproken Nagelbijten / Gniffelen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:12

ohwjee, zo erg?
Nouja, ik kijk wel ff hoor, anders zet ik mijn capuchon wel op. Smelten zal ik niet hahaha
Meestal is het smorgens niet zo druk. Ikzelf vind het ook heel vervelend hoor, als het druk is, en dan ook nog die paarden aan de hand er tussendoor...

Nu hoop ik niet dat door dit dravertje het ras een slechte naam gaat krijgen hoor Knipoog hihi