manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 09:30

Hoihoi!
Kim, ik vind het helemaal super dat je meteen aan mij hebt gedacht: bedankt!! Ik ga idd z.s.m. met Thirz mee om te kijken en hopelijk kunnen we dan uit de bijdrage per maand komen. Heb jij ook een telefoonnummer? Zo ja, kun je dat PB-en dan? Ik zie het al helemaal zitten joh!
Mij lijkt het idd ook niet zo'n succes om met z'n 6-en bij onze kersverse ouders aan te komen. Wie weet heeft Nel nog een wens met hoeveel tegelijk te komen?
Nou, ik ga snel weer aan het werk; tot later!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 17:56

Zo, vandaag ff een rondje buiten gedaan, ging op zich goed! Alleen mn lichaam voelt nog een beetje slapjes, moet duidelijk mn conditie nog opbouwen. Morgen ga ik proberen om een paar uurtjes te werken (lees: ik ga aan tafel zitten en laat de kinderen lopen en ik ben gewoon aanwezig Tong uitsteken )

En vanavond eindelijk de ontknoping van de Mol!! Go jij! Go jij!
Het kan bijna niet anders dan Inge zijn met die aanwijzingen, maar nog kijk ik er niet raar van op als straks ineens iemand anders naar voren stapt!

Van t weekend geven ze trouwens lekker weer af zeg! En volgende week natte sneeuw Scheve mond

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:09

@ Bianz: ik heb geen mobiel nummer o.i.d. Als ik dr zie zal ik het direct vragen Lachen

@ Thirz: pfoe! dat je dat kan! werken met koorts!

Over die sneeuw: tsjah, zat erin he, we leven in nederland Knipoog Vanmorgen moest ik de autoruiten ook al krabben :/ Grmbl. En werd het eindelijk lekker, zat ik op het priklab in het ziekenhuis! Muwhaha mensjes pijn doen Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:55

Kim: ik heb geen koorts meer hoor, dus moet lukken Knipoog
Jij vind het volgens mij wel leuk om de medemens te zien lijden he Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 21:24

ja Kims is nogal Evil aangelegd geloof ik Whoosh! Ach, zo lang ze mij niet zomaar in mn arm komt prikken vind ik t best Lachen

Hihi, en dat kan best; hoppa met zn allen al giebelend en springend door dat huis Hyper! Kan die kleine alvast wennen Clown Maar idd misschien beter om in kleine groepjes op baby-bezoek te komen. Niet Nel?

Klinkt egt super Bianz! Go jij! Go jij! Hoop zo dat t wat wordt met dat paardje. Ik duim voor je Haha!

sneeuw?! Volgende week? (hoezo mazzel, mn zusje is deze week lekkr op schoolkamp. Zou met sneeuw tog een stuk minder tof geweest zijn geloof ik)
maar ik wil helemaal geen sneeuw... ik was net zo happy met dit heerlijke weer Huilen Bleeeeh! *snif* Nouja, houd je wel wakker zo, al die weerswisselingen Scheve mond
*zullen de bloemetjes ook leuk vinden; die komen net allemaal heel happy boven de grond, krijgen ze straks een dot natte sneeuw op hun kop. Das een domper als je denkt dat t lente is Nagelbijten / Gniffelen

Nou Thirz, suc6 morgen op je werk. Gelukkig voel je je al wel ietsje beter *straalt relax energie naar de kids toe* Komt vast goed morgen.

Zooo, post klaar (kan thirz straks ook weer lekkr slapen Knipoog ) en nog mooi optijd voor de ontknoping van WIDM! Go jij! Go jij! Wát een timing hè!

Spannend! Ben tog ook wel benieuwd wie t is. Lijkt mij Inge idd
*gaat nu wat te drinken halen, en lekkr op de bank hangen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 22:47

oke das duidelijk. WIDM is weer afgelopen.
Vond t al bij al tog maar een wat tamme serie hoor; vage spellen, saaie spellen en een mol die eigenlijk niet zo heel veel hoefde te doen... Ach, heb me op de donderdagaaf wel weer vermaakt *LOL* dat wel
Nouja wie weet wat volgend jaar ons brengt Haha! mét nieuwe presentator Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 13:11

Ik vond t ook nogal slapjes met alle molacties... alhoewel ze er soms wel dr best voor deed, maar dan had de groep het toch al verpest en hoefde ze niets meer te doen Tong uitsteken

Maargoed: vanavond eindelijk weer de Lama's!! Go jij! Go jij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 16:57

