Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:50

morge fijn dat het met joepi goed gaat,

leuke foto's van peeps zeg,

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:15

Joeri weer de oude Anita??????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 13:32

Ja Joepi weer de oude.
Ben net terug met Aiko en nederlandse vriendin hier.Echt stervenskoud, heb met 3 paar sokken aan nog koude voeten.
Heel veel mist en die is aangevroren in de bomen en valt nu eruit als ijs.Had gelukkig warme pet op.

Ga ff eten en dan ben ik weer warm en dan ff met Joepi staprondje van half uur maken.
Moest veel in beweging blijven van DA.
Voor de rest krijgt hij elke keer de halve hoeveelheid hooi van wat hij normaal krijgt en dan maar kijken hoe het verder gaat.
Hij plast en mest goed in iedergeval en is erg vrolijk.
Blijft gek hoor.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:25

Rare Joepi! Gelukkig is hij lekker opgeknapt. Lekker fris vandaag, hè? Na mijn studiedagje lekker naar Storm geweest en nu net gegeten. Zit helemaal te gloeien, lekker warm binnen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 06:35

Fijn dat Joer weer de oude is Anita, heeft hij het nu niet koud omdat hij ook gehalveerd is met hooi?

Niet veel gedaan gisteren met Blando, hij heeft altijd 1 vrije dag in de week. Heb lekker gegraasd met hem, let wel op het terrein zelfs maar moest toch elke keer weer schrikken. Het is ook een portret hoor.............soms kan je idd beter een cavia houden

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 08:46

Hihihi ondeugende blando!
Hoelaat ga jij naar stal kaar?
Misschien komen kleine fleur en ik dan even buurten (als ik het weet te vinden hihii)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:23

guten morgen
0 graden en geen mist.

Joepi staat er prima bij hoor Kaar, ziet er niet koud uit.
Gekke is dat hij behalve dat hij die middag de hele tijd plat lag, ook met hoofd en gesloten ogen en als die een telletje stond alleen maar met voorbenen aan het schrapen was, heeft die helemaal geen zieke indruk gemaakt.
Hij heeft gisteren wel heeeeeeeeeel veel gemest, dus misschien zat er toch een verstopping.
In iedergeval gaat die weer prima en dat is het belangrijkst.
Heb hem net normale hoeveelheid hooi, wat peen en handje haver gegeven.
Vandaag ook nog aan de olie en dan alles maar weer normaal.
anmiddag maar weer stapritje maken en verder lekker in de bak los.

Gezellie Pres om ff bakkie te doen bij Kaar.Ze hebben ook fijne kantine daar, kan je lekker warm zitten ook met de kleine meid.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:49

Fijn dat joepi weer normaal is,

Gisteravond bij een vriendin geweest en toen ik naar huis ging zat er al weer ijs op de ruit van mijn auto pff

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:09

Mooi dat gekke Joepi weer is opgeknapt! Ja, die kantine van ons...het kacheltje staat vast weer te snorren.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:30

Heerlijk hoor kacheltje op stal en eigenlijk vind ik ook dat het zo hoort met een bedrijf waar zoveel mensen komen.

Nou Kreeg net de rekening van Joepi, zo snel als hij hier was en op zijn praktijk de mensen liet wachten is die ook zo snel met de rekening.HIhi
Kost me €99.00.
Ik vond het meevallen.
Onderzoek algemeen, rectaal onderzoek en 3 spuiten direct in ader.Met alle toestanden om die erin te krijgen.Netjes uurtje later opgebeld hoe het ging.

Maar gelukkig lijkt Joepi weer de oude.

Heb giga rotzooi op het erf.
Zijn naast mijn huis een hele lading 3 meter hoge rodondendrons aan het weghalen en een stuk of 15 reuze hoge dennebomen.
Flink met de kettingzagen in de weer.
Ben mijn wei kwijt die ik pachtte.
Nu maken we daar een weitje op onze eigen grond en 3-kwart van mijn achtertuin wordt een vast weitje.
Dan heb ik nog mijn rijbak en dan ben ik van niemand meer afhankelijk.
Ook fijn.
Kan ik ze als het ene weitje kaal is in het andere weitje zetten.
Met het idiote grasveld achter in mijn tuin doe ik toch niks.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:37

Lekker mam dat ze bezig zijn, vond die struiken wel mooi maar vindt het eigenlijk veel leuker dat als je langsrijdt dat je de paardjes ziet staan eten :D staat veel leuker vindt ik

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:40

Mooi, Aniet, kan je die dennebomen vast wel als kerstbomen verkopen en pas op: Mien zit zonder nachtjapon achter de rododenderon!
Doe het zelf met de kettingzaag??Gaaf!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:38

Het was lekker koud vanavond, Storm was er fris van. Ook nog afgeleid door een hengstige jonge merrie.....dan moet ie ook luisteren naar het baasje, maar ja....dat is dan moeilijk. Uiteindelijk als een echte westernpony de grondwerkoefeningen gedaan. En gemacrameed met de longeerlijnen van Karin! Knap!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:22

Jetta schreef:
Mooi, Aniet, kan je die dennebomen vast wel als kerstbomen verkopen en pas op: Mien zit zonder nachtjapon achter de rododenderon!
Doe het zelf met de kettingzaag??Gaaf!

nee Jetje wordt gedaan door een paar boertjes hihi en voor ze 's middags naar huis gaan eerst een schnapsje.
Er ligt ondertussen een half bos naast mijn huis.
Gaan ze later allemaal hakselen.

