Heb ze gisteren ook lekker gewassen en vandaag geborsteld! Even wat tijd met ze doorbrengen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Annie_ schreef:Wat ga je eigelijk doen danop maandag avond
Ik heb orun elke maandagavond ( komende maandag begint het ) op lies beuker en ik moet een keer of 6 een ruiter en paard meenemen waar ik les op mag geven maar waar ook de andere cursisten les aan mogen geven.
Dus als er verder nog mensen zijn die dat kunnen en willen, zou ik leuk vinden
Ik heb elke maandagavond Orun van 7 uur savonds tot half 11. Ik weet nog geen datums wanneer ik iemand mee moet nemen, maar zodra ik die weet dan zal ik die hier wel neer zetten. voor de mensen die zelf een trailer en bestuurder hebben zou ik het leuk vinden als die konden komen

Manon_S schreef:Ook komt er een échte mini longeersingel voor Slash:
Weet iemand waar ik die touwtjes kan kopen voor het longeren? Die je aan de singel moet bevestigen en dan door de bitringen moet doen?
Astor schreef:Ginoen een beetje Adanya haha
![]()
Pebbs schreef:Annie_ schreef:Wat ga je eigelijk doen danop maandag avond
Ik heb orun elke maandagavond ( komende maandag begint het ) op lies beuker en ik moet een keer of 6 een ruiter en paard meenemen waar ik les op mag geven maar waar ook de andere cursisten les aan mogen geven.
Dus als er verder nog mensen zijn die dat kunnen en willen, zou ik leuk vinden
Ik heb elke maandagavond Orun van 7 uur savonds tot half 11. Ik weet nog geen datums wanneer ik iemand mee moet nemen, maar zodra ik die weet dan zal ik die hier wel neer zetten. voor de mensen die zelf een trailer en bestuurder hebben zou ik het leuk vinden als die konden komen
Broccoli schreef:@ iris: volgens mij wel. Ik ben daar ook niet blij mee..
(ik start ook maandag)
incalover schreef:Broccoli schreef:@ iris: volgens mij wel. Ik ben daar ook niet blij mee..
(ik start ook maandag)
Nee volgensmij niet hoor!
dat is alleen bij het examen dat die gene die eraan meedoen op elkaars paarden moeten rijden.
maar het kan volgensmij wel gebeuren dat je van iemand anders les hebt dan met wie je eigenlijk mee gaat.
Dat hadden Daan en Sander toen ook toen ze met Sabina mee gingen!

.
.