ik vond alle ritten leuk, maar het lig een beetje aan je groep enzo, als je een leuke groep hebt, word de rit ook een stuk leuker! en als je een leiding hebt waar je een beetje mee op kan schieten is t natuurlijk wel gezelliger
zoo alweer uitgegeten:p. Rij inderdaad ook altijd maar ergens heen bij het fjordenpaard. Maar ook nog geen idee tot hoever je mag. Ben benieuwd wat voor routes jullie kennen. heb 1 keer super saaie leiding meegemaakt op was kamp, zo jammer is dat dan, want je betaald hun ook zeg maar. ze was helemaal niet gezellig
dat is niet zo leuk.. maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad gelukkig en als je met 1 niet zo goed op kan schieten, ga je daar gewoon niet zo veel mee om enzo
in 2009 vond ik celyna eerst vet streng en niet zo leuk, maar dat kwam omdat we echt een k*t groep hadden op de kleine slaap zaal overdag was ze wel vet aardig
nee maar deze broek heb ik de winter gedrageb( nee niet achter elkaar hoor:P) maar die was al een beetje rauw aaan het worden maar vond hem zo leuk en was dus net op visite geweest ben net thuis en ging achter de computer en hoorde Krak toen dacht ik neeeeeeeeeeee:P gelukkig heb ik er nog 1 tje van
maar ze is wel cool hoor, elke avond he ik en rianne iedere keer praten. marlous weer recht op in bed meiden nu slapen hoor, wat gaat rianne doen gaat ze foot's maken:P