Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. S. gaf les en die heeft hem elke avond in de les dus die kent hem al wat beter. Van te voren even aangegeven dat ik best nog wel tegen wat protest aanloop en of zij mij hiermee kon helpen. Nou dat lukte prima. Zat veel meer rust in, lekker lang teugeltje en steeds heel voorzichtig iets meer oppakken: bijna geen spanning gehad. Helaas zaten er door het samenvoegen een aantal mensen in de les die niet echt bezig waren met wat er om zich heen gebeurde. Stappen op de hoefslag of op de meest onmogelijke plekken patsboem halthouden, in een 90 graden hoek op de hoefslag gaan staan, vol op je inrijden van achter, voor of zijkant en ga zo maar door. S nog een paar keer gemeld dat NN dat niet zo prettig vindt en dat de anderen daar ook rekening mee moeten houden.
. Hij gaf een schuine bok net op het moment dat ik omhoog kwam in het lichtrijden en spurtte er vandoor. Ja toen zat ik met mijn geweldige evenwicht al voor het zadel en na een paar megagalop passen hing ik om zijn hals. Gelukkig deed hij zijn hoofd omlaag en heb toen maar los gelaten. Een redelijk zachte landing gemaakt en weer overeind gekrabbeld op weg om peerd weer te vangen ondertussen luid verontwaardigend roepen dat ze niet zo telkens op me in moeten rijden maar ook eens moeten kijken waar ze rijden
.
Best lief natuurlijk maar kon hem maar niet zover krijgen om weer flink aan de slag te gaan. Dus toen maar rustig aan verder gereden, hij vond de andere paarden ook echt niet leuk meer en liep er met grote bogen omheen. Stel je toch eens voor dat ze je bijten
. Dustinlover schreef:Volgens mij hadden de meeste allemaal wel een winstpuntje.. Ik aanstaand weekend naar Haaren toe met Monty. Gisteren een hoop gezeik omdat alle bakken bezet waren en we de paarden ook al niet de wei op mochten doen... Paarden dus de hele dag op stal gestaan... Wel allemaal een zooitje dan..
Dustinlover schreef:Gisteren een hoop gezeik omdat alle bakken bezet waren en we de paarden ook al niet de wei op mochten doen... Paarden dus de hele dag op stal gestaan... Wel allemaal een zooitje dan..
ik ga zaterdag naar chio in rotterdam heb er wel zin in.
sjaslique schreef:En wat is de reden dat je haar wil laten steriliseren?
mleentje schreef:wow... even niet geweest en er is weer flink bijgeschreven... Het lijkt mij ook niet fijn als er wedstrijd is en er staan paarden los... En het is volgens mij altijd al geweest dat er tijdens de wedstrijden niets los mocht gooien mja....
Ach gerem me pleeghond onder het mes :'(
Joyceee86 schreef:sjaslique schreef:En wat is de reden dat je haar wil laten steriliseren?
Gewoon de reden dat ik zoiezo niet wil fokken en gewoon met haar naar de hei wil gaan en waar ze los kan (als ze loops zijn en er komt een reu aan krijg je die er dus nooit af) of als ze eventueel een x weg loopt en daarna (zwanger) terug komt..Maar ook voor kanker die ze eventueel in de baarmoeder kunnen krijgen