Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Brenda kun je niet beter aan Linda van shirley vragen om het nummer van haar dierenarts.Dat is een homeopaat en tevens een da die aan huis komt laseren als dat nodig is.Nu krijgt Botje weer de volgende troep in zijn lichaampje.Bel hem eens op.
Misschien heeft Annemieke ook wel het nummer voor je.Dat kan toch nooit goed zijn zoveel troep achter elkaar
danifur schreef:Ja, het is zo verwarrend als iedereen wat anders zegt. Ik zou er zelf tenminste wel helemaal gek van worden! Daarom luister ik wel altijd, maar besluit ik uiteindelijk nog zelf waar ik me prettig bij voel.

Ook over die zere plek. Zachtjes met een zachte borstel geborsteld.. vond ze ook lekker. Komt wel goed met haar ook! Zal nog een paar dagen rustig aan doen, en traumeel smeren, als.. ik het heb.
sjorsie schreef:hoi hoi, ik heb toch besloten Wesco te houden, ik zag het eerst niet zo zitten nog 2 jaar tutten maar ik kan hem toch echt niet wegdoen dus jullie zullen hem ook zien opgroeien want ik zal hem vaak genoeg even meenemen naar Abel op Taams
bloempie186 schreef:sjorsie schreef:hoi hoi, ik heb toch besloten Wesco te houden, ik zag het eerst niet zo zitten nog 2 jaar tutten maar ik kan hem toch echt niet wegdoen dus jullie zullen hem ook zien opgroeien want ik zal hem vaak genoeg even meenemen naar Abel op Taams
he wat leuk!! het lijkt mij idd ook heel lastig om zo'n kleine weg te doen! ik ben benieuwd naar ze!

Dabo schreef:Goed plan Sjorsie, want je hebt maar 2 foto's in je profiel! Dus.. kom maar op![]()
Waar staan ze nu eigenlijk? (of had je dat al verteld..)?
) misschien kun je wel eens met mij meerijden, als het slecht weer is ofzo haha 
Die LOOPT niet (meer) dwars
Dabo schreef:Ohh Sjorsie, dat is inderdaad wel een eind fietsen!!! Waar woon je in Zaandam (adres hoef je niet te geven hoor) misschien kun je wel eens met mij meerijden, als het slecht weer is ofzo haha
ik woon in t kalf
Je dacht toch dat het kwam omdat zijn deken helemaal niet goed zat (singels) en hij daardoor niet goed kon lopen 

Echt heel slecht.. Ik ga over half uurtje naar stal. Maar in de binnenbak wandelen.. Als Jolanda het mag, mag ik het ook
hihi

(duimduimduim!!)
Ik wil hem bellen om te kijken of hij de bindweefselbult op Omar's been kan laseren.
Over ongeleide projectielen gesproken
hihi