Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:51

Afbeelding

Afbeelding

:D

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:57

Die gitarist heeft tenminste echt mannenoorbellen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:55

Ik ben een ezel!!!..... Volgens die link van Rieneke dan he? :D

*Zucht* Die Johnny met z'n looks....
Afbeelding

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:01

Jaaa smexy:
Afbeelding

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:07

Hahaha kunnen we die look even vergeten? :') Die is net zo erg als die look in Edward Scissorhands :=

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:12

Wat heb jij tegen Edward Scissorhands? -O-
Afbeelding

:')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 21:15

Oh enne raad 'ns wie de gekke hoedenmaker is in de nieuwe Alice in Wonderland? Juist ja!
Afbeelding

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:36

Goeiemorgen iedereen :wave:
Zo dat is lekker de dag beginnen; een pagina vol Johnny D. foto's! Life is goooooooood.

Haha IJp ik moest gelijk denken aan deze reclame:

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 09:51

Zo erg is het niet met me gesteld! En de bouwvakkers waar ik nu mee werk, geen Dennis dus, hoef ik niet met ontbloot bovenlijf te zien. Ook al staat hun t-shirt strak ( op de verkeerde plek, buikhoogte dus....)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:56

oh oh ik mis even wat en ik zie alleen maar mannenfotos....
@suus: de monsters hebben hun schepje gehad en daarna in vol ornaat naar de paddock. sstt ivo heeft gucci gedaan, vond ie erg gezellig, liepen we daar in het donker met twee wollige monsters!
o ja en check je hyves mail!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:29

Wat een drukte hier vandaag >;)

Hyves email gecheckt! Heb er zin in *\o/*

Ohja, mochten er nog mensen zijn die via een webwinkel iets gaan bestellen voor hun paard: Ik zou het niet bij Just Western doen tenzij je weet dat het op voorraad is. Zit nu al een dikke maand te wachten op iets wat ik daar gekocht heb. Van de week weer een mailtje ertegenaan gegooid en daar wordt gewoon niet op geantwoord :n Terwijl deze persoon kennelijk wel tijd heeft om te bokken naar wat ik kan zien. Bah, hoe moeilijk is het nou om je klanten even op de hoogte te houden? Ik betaal meteen netjes na bestelling en moet vervolgens nog achter mijn bestelling aan zitten ook :(

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:47

Heb je daar niet de mogelijkheid om na levering te betalen? Was
't een grote bestelling?

Als je echt op je strepen wilt gaan staan kan je de bestelling volgens mij annuleren (omdat ze binnen een bepaalde termijn moeten leveren). Wel lekker dat er niet op mails gereageerd wordt maar dan wel op bokt zitten idd. -O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:48

Ohja guyssss,

Ik kom morgen niet. :o Ik moet nog 't een en ander doen en ik moet zondag ook werken enzo en ik ga het dan echt allemaal niet redden. -O-

Maar jullie wel veel plezier he morgen! :)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 09:36

Authentic schreef:
Ohja guyssss,

Ik kom morgen niet. :o Ik moet nog 't een en ander doen en ik moet zondag ook werken enzo en ik ga het dan echt allemaal niet redden. -O-

Maar jullie wel veel plezier he morgen! :)

nou!!!! jammer hoor |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:30

Oooh jammer dat je er niet was Suus! Ennuuh mocht je ineens penny's met vreemde voorwerpen rond zien lopen kan je altijd bij ons terecht voor vragen hoor _O-

Ik heb inmiddels nog steeds geen antwoord ontvangen van desbetreffende persoon. Denk dat ik nu toch maar even ga kijken wat mijn mogelijkheden zijn mbt annuleren :\ Het was geen grote bestelling, maar evengoed toch €50...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:38

Ja ik vond 't ook jammer -O- maar ik heb tot half 6 gewerkt vandaag dus wat school betreft was vandaag niet productief, gisteren nog wel wat kunnen doen. :))

Je moet de wet koop op afstand hebben, is jou gemeld dat het leveren langer gaat duren?

Uitvoering van de overeenkomst
De verkoper moet binnen dertig dagen na de bestelling het product of de dienst leveren, tenzij hierover expliciet een andere afspraak is gemaakt. Als de bestelling niet kan worden geleverd, moet de verkoper je daarvan op de hoogte stellen en eventuele betalingen terugstorten. De verkoper mag alleen een product of dienst leveren van gelijke kwaliteit en prijs als deze mogelijkheid van tevoren is genoemd.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 08:33

Suus, jij bent goed bezig!
Beau heb je het nou nog steeds niet binnen? Zal ik vanaf mijn werk een mail sturen? Helpt allicht als de naam van de beste Ondernemingsrecht advocaat van NL in de elektronische handtekening staat :-).

Ik had voor vanmorgen mijn wekker op half 8 gezet i.p.v. half 9, slim, ik zit nu pas in de bus...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 10:16

Môgge allen.
Ik ben ook weer heelhuids op het werk aangekomen, heb er wel weer langer overgedaan dan normaal.
Vanaf huis naar stal rij ik normaal zo'n 20 minuten, nu 40 minuten vanwege de bagger op de weg. Vlakbij stal was de weg schoon, en toen kon ik gewoon doorrijden.
Hoop dat het vanmiddag niet sneeuwt, moet bij de patiënt Silver zijn benen doen en wandelen.
Hij keek gisteren echt wel zielig, en ik had echt medelijden met hem. De stapmolen was zijn favoriet al niet, dus nu helemaal niet meer denk ik.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:17

IJp schreef:
Môgge allen.
Ik ben ook weer heelhuids op het werk aangekomen, heb er wel weer langer overgedaan dan normaal.
Vanaf huis naar stal rij ik normaal zo'n 20 minuten, nu 40 minuten vanwege de bagger op de weg. Vlakbij stal was de weg schoon, en toen kon ik gewoon doorrijden.
Hoop dat het vanmiddag niet sneeuwt, moet bij de patiënt Silver zijn benen doen en wandelen.
Hij keek gisteren echt wel zielig, en ik had echt medelijden met hem. De stapmolen was zijn favoriet al niet, dus nu helemaal niet meer denk ik.

arme silver :(:) wat heppie?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:18

dag all!! dierenarts heeft bolle bill onderzocht en we moetn nog even geduld hebben, kan zo zijn dat het mei wordt!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 13:38

Silver was in de stapmolen gezet, Cupid en Twister stonden er ook in. Er bleek dus stroom op de hekken tussen de vakken te staan, heeft dus waarschijnlijk zo'n hek ergens tegenaan gehad en is zo geschrokken dat hij op een of andere manier op zijn plaat is gegaan en kon weer opstaan bij Cupid in het vak.
Hij heeft nu op beide voorbenen wondjes zitten, en hier en daar een klein plekje.
Dus voorlopig even staptherapie.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:39

:oo Arme Silvertje :(:) Ik zal 'm een knuffel geven! En een aaitje! En 'm kroelen!

Is dat veulen er nou nóg niet? -O-

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:51

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:15

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:02

Huh? wie is nou toch dimmelim?