Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die is net zo erg als die look in Edward Scissorhands

Terwijl deze persoon kennelijk wel tijd heeft om te bokken naar wat ik kan zien. Bah, hoe moeilijk is het nou om je klanten even op de hoogte te houden? Ik betaal meteen netjes na bestelling en moet vervolgens nog achter mijn bestelling aan zitten ook

Ik moet nog 't een en ander doen en ik moet zondag ook werken enzo en ik ga het dan echt allemaal niet redden. 
Het was geen grote bestelling, maar evengoed toch €50... 
maar ik heb tot half 6 gewerkt vandaag dus wat school betreft was vandaag niet productief, gisteren nog wel wat kunnen doen. 
.IJp schreef:Môgge allen.
Ik ben ook weer heelhuids op het werk aangekomen, heb er wel weer langer overgedaan dan normaal.
Vanaf huis naar stal rij ik normaal zo'n 20 minuten, nu 40 minuten vanwege de bagger op de weg. Vlakbij stal was de weg schoon, en toen kon ik gewoon doorrijden.
Hoop dat het vanmiddag niet sneeuwt, moet bij de patiënt Silver zijn benen doen en wandelen.
Hij keek gisteren echt wel zielig, en ik had echt medelijden met hem. De stapmolen was zijn favoriet al niet, dus nu helemaal niet meer denk ik.
wat heppie? 
Arme Silvertje
Ik zal 'm een knuffel geven! En een aaitje! En 'm kroelen!