Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:Nieuws, vers van de pers.....We krijgen een nieuwe stalgenoot!! hihihi Lin en ik hadden de primeur
Terwijl hij nog geen eens een advertentie heeft geplaatst. Hopen dat we er weer een gezellig iemand erbij krijgen, maar zoals ik Arjan hoorde, komt dat wel goed geloof ik!
)
En ik zal een lekker roseeeeetje meenemen!! Yustin schreef:Joh Lin, Ik was voor de wekker wakker, deed mijn ogen open, rende het balkon op om de vlag uit te hangen...Zoooo blij was ik dat ik weer mocht gaan werken hhahaha
Yustin schreef:Nieuws, vers van de pers.....We krijgen een nieuwe stalgenoot!! hihihi Lin en ik hadden de primeur
Reentjuh schreef:Haha, ja had het wel tegen je vader gezegd. Toen dacht ik ineens GROTE oliebol!!! Haha!
Lin, hoe is het schrijven eigenlijk gegaan?
Ze heeft zelf ook friezen dus je weet wel waar we het tussendoor over hadden haha
Reentjuh schreef:Zal de stalbaas ons topic lezen dan
Serada schreef:Reentjuh schreef:Haha, ja had het wel tegen je vader gezegd. Toen dacht ik ineens GROTE oliebol!!! Haha!
Ooh dat was heel erg leuk zeg. Ik moest bij Erica Zuiddam schrijven, wat is dat een gaaf mens johZe heeft zelf ook friezen dus je weet wel waar we het tussendoor over hadden haha
Serada schreef:Reentjuh schreef:Haha, ja had het wel tegen je vader gezegd. Toen dacht ik ineens GROTE oliebol!!! Haha!
Ooh dat was heel erg leuk zeg. Ik moest bij Erica Zuiddam schrijven, wat is dat een gaaf mens johZe heeft zelf ook friezen dus je weet wel waar we het tussendoor over hadden haha

Serada schreef:Wat zijn het ook een k.lotedingen he Mir, ze zorgen ervoor dat je gewoon de hele dag was afgesloten van de bewoonde wereld. Helemaal alleen in dat grote gebouw genaamd SCHOOL (jasses!!). Hopelijk kan je morgen wel contact krijgen met je soort want dit is ook geen leven.
e er absoluut niets mee, en wat ze doen de hele dag?????Koffie drinken. Pffff niet eens pepsi max
Ik hoop dat ik morgen de normale wereld weer kan bereiken tussen 8 en 5.....via mijn peeeceee
Yustin schreef:Yustin schreef:Dank je Fee hahahaha, pffff zal even tegenvalen hoor morgen
He Peet, Leuke foto's en die modder valt toch best wel mee??
Volgens mij was ik in de war!! Fee is natuurlijk FIEKE!!!
Yustin schreef:Ik voelde me echt eenzaam vandaag tussen al die wezens die men "werkende mensen" noemte er absoluut niets mee, en wat ze doen de hele dag?????Koffie drinken. Pffff niet eens pepsi max
Ik hoop dat ik morgen de normale wereld weer kan bereiken tussen 8 en 5.....via mijn peeeceee

.
Welkom (officieel) op je aanstaande staltopic Scheepie en ik hoop dat je het nog heel gezellig bij ons zult gaan krijgen.