mo_van_dijk schreef:Dat heb ik ook al in het 'Vraag het de FNRS jury' neergezet, maar hoe durft de FNRS het niveau van de ruiter bij F12 te vergelijken met de L1 en bij de F20 met de M1....
De beoordeling strookt niet met de KNHS met als gevolg dat FNRS'ers op hun bek gaan wanneer ze vanaf de F12 de L1 ingaan (lees: verliespunten). Zelfs al gaan ze met hetzelfde paard en soortgelijke proef de B in, zitten ze veelal nog niet in de buurt van een WP... Dan hou je je FNRS wedstrijdruiters toch een valse roze bril op?
Sorry, maar dit is echt mijn frustatie tegenover de FNRS.
@ Lida, wat mag jij allemaal jureren?
Ik begrijp jouw frustraties.
OOk ik die de FNRS promoot heb frustraties
Echter ik geniet van de dingen die WEL goed gaan bij de FNRS en de dingen die niet goed gaan maak ik bespreekbaar iedere keer weer.
Ik mag alles jureren behalve de F13 tot F20 (dressuur) En gezien mijn veelzijdigheid als jury ga ik dat niet alsnog proberen want ik heb maar 52 weekenden per jaar.
Waarvan ik mijn eigen paard ook wil doen en ook nog andere hobby's omtrent de paardensport doe.
Denk hierbij aan parcoursbouwen (mennen en FNRS) hindernisrechter in samengestelde menhindernissen