Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Volgens mij hadden de meeste allemaal wel een winstpuntje.. Ik aanstaand weekend naar Haaren toe met Monty. Gisteren een hoop gezeik omdat alle bakken bezet waren en we de paarden ook al niet de wei op mochten doen... Paarden dus de hele dag op stal gestaan... Wel allemaal een zooitje dan..
Dustinlover schreef:Gisteren een hoop gezeik omdat alle bakken bezet waren en we de paarden ook al niet de wei op mochten doen... Paarden dus de hele dag op stal gestaan... Wel allemaal een zooitje dan..
sjaslique schreef:En wat is de reden dat je haar wil laten steriliseren?
mleentje schreef:wow... even niet geweest en er is weer flink bijgeschreven... Het lijkt mij ook niet fijn als er wedstrijd is en er staan paarden los... En het is volgens mij altijd al geweest dat er tijdens de wedstrijden niets los mocht gooien mja....
Ach gerem me pleeghond onder het mes :'(
Joyceee86 schreef:sjaslique schreef:En wat is de reden dat je haar wil laten steriliseren?
Gewoon de reden dat ik zoiezo niet wil fokken en gewoon met haar naar de hei wil gaan en waar ze los kan (als ze loops zijn en er komt een reu aan krijg je die er dus nooit af) of als ze eventueel een x weg loopt en daarna (zwanger) terug komt..Maar ook voor kanker die ze eventueel in de baarmoeder kunnen krijgen