Grmmbl, Grmmbl
Vanmorgen weer les gehad met meneertje onuitstaanbaar. Nee, hij blijft niet mijn type leraar (gloof ook nie dat ik zijn type leerling ben Schijnheilig ) *we hebben voor ons onderzoek informatie nodig van de gemeente. Hiervoor hebben wij een contactersoon, maar die laat al 3 weken niets van zich horen en dat vinden wij behoorlijk irri, omdat we nu niet verder kunnen. Het andere groepje krijgt wél binnen max 2 dagen reactie op hun mails, dus ik zei al "misschien dat hij vergeten is dat er 2 groepjes zijn? En misschien dat hij daardoor onze mailtjes over het hoofd ziet?" "Ben je bang dat hij jou geen aardig persoon vindt, en dat hij daarom niets terug stuurt meisje?" *zucht* Rolleyes dát zei ik niet...
Onze leraar even later:
"jamaar verplaats je dan ook even in zijn positie" "en dit krijgen jullie later ook als jullie bezig zijn met jullie werk. Dan zullen jullie collega's en je clienten je ook tegenwerken, en dan zul je ook geduldig moeten blijven" enz. Meteen flinke discussie tussen ons en de leraar Scheve mond (en hij blijft maar zo leuk lachen...)
komt die vent ineens met:
"ja maar meisje, luister nou. Zo negatief moet je niet blijven denken. Zo praat je jezelf alleen maar de put in, en dat moet je niet doen. Kijk: gister avond ben ik weesten golven. Ik sloeg ook 3 keer de bal mis. Dus ik zei "kom op Wim je kan t wel" en de keer daarna lukte het wel"
Clown heerlijke vergelijking
hihi, klasgenootje:
"ja maar meneer, dit is geen vergelijking. Dan bent u alleen verantwoordelijk. Wíj hebben een balletje wat onder t gras duikt op t moment dat wij willen slaan, dát is heel anders! op zo'n moment helpt jezelf oppeppen niet"
t klasgenootje zij t zo droog Haha! *proest* alleen de leraar vond het dus nie grappig, kon ons punt totaal nie begrijpen en we zijn weer zonder antwoorden, met nóg meer vragen en flink wat irritatie het lokaal uitgestapt: Ideaal Lachen
*hihi, is therapeutisch bezig door de weerstand, en de irritatie van zich af te schrijven Vork Meneer kan tróts op me zijn, ik zit helemaal nie in de put! Clown (vage vent)
Maar nu lekkr weekend! Go jij! Go jij!

Ja, idd zo héél veel mollenstreken had ze niet hè. Wel veel geplande acties (over dat Karel, en elkaar omkeren de eerste keer Nagelbijten / Gniffelen zo ver is t nie eens gekomen!)
En hoe is je werkdagje geweest Thirz? Kids blij je weer te zien?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 09:49

Hee dames Knipoog
Ik ga even taart halen voor vanavond!
Ik heb gisteren een VZH zadel voor sharon gekocht, ook van kentaur. Dat meisje vroeg dr 160 euro voor, helemaal compleet! Maar volgens mij wist ze dr echt niets vanaf, want de nieuwprijs van dat zadel is 800 euro, net zoals mn dressuur zadel!
En het zadel ziet dr echt gewoon nog goed uit!
Deze is t :
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:08

nou bar das een koopje! Mooi zadel hoor, nu kun je een echte sprincarriere beginnen met Shaar Tong uitsteken
Ik vond WIDM ook maar een beetje slapjes dit seizoen, zoals de mol zelf al zei: "Ik hoefde er maar weinig aan te doen, want ze zorgden zelf al voor chaos..."
verder Bianz, ben je al een beetje gewend aan je nieuwe leventje? Gaat snel hè, in het begin is het even wennen, maar als je dan eenmaal in je ritme zit, is het juist weer aanpassen om een week thuis te wonen (en ook erg druk, ik voel me soms net een oud mens hihi Haha!)
Ik wens jullie alvast een fijne avond toe! Niet teveel drinken, en ook niet allerlei ongure types aan de haak slaan he!?
Heel veel plezier en Bar alvast gefeliciteerd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 17:17

ongure types? Wij komen nooit ongure, vage of rare types tegen Vork

Maar das idd een koopje dan Bar! Niet zo slim van dat meisje om er geen verstand van te hebben dan Bloos! Best een prijs verschil die 160 of 800 euro!

Ow bah, je zal dit maar meemaken Scheve mond Arm paard.... je zal een paard ook maar zo aantreffen...
viewtopic.php?f=151&t=741939&st=0&sk=t&sd=a

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:53

Komen we ooit weleens 'normale' types? Das de vraag! Tong uitsteken
Brrr, wat een vreselijk verhaal zeg. Wil dr niet aan denken!

Vanmiddag heerlijk een dutje gedaan, dus: Ben dr klaar voor Ja
Heb nog een uur voor mn haar, dus dat moet lukken. Jij al klaar met je haar Anne?

Heb je nog wel plaats in je kast voor t zadel Bar? En ik hoop dat je lekkere taart hebt Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 13:07

Ik ga mn VZH zadel gewoon thuis hangen en alleen meenemen als ik springles heb... want 2 zadels is mn kast is echt bijna niet te doen!
Zo ik ga nu alles klaarmaken voor alle familie die straks komt!
Vond het leuk dat jullie dr waren gisteren!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 17:26

@ Bar: gefeliciteerd!!

En? Zijn jullie tijdens het stappen nog ongure types tegengekomen? Knipoog Ik heb vannacht toch nog lekker door kunnen slapen (had dus net zo goed mee gekund Boos! ).

