Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:50

Dus nu heb k me MBO diploma Haha!

Nu weer thuis.. je raad nooit wie me aan t smsen is.... Jan....

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:52

Jan???? welke Jan??? vertel? vetel?? ik mis de helft hierzo....

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:58

Gefeliciteerd Linda!

Eindfeest was inderdaad erg geslaagd! Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:35

Hehe gekke Jan:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:38

Thnx... jan is een jongen uit zwolle die k al 4 jaar kn ofzo... maa heeft soms ineens van die actie sdat die ineens weer begint te praten Tong uitsteken

Eindfeest van zeer geslaagd idd!! lekker staan janken met sen allen... ga iedeeen wel missen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:59

Valt de hele club uiteen dan Lin?:(

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 20:01

alleen de examenstunt wat minder geslaagd Vork

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 21:07

Wat dan?

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 22:36

Gefeliciteerd Linda!! Had weinig tijd vanmiddag maar als en moets eigenlijk wel lachuh... maar de stunt minder geslaagd?

Hoe is t nu met guessje?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 07:21

Guessje staat lekker in de wei.. pootje ziet er al bete uit Lachen
We hadden alle paarden van box verwisseld 's ochtends vroeg. dus toen iedereen op schol kwam moest de eerst zijn paard zoeken. en op de flat daavoor hadden we alle deuren op de flat met touwtjes aan elkaar vast gebondn...
Eigenlijk iedereen vond t heel leuk alleen denken sommigen dat hun paard dood gaat als ze hooguit ee half uurtje in een andere box staan..

De 44, en de 53 gaan nu van school af... en van mijn klas gaan er maar 6 door met t hbo... dus we vallen zeker wel uit elkaar..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 09:51

Ach da's wel jammer dan, wist ik helemaal niet:(

Maargoed, je hebt altijd van die miepers ertussen zitten die denken dat hun paard accuut een hartaanval krijgt:P Maar het idee is wel lachen, ook met die deuren:P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:31

Het gaat er niet om dat wij kinderachtig zijn en meteen denken dat onze paarden een hartaanval zullen krijgen, naar ons idee was deze examenstunt gewoon onverantwoord. Wij hebben paarden in de klas met schimmel, een paard welke kreupel is, paarden die slaan e.d. Daarnaast staat er nog een paard op school met waarschijnlijk een virus die ook verwisseld is. Het zijn geen leuke grappen om zonder toestemming aan andermans paarden te zitten. Niemand zit te wachten op ongeluk(jes), want alles zit in een klein hoekje. Een examenstunt is leuk, tevens als het "idee om paarden te verwisselen", maar ga niet aan andermans paarden zitten zonder toestemming. Daar is weinig leuks aan. Een paard is een kostbaar bezit, en iedereen is erg zuinig op zijn/haar paarden, zeker nu we in de examenperiode zitten. En daarnaast nogmaals: blijf gewoon van andermans paarden af. Je hebt er niks mee te zoeken, dus kom er ook niet aan.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:36

CH Deurne, 12 juni met mijn paardenpony Pukje!
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:43

Ach wees blij dat het uiteindelijk goed is afgelopen, er is toch niks misgegaan uiteindelijk?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 13:59

Er is niks mis gegaan. Het is met de schoolleiding overlegt. En die hebben ook toestemming gegeven.
We zijn verantwoordelijk met de paarden ongegaan want wij willen antuurlijk ook niet dat er iets gebeurt.
Er is nagedacht zodat koolzaal bij koolzaak kwam en buitenboxen buiten bleven enz..
Ik en niet alleen ik, maar veel mensen vinden dat er wel een beetje zwaar over gedaan worde.
Zodra er een virus is op school dan blijft die echt niet in die ene box en hebben de andere paarden het in de gang toch al wel..
schimmel dan wordt ook doorgegeven via de dekjes en dekens die overal op en tegen elkaar aan liggen.

maar goed er is op school al genoeg over gezeurt en ondertussen zijn inge en ik nog steeds voor 150 euro aan spullen kwijt.. dus de mensen die onze spullen hebben moeten ze ook ff terug leggen...

