Ik weet ook nog wel hoe dat vorig jaar ging. Je zou ook rond bepaalde tijd worden gebeld als je gezakt was en als je geslaagd was kwamen ze langs. Heb niet zo'n hele grote school dus dat kan wel. Nmaar goed k had nog telefoniosche afspraak met de dokter en die belde dus rond dat tijdstip. Mijn hele hart ging als een gek te keer. Gelukkig bleek hetdokter te zijn. Ik heb hem haast verrot gescholden. Hihi Toen ging de deurbel en ik als een gek erheen sprinten, nog door mn enkel gegaan, maar ik was geslaagd en ondanks mn enkel liep ik te springen en te krijsen als een gek!
Nou dat was heftig gisterenavond, wil er niet teveel over kwijt. Beste vriendinnetje heeft ook gevraagd nog even niets te vertellen. Gelukkig afleiding vanavond, ga naar Saturday Night Fever.
Dat hoop ik ook niet Lieke, veel regen is echt niet leuk!
Ik ben uiteindelijk geslaagd met deze lijst: Nederlands 7 Engels 6 Duits 6 Geschiedenis 5 Economie 6 (was echt een wereld wonder, eco op CE een 6.7!!!! Hoogste CE cijfer terwijl ik er super slecht in ben!!) Wiskunde 6 (stond ik voor de examens nog een 5 voor) Biologie een 6 (baal ik stevig van, examen flink verpest...) En combinatiecijfer een 7
Veel zesjes dus, maar ik ben zoooooo blij dat ik geslaagd ben dat het me helemaal niks uit maakt Na 7 jaar middelbare school ben ik het echt zat!
Nee ga niet herkansen, me mentor vroeg er ook nog om maar ik ben het helemaal zat en zie het niet gebeuren dat ik nog de motivatie kan vinden om nog kei hard te leren.
ja dat misschien wel. maar ik vind het een nette lijst en na je toelating tot hbo vragen ze toch nooit meer om je cijfers.
bij mij met MBO ook niet. ik had mijne ingeleverd omdat ik dacht dat dat moest, met een kopie van mn diploma. maar mijn cijferlijst hoefde ze helemaal niet te hebben
Ik doe een opleiding waar je totaal geen eisen voor hebt Als je een diploma hebt vinden ze het wel best Ben me nu aan het aanmelden voor m'n opleiding Heb me ook aangemeld op woningnetdinges voor een studentenkamer enzo.