Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:02

Morgenmiddag moet ik poepscheppen dus dat gaat niet lukken. Ik zat te denken aan vrijdagmiddag want dan verschuif ik mijn les naar een andere dag of sla ik een keertje over. Lukt dat jullie ook???

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:06

hoe laat denk je dan ongeveer te gaan, ben namelijk zelf eerst 's ochtends bij mijn oppaskind namelijk

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:06

Eefje23 schreef:
Lin, wanneer wilde je eigenlijk gaan, ga ik nu even alvast mijn spaarpot legen!!!!
Enne, Thom mag wel een paar kilootjes aan Robin geven hoor!!! Hoop dat het lukt om hem iets slanker te krijgen!

Rot voot Kim zeg, denk je lekker een weekje op vakantie te gaan!
Hoop dat het uiteindelijk toch mee zal vallen met Mos!!!

Nou Eef, ik zal de kilootjes bewaren Ik hoop ook dat het gaat lukken en ja, ieder kilootje is er weer eentje he

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:08

Eefje23 schreef:
hoe laat denk je dan ongeveer te gaan, ben namelijk zelf eerst 's ochtends bij mijn oppaskind namelijk

Ik moet in de ochtend eerst werken, ben dan rond kwart voor 1 thuis. Dan eet ik eerst lekker een broodje met mijn zoon en zodra hij naar school gaat, kom ik richting stal. Dat zal rond een uur of 2 zijn, schikt dat???

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:12

Ik denk dat ik pas rond een uur of 3 op stal kan zijn ligt eraan of mijn oppaskind voor of na het eten slaapt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:03

Eef, vrijdag gaan we ook met Gaby op stap, maar weet alleen nog niet hoelaat. (dat zal wel 's avonds zijn denk ik)
Gaan we ook nog naar Mr.Ed deze week?

Donderdagmiddag kan ik ook hoor, Lin

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:13

ja dondermiddag zou mij ook prima uitkomen!!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:17

hi, gaat er straks iemand mee buitenrijden?
Anous, weet jij al wanneer de Equiral komt, anders rijdt ik ff langs divoza, want ik heb nog maar voor 1 of twee dagen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:39

Hallo allemaal, daar zijn we weer!

Echt een heerlijke vakantie gehad, voor het eerst sinds lange tijd weer echt gerelaxed! Wat een ontzettend mooie omgeving om te rijden zeg, ook bijna geen last van dazen ed!

Was trouwens super rustig, de eerste 4 dagen waren we de enige vakantiegasten en hadden we alleen maar engelse ( ) buren die daar tijdelijk "wonen"

Zal straks ook wel wat foto's plaatsen!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:52

Ha Anique en Irene,

Wat leuk dat jullie het zo heerlijk hebben gehad, hadden jullie wel verdiend!! Ik ben benieuwd naar de foto's zeker na de prachtige foto's van Evita!

Groetjes

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:14

ha duckie leuke foto van kola op de site

en ireen en anigue van jullie zijn ook heel leuk hoor
ik hoor op stal wel hoe het verder is geweest de vakantie

morge ben ik weer op stal (woensdag) dan heb ik xanta weer
dus dan ga ik weer proberen te rijden vanwege dat ik vrijdag er ben afgevallen en heb nou beetje last van me rug maar vanwege dat ik pillen heb ga het veel beter alleen als ze uitgewerkt zijn heb ik er weer last van

maar tot morge ben er s''avonds denk of na 3 uur

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:31

Tot morgen Maaike en doe je wel een beetje rustig aan met je rug?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:53

Missch stomme vraag hoor maar wie kan mij het verschil van werking uitleggen tussen bitloos hoofdstel en sidepull??
Ik wil met Ko even tijdelijk bitloos gaan rijden (in de bak dan ), zijn mondhoeken zijn nogal geïrriteerd en die wil ik even tot rust laten komen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:19

Misschien kunnen ze je het uitleggen bij Mr. Ed of Divoza. Ik heb geen enkel idee om eerlijk te zijn Kijk jij voor mij nog even bij Mr. Ed of de bloesjes daar inderdaad goedkoper zijn, of dat er een korting of zo is Thanks alvast!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:19

volgensmij is een bitloos hoofdstel gewoon een verzamelnaam van alle soorten bitloze hoofdstellen daarin heb je sidepull, bosal, hackamore en nog wel meer soorten .
misschien wordt met "bitloos hoofdstel" het hoofdstel van emiel voest bedoeld, maar die werkt volgensmij ook ongeveer zoals een sidepull.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:51