Ik heb Mien trouwens nog niet gezien.

Heb vanmiddag nog de kersentheelikeur gemaakt, smaakte ook weer lekker wel wat voor Kees haha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 08:20

nou ben bly dat ik 5u myn wekkr had staan want was hier in utrecht gewoon voor 7u en nu staat er 12km langzaam stilstaand haha volgens my staat het halve gebouw er hier in. nu maar verder met werk haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:05

guten morgen
-1 en stralend zonnetje

Ze zijn al weer bezig met het verwijderen van mijn rodondendrons en dennebomen.
IJsmutsen op.

Vroeg op Aman, maar dan wel lekker voor de file.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:45

Nou de kou valt hier reuze mee, ook vanmorgen vroeg.

Pres was erg leuk om je te zien gisteren en kleine Fleur is zo leuk en zo lief en rustig.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:18

nou hier is maar net 2 graadjes boven nul geweest.Wel tot 3 uur de zon erbij en toen werd het weer mistig.

Met Joepi 1 en een half uur naar buiten geweest, veel gestapt, beetje gedraafd en beetje gegalopeerd.
Merk eigenlijk niks aan hem.Des te beter.

Om mijn erf voorlopig 1 gigantische puinhoop,maar hebben nog tijd zat tot het voorjaar gelukkig, alleen eerdaags wel ff kijken om afzetting voor de honden te maken, die zitten zich nu binnen te vervelen.

Vanavond met Nederlanders vieren dat ze hun huis verkocht hebben, ook Nederlanders hebben hier niet veel nodig om een feestje te bouwen.

Fleur lijkt echt een leuke baby hoor Press.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:26

Ohhhh ik heb weer eens paardjes gedaan vandaag. Pfffff stelletje ongeregeld die Storm en Blando. Eerst hebben ze samen in de paddock gestaan, touwtje kluiven, tandjes flossen. Stormpje steigeren, bijna beentjes in de longeerlijn (staat er tussen anders breken ze de boel af) Allebei lijntje in hun mond en trekken maar, gevolg Kaartje weer lijntje strak maken, stalletjes gemest en lekker weer schoon strootje erin. Toen wilde ik ze samen gaan longeren en het meisje (ben haar naam vergeten) van Rufus was zo lief om voor mij Storm mee naar de longeerbak te nemen en ik liep met Blando voorop. Niet zo'n goed plan geweest, Blando lostrekken en hupsa het land in. Storm gelukkig al in de longeerbak, maar onze grote held op sokken durfde niet het hele donkere weiland in te rennen, de sukkel. Afijn uiteindelijk heeft iemand Blando te pakken gekregen en hupsa daar ging hij weer. Lekker bokken en rennen ohhhhhhhhh portret. Uiteindelijk na diverse pogingen van paard vangen, ook onze Blando in de longeerring. Beide paarden super braaf gelongeerd, echt 2 voorbeeldige paarden. Ik heb ze behoorlijk laten lopen en al hun energie is er nu uit. Daarna heb ik ze beide (Blando met hengstenkettingaaa) samen uitegstapt op het erg en allebei heel braaf, alleen Storm dacht dat hij wel wat harder kon lopen dan ik maar die voelde dan een elleboog op zijn boeg. Na een aantal keer dat gevoeld te hebben is hij maar braaf naast me gaan lopen. Paardjes weer lekker op stal en Kaartje naar bed...........

Was stiekum wel leuk hahha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:30

Hahahaha! Dank je Kaar!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:36

Jetje en Kaar hebben allebei ondeugende puberende kleuters hihi

Heerlijk doorgezakt bij vrienden en ga nu lekker naar bedje, is hier nu trouwens 5 graden en geen mist meer.Heel gek dat de temperatuur in de nacht oploopt

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 06:37

Ja wij hebben stoute ondeugende paarden, Jet en ik maar ze zijn soms zo leuk........

Is niet gek hoor dat de temperatuur oploopt Anita, er komt aanvoer van zachtere lucht vanuit het zuiden.

goedemorgen trouwens

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 07:21

Ze zijn ALTIJD leuk, Kaar! Alleen hebben wij wel eens zo'n dag dat we denken: NU EVEN NIET!

Vandaag neem ik afscheid van Huize Thomas! Ik weet niet wat me te wachten staat......

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 08:20

Morge,
Succes jet met je afscheid.
Stoute blando haha.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:22

guten morgen
7 graden inmiddels en bewolkt.

Lekker uitgeslapen hihi, was latertje gisteren.

Straks uiensoepje voor vanavond maken en aan de schoonmaak in huis.

Morgen komt amanda met Ar en hun poekels, wordt weer een heel kattenfeest.
Aman je krijgt eend te eten en dan moet je me ff helpen met pasta maken voor de olgende dag voor pap en mij en als jullie dan nog hier eten ook voor jullie natuurlijk.

Jet hoop dat het een heel plezierig afscheid wordt.