sjone jonge niekie zou morge of maandag weg gaan gaat weer niet door het wordt waarschijnlijk pas weer dinsdag of woensdag....dus over 3 jaar issi mss weg ofsow :S
jemig joyce, wat raar dat natas weer flipte, t ging de laatste tijd toch goed? wel eng dat je val zo langzaam ging, ik heb altijd maar het liefst dat het zo snel mogelijk gebeurd!
@ tis, ja tgaat verder ook goed, linkergalop ging super, totdat ik rechts aansprong, ze flipte totaal,kheb geen idee. Ze rende recht recht op de bakrand af, en steigerde met zon halve draai, en ik voel me vet schuldig dat ik onwijs aan de teugels hing, daarom viel ik zo langzaam, maarja ik had ook niet echt verwacht dat ze zou gaan steigeren.
Ga je de fotos trouwens nog in een topic zetten tis, of niet?
ja weet ik niet sjaak had weer geen tijd geloof ik...mja vanaf morge gaak maar paar dagen weg ben t beetje zat kga morge ochtend egt afscheid van hem nemen...dus ik hoop dat ie voor donderdag weg is want dan kom ik weer terugg..
nja kheb er al zoveel gezien...mja er zijn zoveel mensen boos op sjaak geworden dat alles nu zo gaatdat hij er saggo van geworden is dus ja ik durf niet meer zo goed...mja patries ging nog wat voor me proberen dus het is maar weer afwachten
K'weet niet precies welk merk (zie ik nergens staan) Maar het is een engels merk, en zit echt heerlijk Redelijk diepe zit, lekkere kniewrong erin en ziet er nog netjes uit.
Kerera & Dees hadden weer springwedstrijd (B) vandaag. Het ging goed, een foutloos parcours. Helaas in de barage 1 weigering. Maar toch weer 2 winstpunten vandaag, dus niet voorniks gegaan