Hi,
het bitloos hoofdstel dat ik verkoop lijkt verdacht veel op die van emiel voest en is een zgn merodisch hoofdstel.
Meer hierover kun je vinden op: http://www.geocities.com/lotje1973/docu/merothisch.htm
De sidepull is dit niet, hierbij zitten geen gekruisde riemen onder de keel, maar ringen aan de zijkant van de neusriem. De sidepull wordt voornamelijk bij het westernrijden gebruikt. Precies weet ik het niet, maar de neusriem is veel harder. De inwerking is heel anders.
Nadeel van de sidepull vind ik, dat als je gewend bent om engels te rijden met een contactteugel, dat de neus van je paard snel open gaat.

Als je zoekt op bitloos hier op bokt, vindt je een aantal reacties van mensen die bitloos geprobeert hebben, sommige zijn laaiend enthousiast, andere vinden het niks...gewoon proberen dus....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:16

Serada schreef:
Misschien kunnen ze je het uitleggen bij Mr. Ed of Divoza. Ik heb geen enkel idee om eerlijk te zijn Kijk jij voor mij nog even bij Mr. Ed of de bloesjes daar inderdaad goedkoper zijn, of dat er een korting of zo is Thanks alvast!!

Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die het niet weet

Linda, ik had het nog even gevraagd aan Gaby, zij heeft daar idd een blouse gekocht met 50% korting!! Maar ik zal nog wel even voor je kijken, Eef help je me herinneren??

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:24

Divoza verkoopt alleen hackemore dacht ik....dus vermoed dat ze het niet weten....overigens is dat natuurlijk ook nog een optie voor je...tweedehandsje kost maar een paar euro

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:15

Serada schreef:
Ik zie dat hij een mooi buikje heeft (net als Thomas), wat een leukerd zeg! Heb je nog meer foto's, dan kan ik zijn koppie beter zien

Lijkt Owen wel op die foto,
zelfde halster, alleen wat meer behang

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:20

duckie schreef:
Hallo allemaal.....

Nou mijn pony is ijzerloos!! Nu nog Bitloos en boomloos en dan ben ik een hele natuurlijke ruiter Het ziet er heel raar uit van die kleine schattige hoefjes!! Ze is meteen een stukje lager... heb ik tenminste geen trappetje meer nodig om op te steigen Haar hoefjes waren gewoon echt lang!! Binnenkort krijg ik een cursusje hoe ik de hoeven zelf bij kan houden (in de tussentijd doet Wim het voor mij) en dan ben ik eens in de 12 weken voor 40 euro klaar!! Nou is dat niet super!!

Ik hou jullie op de hoogte!! Vanavond volgt de eerste rit!!

Groetjes.....

Je kan natuurlijk ook op een dekentje gaan zitten. Net als vroeger bij de indianen natuurlijker kan niet, en dan alleen een plukje manen vasthouden

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:48

Kowloon schreef:
Divoza verkoopt alleen hackemore dacht ik....dus vermoed dat ze het niet weten....overigens is dat natuurlijk ook nog een optie voor je...tweedehandsje kost maar een paar euro

Divoza verkoopt de sidepull ook, voor de speciale prijs van € 130
Hackemore hebben ze idd ook, maar dat heeft zo'n harde inwerking op de neus, dat ik daar niet mee durf te rijden
Ik heb al gekeken op marktplaats, stond er eentje voor € 55
Eef heeft ook een sidepull die ik even mag proberen en Loes haar bitloze/Merotische hoofdstel mag ik ook uitproberen.. ik kijk gewoon waar Ko het beste op reageert (ik wil morgen waarsch met beide een kwartiertje lessen) Ik heb met beide nog nooit gereden en ik ben erg benieuwd waar Ko het beste op reageert!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:58

Ha Jhon,...

Jaco wilde geloof ik vrijdag langskomen... komt dat uit?? a.s. zondag komen we onze laatste spulletjes ophalen.. ok??

Ik hoor het wel...

Groetjes

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 09:42

Zoow! Evita, Jolly en Yustin zijn bruin geworden op vakantie, joh!

Aan de eerste fotoos te zien was het erg leuk en mooi daar! Beviel het?Slapen boven de paarden?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 09:48

Ben net uit het land, Ko zijn mondhoeken voelen gelukkig al een stuk beter aan. Heb ze gisteren 2x gepuroleerd ingesmeerd met Purol dus

En nu lekker naar Mr.Ed!!
En vanmiddag naar Divoza en Hypoplaza

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 11:26

Nou shop ze!!