Heb niet alles bij gelezen maar het meeste gaat volgens mij toch over 'de naam' van het topic

Maandag weer paardrijden!!
Ik heb ook die foto in de Amersfoort Nu gezien, haha. Heb m goed bewaard!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb ook die foto in de Amersfoort Nu gezien, haha. Heb m goed bewaard!
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:morgen wordt het wel slecht weer! Vanacht trouwens ook al! Morgen ga ik met zadel rijden zonder hoofdstel haha!
Huh!?? Hoe doe je dat?? toch wel in een bakje hoop ik?

Best grappig!
hestejente schreef:@ Tessa: Marcus kan leuk springen he! Was echt van 'm onder de indruk bij die vaardigheidsproefjes![]()
@Mandy: wat voor paard heb/rijd je dan? Want eigenlijk weet ik helemaal niet wie jij bent, ben ik jou wel eens op de manege tegengekomen?
De startlijst is er toch de maandag voor de proefjes? Dus op 3 december voor de mensen die de 9e rijden en op 10 december voor de mensen die op de 16e rijden? Ik heb opgegeven: Urnie, Otis en Tosca. Ja ja, ik weet het. Niet lachen Annemiek! Zul je nog zien dat ik er op kom ook.

jacqii schreef:heb gesprek gehad met die neiuwe mensen t zijn echt leuke mensen die echt leuke ideen hebben maar ze laten we alles t zelfde enso..![]()
en ik mag misschien blijven werken echt zo chil (h) \maar ja het zijn dus echt aardige mensen, en ik denk dat we een hele leuke tijd op de manege gaan krijgen