Haha! Ja hoor! Maar mij maak je sowieso blij als ik op die eigenwijze tank mag rijden! En ik kreeg het idee dat jij hem ook wel eens zou willen proberen Sas?
Gelukkig! Was vandaag denk ik een stuk beter te rijden
Adele heb ik eigenlijk helemaal niet gezien. Hoe ziet ze eruit?
Danseresje
Geplaatst: 08-12-12 14:07
Het was vanochtend goed te doen. Alleen nog even het weerbericht in de gaten houden voor vanavond. Het gaat regenen volgens het nieuws, maar de grond is natuurlijk nog erg koud!
Adèle staat in de boxen achter. Gijs was de enige die daarop reed.
Gefeliciteerd Danseresje, netjes! Haflingers zijn gewoon toppertjes! En Antoinette, hoe is het met Gijs vergaan? Ik heb weer gewerkt vandaag, wat een gladheid en hobbels, was niet normaal, was fiets over de ijshobbels trekken her en der. Gelukkig waren de grotere wegen wel goed te fietsen.
Ja, idd. Maar ben echt blij dat ik weer thuis ben. Her en der bleek het al glad te worden in het land.
Welke paarden ken jij dan nog sas?
Saskia89
Geplaatst: 08-12-12 20:46
Van echt de tijd dat ik zelf nog reed: Fox, Tsjimme, Omar, Manda, Alex, Guus, Ronny en Bo. En Ragna was net nieuw toen ik stopte. Bowie doet helemaal niet meer mee, toch? Verder ken ik sommige wel, maar dat is meer van het langskomen
Haha ja zeker toen Adje de stal in wilde duiken, was best grappig eigenlijk . Nee wedstrijden is niets voor mij, heb ik nooit leuk gevonden en om eerlijk te zijn als ik de protocollen lees kan ik die ook niet serieus nemen dus het is ook niet dat ik het voor het jury commentaar zou doen..