Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eefje23 schreef:Lin, wanneer wilde je eigenlijk gaan, ga ik nu even alvast mijn spaarpot legen!!!!![]()
Enne, Thom mag wel een paar kilootjes aan Robin geven hoor!!! Hoop dat het lukt om hem iets slanker te krijgen!
Rot voot Kim zeg, denk je lekker een weekje op vakantie te gaan!
Hoop dat het uiteindelijk toch mee zal vallen met Mos!!!
Ik hoop ook dat het gaat lukken en ja, ieder kilootje is er weer eentje he
Eefje23 schreef:hoe laat denk je dan ongeveer te gaan, ben namelijk zelf eerst 's ochtends bij mijn oppaskind namelijk

) buren die daar tijdelijk "wonen"
Ik ben benieuwd naar de foto's zeker na de prachtige foto's van Evita!
maar wie kan mij het verschil van werking uitleggen tussen bitloos hoofdstel en sidepull??
), zijn mondhoeken zijn nogal geïrriteerd en die wil ik even tot rust laten komen
Kijk jij voor mij nog even bij Mr. Ed of de bloesjes daar inderdaad goedkoper zijn, of dat er een korting of zo is
Thanks alvast!!
daarin heb je sidepull, bosal, hackamore en nog wel meer soorten .
op die van emiel voest en is een zgn merodisch hoofdstel.Serada schreef:Misschien kunnen ze je het uitleggen bij Mr. Ed of Divoza. Ik heb geen enkel idee om eerlijk te zijnKijk jij voor mij nog even bij Mr. Ed of de bloesjes daar inderdaad goedkoper zijn, of dat er een korting of zo is
Thanks alvast!!
Serada schreef:Ik zie dat hij een mooi buikje heeft (net als Thomas), wat een leukerd zeg! Heb je nog meer foto's, dan kan ik zijn koppie beter zien
duckie schreef:Hallo allemaal.....
Nou mijn pony is ijzerloos!! Nu nog Bitloos en boomloos en dan ben ik een hele natuurlijke ruiter![]()
Het ziet er heel raar uit van die kleine schattige hoefjes!! Ze is meteen een stukje lager... heb ik tenminste geen trappetje meer nodig om op te steigen
![]()
Haar hoefjes waren gewoon echt lang!! Binnenkort krijg ik een cursusje hoe ik de hoeven zelf bij kan houden (in de tussentijd doet Wim het voor mij) en dan ben ik eens in de 12 weken voor 40 euro klaar!!
Nou is dat niet super!!
![]()
![]()
Ik hou jullie op de hoogte!! Vanavond volgt de eerste rit!!
Groetjes.....
natuurlijker kan niet, en dan alleen een plukje manen vasthouden
Kowloon schreef:Divoza verkoopt alleen hackemore dacht ik....dus vermoed dat ze het niet weten....overigens is dat natuurlijk ook nog een optie voor je...tweedehandsje kost maar een paar euro
ingesmeerd met Purol dus