KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:14

ik nrrm mijn ipod + boks mee camera en usb en als ieman een upod can apple heeft kan die op mijn boks aks je dat wil

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:14

Was dat toen die keer met mij? In 2009.
En waarom?

SOrry ik ben nog niet weg :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:15

Why what happend:o

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:23

Ja, niet afgelopen zomer, maar die zomer ervoor. Ik was dus op kamp geweest en toen ik zaterdag weer op de pony ging rijden, kreeg ik opeens heel erg last van mijn nek en rug, echt uit het niks, ook werd ik super duizelig en werd alles zwart. Ik was buiten aan het rijden met het hek open, dus ik ben toen naar de binnenmanege gestapt waar een vriendin van mij met haar paard bezig was, en ik was nog niet binnen of ik zakte helemaal in elkaar. Toen hebben ze me van mijn pony afgehaald en in de kantine gezet en zijn mijn ouders gekomen. Ik had nog zo'n last van mijn nek, echt, ik schreeuwde het uit van de pijn, je hoefde er maar naar te wijzen! Ook was ik nog steeds duizelig en zag ik alles dubbel. Toen ben ik naar huis gegaan en heb ik op de bank gelegen, maar toen mijn ouders terug kwamen van boodschappen doen, kregen ze me niet meer wakker, en toen ik eindelijk wakker was, viel ik telkens weer weg en ik was ook niet meer aanspreekbaar. Verder zweette ik heel erg en was ik onwijs aan het trillen.. Ook had ik 39 graden koorts. Toen is mijn vader met mij naar het ziekenhuis gereden, terwijl ik telkens wegviel. Toen ik in het ziekenhuis kwam ben ik meteen naar de eerste hulp gebracht, omdat het echt niet goed ging. In een half uur was ik van 39 naar 40.5 aan koorts gegaan en toen was ik helemaal niet meer aanspreekbaar. Ze dachten dat ik hersenvlies onsteking had, want daar hoort hele koorts bij en onwijse last van je rug. Dus toen kreeg ik een ruggenprik en hebben ze hersenvocht uit mijn onderrug afgenomen, nooooh, wat deed dat zeer! Toen deed mijn nek en mijn rug ontiegelijk pijn..

Het duurde 4 dagen totdat de uitslag er was en zolang moest ik in het ziekenhuis blijven. Elke nacht werd ik om het uur wakker gemaakt en kreeg ik vanalles toegedient. Ik ben nog 3 dagen heel koortserig geweest en ik heb nog onwijse last van mijn nek gehad, ik sliep ook alleen maar. De 4e dag kreeg ik de uitslag en ze hadden niks kunnen vinden, ook niet in mijn bloed. Ze wisten niet wat het was en omdat ik me al iets beter voelde mocht in naar huis. Ik ben toen nog de hele week thuis gebleven, en daarna ging het op de rugpijn na eigenlijk weer helemaal goed. De pijn in mijn nek was ook opeens weg.. En wat het nou geweest is? Geen idee. Later dachten ze toch misschien aan de mexicaanse griep, dat daarna heel erg in het nieuws kwam.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:23

Zodeju, wat een verhaal!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:26

Slaap tekort;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:29

Wat een verhaal. Waren denk afkick verschijnselen omdat je mij miste :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:30

Waarschijnlijk speelde dat ook mee, maar waar dan die pijn in mijn nek vandaan is gekomen?..
Ik was trouwens die week wel in mijn kont geprikt door een of ander beest, er zat een bult zo groot als een pinpongbal.. Waarschijnlijk is het daardoor gekomen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:30

Elise95 schreef:
Wat een verhaal. Waren denk afkick verschijnselen omdat je mij miste :')

Haha, dan moet je dit jaar maar met mijn mee naar huis voor een weekje, wil niet hetzelfde nog een keer meemaken :P.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:33

Is goed :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:35

Ik was een keer oo een kamp wasr ik zoon strenge leiding had wZ gewoon niet leuk meer

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:36

Mijn springles ging trouwens wel echt super lekker vanmiddag! Ik denk dat het op L/M niveau stond 1.10m/1.20m. Als het goed is heb ik 6 maart mijn eerste springwedstrijd.

Elise95

DewiRox schreef:
Mijn springles ging trouwens wel echt super lekker vanmiddag! Ik denk dat het op L/M niveau stond 1.10m/1.20m. Als het goed is heb ik 6 maart mijn eerste springwedstrijd.

