Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. lovestimba schreef:Ik was een keer oo een kamp wasr ik zoon strenge leiding had wZ gewoon niet leuk meer
.
. En toen nog bijna de buitenrit gemist omdat we met borden gingen gooien (hoewel de buitenrit toch saai was, want er waren een paar paarden vandoor gegaan en toen gingen allemaal kindjes huilen, omdat ze bang waren dat hun ponys er vandoor gingen.)
DewiRox schreef:En Elise, geef jij gewoon priveles? Aan volwassenen of aan kinderen?
Hoe ben je daarmee begonnen, gewoon adverteren op internet? Heb jij er een soort opleiding voor gedaan?
Het lijkt me erg leuk, vooral ook op een leuke manier verdienen.
. En later was er nog iemand die ook les wou. En nu zijn er nog een paar, maar die kunnen niet, want daar heb ik geen tijd voor.
. Ik denk niet dat ze er heel veel mee kunnen..
DewiRox schreef:Ik ga zo ook slapen, mijn wekker gaat om kwart voor 8 weer, maar ik slaap nooit zo vroeg, anders kan ik niet de hele nacht in een keer doorslapen en als ik ergens een hekel aan heb, is het wel telkens wakker worden voordat ik eruit moet, dan duurt de nacht ook zo lang.