Ik ga eens verder aan mijn verslag (hiephoi). Hij moet voor vanavond 8 uur af zijn en moet nog 15 pagina's vol maken. Wens me succes!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:39

Pff zo al het bezoek is weer huiswaarts gekeerd... ben nu echt wel moe! Zo'n dag is toch best zwaar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 20:22

Suc6 Kim! OK dan! Je kan t!
Go Kim, Go Kim, Gooooo Kim! Go jij! Go jij!

Thirz schreef:
Komen we ooit weleens 'normale' types? Das de vraag! Tong uitsteken

nee dus Clown Dat bleek gister maar weer! Vork
hihi, blijft gevaarlijk dat stappen. Voor je t weet heb je een paar vingers in je oog! Vork *waren een paar vrouwtjes erg charmant, en erg "ik ben helemaal alleen hierzo" aan t dansen. Tja, op zo'n muziekje móet je ook wel flink met je heupen bewegen en met je armen zwaaien, logisch!
Eerst een paar keer Thirz voor der hoofd geslagen, en bijna in der oog geprikt! (ach, maakt t uit: als jij maar fijn kan dansen tog? Verward )
Maar gelukkig waren er ook nog erg vriendelijke mensen: bianz werd nog even innig omhelst door een vrouwtje wat van t podium af kwam stappen Clown
*proest* moet nu ook ineens denken aan die twee die achter ons stonden Vork
Dus uhm, waar zijn al die normale mensen als wij in de stad staan? *Joehoe?!*

En was t een gezellie verjaardag Bar? nog veel dingen gekregen?
*wij verwachten nog foto's hè Knipoog Shaar en jij moesten allebei nog een kado showen Tong uitsteken
Wel relaxt dat je familie nog best laat kwam, kon je nog wel even lekkr uitslapen!

Fijn dat je nog wel lekker door hebt kunnen slapen vannacht Kim (balen, dat je nu ook best meegekund had, maarja... )
En, en, en? Nog moeten blazen op de terug weg?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:56

Haha ja we hebben in Schutters weer heel wat bijzondere mensen en bijzondere oude bekenden gezien! Vond het gezellig gisteren! En voel je je nu echt 21 Bar?
Vanmiddag met Thirz naar Nous geweest. Moest eigenlijk nog heel wat doen aan school en ging daarom ook niet naar Boris, maar kon de paarden toch niet missen Knipoog Daar aangekomen zag ik (lees: Thirz eerst, ik lette weer eens niet op) Eldo in de bak met Frances, z'n eigenaresse. Ik er op af gestapt en heb zo wel een half uur met haar staan kletsen. Ben nu weer helemaal op de hoogte van Eldo en het belangrijkste: hij blijkt niet zo ziek als ze dachten en hij is nu weer op weg terug om goed te herstellen! Ze rijdt hem zeker 4 keer per week en hij krijgt iig elke dag beweging. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze nog iemand er bij zoekt! Ze vertelde dat ze nu elke dag alles zelf wil doen om van elke klein dingetje op de hoogte te zijn, dus de zorg aan iemand anders overlaten niet ziet zitten, maar wie weet als Eldo een paar maanden verder is ze nog eens aan me denkt. Ze heeft iig mijn tel nr en ik de hare, dus kunnen we zo wel contact blijven houden over hoe het met hem gaat. Echt tof!
Nou, ik ga weer eens naar beneden; hopelijk nog een weekje tot internet, dan kan ik weer helemaal bij blijven!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 20:07

viewtopic.php?f=177&t=741309&hilit= hihi Clown

Wel super dat nieuws over Eldo! Fijn dat hij weer aan het herstellen is! En wie weet Bianz, zou wel super tof zijn. Lekkr weer met je kameeltje *LOL* Al iets gehoord van dat andere bom-proof paardje?
*wel grappig dat we t daar nog over hadden zaterdag bij Bar

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:47

He hallo,
Alles goed hier?
Zal even een foto plaatsen van Daniël.
Leuk als jullie binnenkort langskomen!
En kim, je bent natuurlijk ook welkom, had alleen geen adres van je, dus sorry dat ik je geen kaartje had gestuurd!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:54

ja Nel ik ben zo benieuwd............!!!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:04

Zo hier een paar foto's van Daniël,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met de grote hand van zn opa...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:08

oh Nel wat een poepie........kom m snel meeten.........

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:08

ahhhhh Nel, wat is ie lief!
Zijn jullie al helemaal gewend aan het leven met z'n drietjes? Moet je er 's nachts vaak uit of valt het mee?

Waait het bij jullie trouwens ook zo hard? Ik heb het idee dat er een halve storm waait hier...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 14:15

Ah, wat een liefje Nel! k kom snel een keertje in t egt kijken, wat een scheetje
hoe is t nu met jullie?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:21

Nel, wat voor leuke kraamkadootjes heb je al gekregen?????? (dat wij dadelijk niet met iets komen wat je al hebt, of is er iets wat je gewoon graag wil hebben?????)