toen was ik ook al moe hahahet fris en fruitige was er toen al een beetje af Rimano en rivella zijn trouwens echt leuk
orienta schreef:toen was ik ook al moe hahahet fris en fruitige was er toen al een beetje af Rimano en rivella zijn trouwens echt leuk hahahah:P was je 2 weken leiding ?
orienta schreef:Rimano en rivella zijn trouwens echt leuk Alleen zonder zadel naar de veulenwei is Rivella iets minder
Tivara even rijden, opruimen en schoonmaken denk ik. Misschien hardlopen, maar geloof niet dat ik daar zin in heb Jij?
misschien ga ik zo even langs bij de kinderboerderij bij suus!hardlopen doe ik niet deze week, ben zielig en men kamer opruimen want die is echt een zooi.morgen word ik 18!
hahaha zo britt jij bent ook altijd op bokt he:PHoi kiki alles goed?mis je ons al een beetjeHoe gaat het met tivara prachtige foto op je hyves
morgen ben ik 18 ja haha vind het wel oud ben ongestelden dan vind ik hardlopen niet echt lekker en nicole ja ben idd vaak op bokt haha!
Nou...... Lekker slapen is toch ook wel fijn hoor NicoleTivara gaat goed. Ja, gaaf he! In mijn onderschrift staan nog meer gave foto's!
hahah jij bent ook weer lkkr bezig britthaha ik ben de 30e jarig dan word ik 19 jemig wat oud:(Hahaha ja zeker is slapen lkkrHahah ik hoop dat ooit nog een keer te doen met mijn paardjedenk alleen dat zij als een gek gaat crossen
Dat is alleen maar oefenen en controle hebben Nicole. Tivara pakte ook het bit vast en ging toen ik haar net had Ohjaa Britt Wanneer?
haha ja moet ik eerst even kijken hoe t met school gaat!ik heb wel ov dus dan heb ik kortinggggggggg!ik wil ook nog een keer naar het strand en dan van die vette foto'sik wil zowiezo nog een keer van die vette foto's