Oke, deze uitleg heeft onze klas ook al gehoort gekregen maar ik ben van mening dat je niet aan onze paarden hoeft te komen, de paarden zijn niet van de schoolleiding maar van onszelf. Had het dan met de paarden gedaan van de laatste jaars of jullie eigen klas, al weet ik zeker dat deze grap bij jullie klas of de 4.4 ook niet gewaardeerd zou worden. Had hed desnoods dan met de schoolpaarden gedaan die niet gebruikt worden, daar zijn er genoeg van. Over deze paarden heeft de schoolleiding wel wat te zeggen, maar niet over onze paarden.
Het is tot nu toe allemaal nog goed gegaan, daar heb je gelijk in.
De grap met de deuren aan elkaar was opzich wel geinig, die is al eens eerder uitgevoerd afgelopen half jaar, alleen toen zijn de deuren wel weer opengemaakt door de desbetreffende personen. Misschien beetje link om deuren gewoon dicht te houden? Gelukkig hoorde ik om 5 uur sochtends gerammel aan de deur, en hebben Cris en ik door een klein kiertje het touw open kunnen snijden
Over die spullen, ik weet niet hoe dat verhaal zit, jullie zijn al naar ons toegekomen en wij hebben aangegeven dat jullie dan naar meneer Rijken toe moeten gaan, aangezien een groot deel van ons allen jullie niet kan helpen.