Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

Vanmorgen moest ik de autoruiten ook al krabben :/ Grmbl. En werd het eindelijk lekker, zat ik op het priklab in het ziekenhuis! Muwhaha mensjes pijn doen
Ach, zo lang ze mij niet zomaar in mn arm komt prikken vind ik t best
Kan die kleine alvast wennen
Maar idd misschien beter om in kleine groepjes op baby-bezoek te komen. Niet Nel?
Hoop zo dat t wat wordt met dat paardje. Ik duim voor je 
Bleeeeh! *snif* Nouja, houd je wel wakker zo, al die weerswisselingen
) en nog mooi optijd voor de ontknoping van WIDM!
Wát een timing hè!
dat wel
mét nieuwe presentator
) *we hebben voor ons onderzoek informatie nodig van de gemeente. Hiervoor hebben wij een contactersoon, maar die laat al 3 weken niets van zich horen en dat vinden wij behoorlijk irri, omdat we nu niet verder kunnen. Het andere groepje krijgt wél binnen max 2 dagen reactie op hun mails, dus ik zei al "misschien dat hij vergeten is dat er 2 groepjes zijn? En misschien dat hij daardoor onze mailtjes over het hoofd ziet?" "Ben je bang dat hij jou geen aardig persoon vindt, en dat hij daarom niets terug stuurt meisje?" *zucht*
dát zei ik niet...
(en hij blijft maar zo leuk lachen...)
heerlijke vergelijking
*proest* alleen de leraar vond het dus nie grappig, kon ons punt totaal nie begrijpen en we zijn weer zonder antwoorden, met nóg meer vragen en flink wat irritatie het lokaal uitgestapt: Ideaal 
Meneer kan tróts op me zijn, ik zit helemaal nie in de put!
(vage vent)
zo ver is t nie eens gekomen!)

)
Best een prijs verschil die 160 of 800 euro!
Arm paard.... je zal een paard ook maar zo aantreffen...
Ik heb vannacht toch nog lekker door kunnen slapen (had dus net zo goed mee gekund
).
Thirz schreef:Komen we ooit weleens 'normale' types? Das de vraag!
Dat bleek gister maar weer! 
*waren een paar vrouwtjes erg charmant, en erg "ik ben helemaal alleen hierzo" aan t dansen. Tja, op zo'n muziekje móet je ook wel flink met je heupen bewegen en met je armen zwaaien, logisch!
) 
Shaar en jij moesten allebei nog een kado showen 
Daar aangekomen zag ik (lees: Thirz eerst, ik lette weer eens niet op) Eldo in de bak met Frances, z'n eigenaresse. Ik er op af gestapt en heb zo wel een half uur met haar staan kletsen. Ben nu weer helemaal op de hoogte van Eldo en het belangrijkste: hij blijkt niet zo ziek als ze dachten en hij is nu weer op weg terug om goed te herstellen! Ze rijdt hem zeker 4 keer per week en hij krijgt iig elke dag beweging. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze nog iemand er bij zoekt! Ze vertelde dat ze nu elke dag alles zelf wil doen om van elke klein dingetje op de hoogte te zijn, dus de zorg aan iemand anders overlaten niet ziet zitten, maar wie weet als Eldo een paar maanden verder is ze nog eens aan me denkt. Ze heeft iig mijn tel nr en ik de hare, dus kunnen we zo wel contact blijven houden over hoe het met hem gaat. Echt tof!
Al iets gehoord van dat andere bom-proof paardje?