En dan over die toestemming... nou peoh wat een stunt als iedereen er al vanaf weet..

maar de groep valt dus zker uiteen.. Wij hebben 2 groepen in de klas en van t groopje van ons ben ik de enige die doorgaat dus dat is wel jammer... maarja niks aan te doen

Kga zo cocktail naar der nieuwe huis brengen Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 14:14

Oke, deze uitleg heeft onze klas ook al gehoort gekregen maar ik ben van mening dat je niet aan onze paarden hoeft te komen, de paarden zijn niet van de schoolleiding maar van onszelf. Had het dan met de paarden gedaan van de laatste jaars of jullie eigen klas, al weet ik zeker dat deze grap bij jullie klas of de 4.4 ook niet gewaardeerd zou worden. Had hed desnoods dan met de schoolpaarden gedaan die niet gebruikt worden, daar zijn er genoeg van. Over deze paarden heeft de schoolleiding wel wat te zeggen, maar niet over onze paarden.

Het is tot nu toe allemaal nog goed gegaan, daar heb je gelijk in.

De grap met de deuren aan elkaar was opzich wel geinig, die is al eens eerder uitgevoerd afgelopen half jaar, alleen toen zijn de deuren wel weer opengemaakt door de desbetreffende personen. Misschien beetje link om deuren gewoon dicht te houden? Gelukkig hoorde ik om 5 uur sochtends gerammel aan de deur, en hebben Cris en ik door een klein kiertje het touw open kunnen snijden Vork

Over die spullen, ik weet niet hoe dat verhaal zit, jullie zijn al naar ons toegekomen en wij hebben aangegeven dat jullie dan naar meneer Rijken toe moeten gaan, aangezien een groot deel van ons allen jullie niet kan helpen.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 14:16

En de grap is, de mensen die naar ons toe zijn gekomen met het commentaar dat wij ons niet moest aanstellen, zijn juist de mensen waarvan de hele school weet dat wanneer 1 aan hun paard zit, deze persoon bij wijze van spreke mag gaan rennen voor zijn/haar leven.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:26

Ach van mij mag je me paard best verhuizen of voor mijn part p de renbaan loslaten hoor vind die juist leuk Tong uitsteken

maar we zijn naar rijken gegaan.. en die kan er niks mee...

We hebben de verdiepingshoofden op de flat ingelicht en deze waren nie dicht gemaakt zodat deze ze eventueel open konden maken... Daar was allemaal over nagedacht hoor Knipoog

maargoed gebeurt is gebeurt...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:42

ooww, oke Lachen nougoed, de grap met de deuren was opzich wel te waarderen, iig door mij. Moest er wel om lachen nadat cris en ik het touw hadden doorgesneden. Cristian zat ook echt keihard aan die deur te rammen om 05:00 uur in de ochtend Huilen van het lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:43

Maar hebben jullie al vakantie?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:55

Jah chris was wakker geworden en toen hadden we m gelukkig net vast Tong uitsteken wij keihard wegrennen Tong uitsteken

Wij meote nu alleen volgende week nog Bs afronden.. maar de gene die stoppen zijn al klaar.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 09:01

Ja, en toen kwam Peter zijn kamer uit Dromen en toen zei die dat die al wel wist wie het waren Clown : Jullie Vork

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:29

peter smste ons ook meteen Tong uitsteken

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:43

ow haha Tong uitsteken

Bleh, krijg fysiologie niet in mijn hooofd!
Rendement lukt nu goed, moeten morgen als toets een bedrijfsbegroting halen. Ik mag voor rendement 3,5 halen, aangezien ik voor Financieel Management een 7,5 heb gehaald en dat wordt samengevoegd en het gemiddelde is je eindcijfer.
Wet- en Regelgeving ken ik ook aardig, daar mag ik alsnog een 1 voor halen en dan sta ik nog een 5,9 dus afgerond een 6. Maargoed, ik ga ervanuit daar geen onvoldoende voor te halen, dus een gemiddelde van boven de 7 moet hiervoor lukken!

Alleen dat stink fysio nog. BLEH!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:45

fysiologie is ect een poedersuiker idd hadden wij ook vet moeite mee..

Cassanova heeft vastgelegen en nu zijn knie open.. mar kan niet gehecht worden.. dus heb k toch nog wat aan me lessen verbanden aanleggen gehad.. hij heeft nu een mooi knieverbandje Lachen