Mooi zo :D. Komt vast wel goed met jullie *\o/*

DewiRox

Nou, ik wilde wat zeggen, maar ik weet niet meer wat!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:37

Oeh spannend:D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:38

Owja, ik weet het al!
Over een maand hebben wij weer kur op muziek bij ons op de vereniging, maar ik moet nog muziek hebben.. Vorig jaar heb ik op een kur van michael jackson muziek gereden, die kwam van internet. Maar nu wil ik graag op lady gaga muziek, of top40 muziek zeg maar, maar ik kan niks leuks vinden..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:39

En Elise, geef jij gewoon priveles? Aan volwassenen of aan kinderen?
Hoe ben je daarmee begonnen, gewoon adverteren op internet? Heb jij er een soort opleiding voor gedaan?
Het lijkt me erg leuk, vooral ook op een leuke manier verdienen :D.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:39

Maare ik ga nu echt
anders ben ik morgen brak

Xxx

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:40

lovestimba schreef:
Ik was een keer oo een kamp wasr ik zoon strenge leiding had wZ gewoon niet leuk meer

Ik ging van de zomer naar de Treekhoeve. Was wel heel gezellig, maar wel onwijs slecht les. HOewel het crossen wel leuk was :D.

Maar we hadden ook een leiding en die was 17 en die dacht al helemaal dat ze onwijs goed was en zo. En de eerste nacht waren wij nogal ... eeeuh druk. En toen ging ze voor onze tent zitten en als we ook maar iets beweegde werd ze helemaal panisch. Toen heb ik ook mijn strafcorvee opgelopen :'). En toen nog bijna de buitenrit gemist omdat we met borden gingen gooien (hoewel de buitenrit toch saai was, want er waren een paar paarden vandoor gegaan en toen gingen allemaal kindjes huilen, omdat ze bang waren dat hun ponys er vandoor gingen.)

En toen hebben we speciaal voor haar op de bonteavond een torneelstukje gedaan. En natuurlijk ons kamplied die we speciaal over haar geschreven hadden :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:41

DewiRox schreef:
En Elise, geef jij gewoon priveles? Aan volwassenen of aan kinderen?
Hoe ben je daarmee begonnen, gewoon adverteren op internet? Heb jij er een soort opleiding voor gedaan?
Het lijkt me erg leuk, vooral ook op een leuke manier verdienen :D.

Privé les. Aan een meisje van 13 en eentje van 10. Ze rijden dan op mijn pony.

Ik ben er mee begonnen, omdat iemand aan mijn moeder vroeg of ze les wou geven. En die zij toen dat ik het mischien wel wou. En dat wou ik :j. En later was er nog iemand die ook les wou. En nu zijn er nog een paar, maar die kunnen niet, want daar heb ik geen tijd voor.
Ik heb er trouwens geen opleiding voor gedaan hoor.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:44

lovestimba schreef:
Maare ik ga nu echt
anders ben ik morgen brak

Xxx

Slaap lekker trouwens. Ik ga zo ook, maar begin morgen toch pas kwart over 10.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:44

Oke, het lijkt me wel erg leuk, maar het lijkt me niet verstandig om jonge meisjes op Annie te zetten :P. Ik denk niet dat ze er heel veel mee kunnen..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:45

Ik ga zo ook slapen, mijn wekker gaat om kwart voor 8 weer, maar ik slaap nooit zo vroeg, anders kan ik niet de hele nacht in een keer doorslapen en als ik ergens een hekel aan heb, is het wel telkens wakker worden voordat ik eruit moet, dan duurt de nacht ook zo lang.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:46

Bij mij begonnen ze op m'n shet Shelly, maar die is verkocht en nu zitten ze op Fairrie. Maar af en toe vliegen ze ook de bak door hoor :')

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:46

DewiRox schreef:
Ik ga zo ook slapen, mijn wekker gaat om kwart voor 8 weer, maar ik slaap nooit zo vroeg, anders kan ik niet de hele nacht in een keer doorslapen en als ik ergens een hekel aan heb, is het wel telkens wakker worden voordat ik eruit moet, dan duurt de nacht ook zo lang.

Mijn wekker gaat ook om kwart voor 8 :))